"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

عصرها میخوابم، فردا صبحش بیدار میشم.

دوشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۷، ۰۸:۱۸ ب.ظ

"وقتایی که حس در افتادن با شب های شلاقی رو ندارم."


+ شب های شلاقی یه اصطلاح جدید برای شب هاییه که یه عالمه فکر هجوم میاره به تک تک سلول های مغز. یه عالمه حس مبهم و قاطی پاتی پُتک میشه میخوره رو سر و صورت. غصه های بی هویت سیلی آتشین میزنه رو دل...

موافقين ۸ مخالفين ۰ ۹۷/۰۱/۲۷

نظرات  (۱۳)

من هم برعکس تو این شب‌ها تا بیدار می‌مونم :| 
شبانه‌های بیداری
پاسخ:
شبانه های بیداری دلگیرتره. :|
منم همینطوری بودم، ولی اداره اصلا برا جبران کسر خواب خوب نیست.
یا کار پیش میاد.
یا جلسه هست.
یا گردنم رو صندلی درد میگیره.
یا اد همون روز رئیس میاد اتاق.
.
.
.


من این شبها تا ۱.۵_۲ شب بیدار میمونم معمولا:)
خواب هم گاهی نعمت خیلی بزرگیه واقعا.
پاسخ:
شبانه های بیداری(بقول آقا رامین) ما کمِ کمش تا 4_4:30 صبحه خواهر :)
آره نعمت خوبیه.
اگه تاساعت 11 خوابیدی ، خوابیدی
وگر نه حداقل تا ساعت 2 بیداری چون فکر و خیالش سراسر وجود را میگیرد

بگو خیال تو شبها کمی به رحم آید...

قسم به جان عزیزت، هنوز بیدارم...!

#شاهین پور علی اکبر

البته زودم بخوابی نصف شب یهو از خواب میپری:((
پاسخ:
من هرچقدر به خودم فشار بیارم و بخوامم زود بخوابم، 1_1:30 میخوابم. :)

هنوز هم بیدارم! ! 

کم پیش اومده. 
شب‌های شلاقی زیادی باکلاسه. شب‌هایِ خَر بهتره. :|
پاسخ:
صحیح است :)
از بس به من باکلاس بودن نیومده :))
منم با آقاگل موافقم:)
پاسخ:
:) هی من میخوام باکلاس باشم هی شما نمیذارید. :)
شب هاتون آرام و بدون شلاقی ...

نجه سیز هلما خانم ؟ :)
پاسخ:
ممنون ایشالا :)

یاخجیام ممنون :) شما خوبید؟؟
بنده نیز یاخچی هستم :)) الحمدلله ...
پاسخ:
چوخ قشح :)
شب‌های لعنتی...
پاسخ:
شب های لعنتی. ..
حوا هم مثل من بیداره.
آری
بیداری و بی‌خوابی :)
پاسخ:
امان از بی خوابی شبانه!
نظرت چیه یه بارکی نخوابم صبح هفت لباس بپوشم برم سرکار؟؟
مخالفم! سعی کن حتماً بخوابی
پاسخ:
یه جور خوبی مخالفت کردی که کامنتت رو ندیده خوابیدم. :)
الان ساعت 6:55.
۲۸ فروردين ۹۷ ، ۰۸:۳۶ مریــــ ـــــم
جات خالی من مثل خرس میخوابم و خوابم میبینم تازه
:))
پاسخ:
یادمه گفتی رو خوابت حساسی :))
چه اسم خوبی 
شلاقی
خوشمان آمد
پاسخ:
:) خوبه اینجوری ازش استقبال میشه.
شب های شلاقی ..
فوق العاده بود 
همچنین توضیحش!
پاسخ:
:)  واقعا هم شلاق میزنه. 
نمیدونم بگم خوبه درک میکنید یا خوب نیست. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">