"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

خوانندهه میخوند: اندوه بزرگی ... فقط همینش یادمه!

يكشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۲:۰۲ ق.ظ

اینکه آدما خیلی خیلی مستبدانه و منفعت طلبانه، بخاطر خودشون دوستت داشته باشن یه عالمه غم داره.


موافقين ۶ مخالفين ۰ ۹۷/۰۲/۱۶

نظرات  (۳۴)

صخی طور:
دوستت دارن چون باهاشون مهربونی.
چون بهشون اهمیت میدی.
چون ظاهرا ناراحت نمیشی.
چون میتونن روت حساب کنند. 
چون ناراحتشون نمیکنی.
چون ...
.
.
.
تهش هم سرت منت میذارن که بی منت دوستت دارن. 
خیلی خنده داره :)
پاسخ:
هار هار بخندیم.  :)
اندوه بزرگی ست زمانی که نباشی؟؟

خنده دار واسه وقتیه که نمیدونستی که اینجوریه ..
الان دیگه باحاله مسخرست :دی

+ هار هار میخندیم. باشد.
پاسخ:
شاید :) آره فک کنم همون. حافظه شعری من داغونه! 

باحال کلمه خیلی باحالیه انصافا :))

+ به به ^__^ اصلا ذوق کردم. *___*
تهش هم سرت منت میذارن که بی منت دوستت دارن. 
خیلی خنده داره :)


جانا سخن از زبان ما گفتی...

پاسخ:
:))
من اینا رو میگم ولی تو بهشون فک نکن :) منم فکر نمیکنم. :)

بخندیم فقط.
اینها مصرف کنندهء آدمهان، نه دوستدارشون. 
پاسخ:
تا شیره جون آدما رو هم میمکن :)
هاا

آره خداییش. :))

این خنده های اینجوری :))))))) آخر هار هار خنده هام جا موند :دی
پاسخ:
:)

خیلی :)

همون هار هار :))
نشنیدی که میگن خنده ی من از گریه تلخ تره ؟
من میخندم باشه ولی تلخیش هست.



ببین هلما خیلی کم پیش میاد من برای اینجور موضوعاتی گریه کنم ! یا ناراحت بشم
بیشتر اون لحظه میخندم اونم از درون.

فکر هم نکنم چیزی که هست وجود داره کاریش هم نمیشه کرد :)

پاسخ:
اَی بابا :|

هیییییم!

بنظرم نریزی تو خودت بهتره :)
فکر‌ میکنم اهنگ عنوانت، اهنگ ماه و ماهی حجت اشرف زاده باشه:)
تو ماهی و من ماهیه این برکه‌ی کاشی
اندوه بزرگیست زمانی‌ که نباشی

بهشون اهمیت نده عزیزم، از یه جایی اصلا باید تند رفتار کنی تا حصار تصوراتشون ازت بشکنه بعدش اگه موندن،اگه هنوز هم دوستت داشتن و با حرفهاشون و رفتارهاشون ازارت ندادن میشه به وجودشون دل خوش کرد:)
+ من‌ خودم به جای همشون دوستت دارم:**
پاسخ:
آره همون :) قیافه آقا خوانندهه یادم بود متنش هم ناقص.!

میترسم منم یه آدم اینجوری بوده باشم :)
+ میدونم مرسی (*__*)
همه همینجورین. خودت مگه طور دیگه ای هستی؟
فقط دوز آدماست که فرق می کنه توی این قضیه...
پاسخ:
منم آدمم :))
اینم حرفیه!
خیلی بده واقعا این .....
پاسخ:
فقط میدونم زیاد خوب نیست. :)
غم که هیچی! مرگ داره...
پاسخ:
هییییم!
اینجوری آروم آروم میکُشه ها...
خودمم میترسم اما امیدوارم نباشم:)
پاسخ:
بهت نمیاد باشی :)
مرسی از انرژی مثبت*_*
پاسخ:
شماره کارت بدم 200 تا بزن کارتم :))
باشه، ریال منظورته دیگه؟:))
پاسخ:
اگه به ریال باشه میشه 200 میلیون ریال :)
نه همون ۲۰۰هزار ریال خوبه:))
پاسخ:
هر چه از دوست رسد نیکوست. :)
سلام
پس دوست داشتن واقعی چیه؟
پاسخ:
سلام...
میدونستی موقع نوشتن پست به سوال تو فکر کردم و به نتیجه نرسیدم :)
به نظر من همون چیزی که به نظر شما زشت جلوه کرده نهایت دوست داشتن در روابط انسانیه: میخوامت چون نیازهای منو برآورده میکنی.
جای اون دوست داشتن قشنگ، جای دیگه ست. با کس دیگه.
پاسخ:
به نکته خوبی اشاره کردی. شاید هم من روابط رو قاطی کردم. :)
فکر نکنم قاتی کرده باشی.فکر کنم خلاءی رو حس کردی که باید میکردی.
تا احساس خلاء نباشه که آدم برای رفعش تلاش نمیکنه. 
فکر کنم خیلی خوبه!
پاسخ:
دختر تو احیانا روانشناس نیستی؟؟! :))
من جدیدا حس میکنم که بعضی چیزا رو خوب میفهمم و این خوب نیست. نفهم بودن هم خوبه ها :)
خب مشاوره خوندم دیگه! البته سابقه کارم زیاد نیست. 
پاسخ:
عه چه باحال نمیدونستم. :)
تا من اومدم دنبالت کنم، تو هم نمینویسی :)
نفهم بودن فقط درد نداره ولی اصلا خوب نیست. 
پاسخ:
فهمیدن درد هم داره. :)
تو
آدما رو
به خاطر چی دوست داری؟
و به خاطر چی باهاشون رابطه داری؟
پاسخ:
اگه بگم نمیدونم به عقلم و دغدغه هام شک میکنید؟؟! :)
چرا تهمت میزنی خانوووم؟!😊
من کی گفتم نمینویسم؟! 
گفتم سابقه کاریم زیاد نیست! یعنی کار مشاوره کم انجام دادم. 
پاسخ:
نه نه باز من بد رسوندم، منظورم اینه که وبلاگت دیر آپ میشه. :)
هی که چیزای جدید بفهمی، قبلیا دردش از بین میره.
پاسخ:
پیش به سوی فهمیدن :)
آهان.
درگیر زندگی ام و مشغله اون.در ضمن اگه قرار باشه همش بنویسم پس کی فکر کم، کی عمل کنم؟
پاسخ:
بابا مردِ عمل :)
ولی بی شوخی راست میگی بعضی وقتا با نوشتن سرمونو گول میمالیم و از زیر بار فکر و عمل درمیریم. 
خب پس چرا به بقیه گیر میدین؟ :|
پاسخ:
چون خودمم یکی از همین بقیه ام :)
۱۷ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۱:۳۶ نیوشا یعقوبی
به احتمال قریب به یقین آهنگ محبوب من بود
یعنی آهنگ ماه و ماهی حجت اشرف زاده

تو ماهی و من ماهی این برکه کاشی
اندوه بزرگی‌ست زمانی که نباشی

آه از نفس پاک تو و صبح نشابور
از چشم تو و حجره فیروزه‌تراشی

پلکی بزن‌ ای مخزن اسرار که هر بار
فیروزه و الماس به آفاق بپاشی‌

ای باد سبک سار مرا بگذر و بگذار
هشدار که آرامش ما را نخراشی

هرگز به تو دستم نرسد ماه بلندم
اندوه بزرگی ست چه باشی، چه نباشی
پاسخ:
آره آره آره همینه :)
^__^
۱۷ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۱:۴۳ نیوشا یعقوبی
من خااااااااااااااطره ها دارم با این :)) وب ماه و ماهیمو یادته که
پاسخ:
اتفاقا فرشته آهنگ رو گفت یاد تو افتادم. :))
۱۷ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۲:۵۰ نیوشا یعقوبی
:دییی

حتی تو بلاد کفر یاد من میفتن با اسم فیش و مون :/ :)) 
پاسخ:
:))) خوبه همگی همیشه به یادتیم.
۱۷ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۲:۵۵ نیوشا یعقوبی
:)) مخلص همگی
پاسخ:
سروری :)
۱۷ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۳:۰۸ نیوشا یعقوبی
:*:*:*:*:*
پاسخ:
:*:*:* *__*:*:*:*
یعنی هیچکس اینجا واسه خودش کسی رو دوست نداشته؟!
پاسخ:
اینقدر بدبینانه هم نیست. :)
نه سوالم برعکس بود :)
منظورم اینه که یعنی هیچکس اینجا مخاطب این پست نیست؟!
پاسخ:
آهان :)
نه نه مخاطب خاص نداره کلا.
بازم منظورم یه چی دیگه بود :))
بیخیال :))
پاسخ:
من گیج میزنم :|
نه از دوستان اینجا منظورمه و نه آدم خاص دیگه ای. :))
فک کنم من بد میگم :|
:))
پاسخ:
اصلا فدا سر :)
:*
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">