"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

یه وقتهایی از زندگی هست که عمیقا احساس خوشبختی میکنم، ذهنم قفل میشه انگار یه ثانیه همه چی میره رو حالت استاپ، چشمام رو میبندم و متمرکز میشم، خدا رو یه جایی توی درونم پیدا میکنم، نمیدونم تو دل یا تو احساس ولی پیداش میکنم و بهش میگم: خدایا خودت هوای این لحظه هامو داشته باش، خدایا شکرت که هستی خیلی شکر.

اعتقاد به معبود آرامش میده به آدمی.

موافقين ۱۶ مخالفين ۰ ۹۷/۰۳/۰۲

نظرات  (۱۸)

واقعا من نمی دونم این اتییست ها چه جوری این حس نیارشون به خدا رو میتونن نادیده بگیرن
پاسخ:
منم نمیدونم.
سخته!
خدا رو شکر که نیستید :)
پاسخ:
آره خدا رو شکر :)
خودکشی از پوچی یا مشکلات؟!
من خودم از هر دو تاش :|
پاسخ:
از هر دوتاش :)
گفت خطاب به خدا : من در کلبه حقیرانه خود چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری و من چون تویی دارم و تو چون خودی نداری.
پاسخ:
باحال گفته :)
آره :)
پاسخ:
اوهوم :)
حتی آتئیست ها هم ته دلشون میدونن خدایی هست... اون ته ته ته دل هیچ وقت نمی تونه منکر وجود خدا بشه (:
پاسخ:
هیییییم نمیدونم!
شاید. :)
۰۳ خرداد ۹۷ ، ۰۶:۱۸ گیوم اِوار
بعضا با آتئیست ها گفتگو داشتم. بی گمان، مشوش ترین و تنها ترین افرادند. 
پاسخ:
احتمالا، اخه من آتئیست از نزدیک ندیدم گفتگو هم نداشتم.
۰۳ خرداد ۹۷ ، ۰۷:۴۳ محمود بنائی
امیدوارم خدا را توی همه لحظه های زندگیت حس کنی، همیشه آرام و شاد و تندرست باشی. 
پاسخ:
مرسی مرسی :)
شما همیشه انرژی مثبت هستی.
نداظتن معبود هم ارامش خودشوداره (':
پاسخ:
این مورد رو نمیدونم.!
دست ما رو هم بگیر
پاسخ:
باور میکنید بلد نیستم در جواب این کامنت چی باید بگم؟؟!  :)
۰۳ خرداد ۹۷ ، ۱۱:۰۷ مریــــ ـــــم
دقیقا هلما
درسته خیلی ادمای خوب و معتقد و کار درستی هم نباشیم
ولی با همه ی اون کارای اشتباهی که میکنیم نهش میگیم واقعا اگه به وجود خدا و حتی ائمه اعتقاد نداشتیم چقد تحمل اوضاع برامون سخت تر میشد
پاسخ:
مریم مرسی برا این کامنت :)
از جنس خودمی خوب میفهمی چی میگم.
گاهی وقت ها که مناظره های اساتید علم با آتئیست ها رو میخونم و شاهدش هستم به بیچارگی شون پی میبرم. اینکه کسی به شعائر دینی پایبند نباشه یه چیزه اینکه کلا منکر خدا بشی و فک کنی بعد از مرگ نیست و نابود میشی یه چیز دیگه. و کلا خیلی احمقانه به نظر میرسه. هر چند مناظره کردن هم باهاشون سخته چون هیچی رو قبول ندارن!
پاسخ:
احتمالا مناظره باهاشون خیلی لج درآره خیلی!
فک کن بخوای درمورد چیزی بحث کنیم که به کل قبولش ندارن و تو هی باید مدام اثبات کنی و هی طرف قانع نشه یعنی نخواد قانع شه.
واقعا هم خدا نداشتن خیلی سخته، اصلا علمی و عقلی هم قبولش نداشته باشی تو درونت، تو دلت وقتایی که کم‌میاری نیاز داری یکی هواتو داشته باشه، دلت خوش باشه که یکی هست که حالت رو بفهمه ، اصلا یه وجود که فرای ما و انسان‌ها باشه نیاز درونی ماست.:)
+ خدا پشت و پناهت باشه:)
پاسخ:
آره واقعا حتی قدیما هم آدما بخاطر حس نیاز به معبود بت پرست شده بودن.!
+ مرسی مرسی :)
۰۳ خرداد ۹۷ ، ۱۹:۰۲ علی خراسانی
سلام
خسته نباشید عالی بود

پاسخ:
سلام.
مرسی!
چرا خودکشی حالا؟ بخاطر همون ترس از ارتفاع؟
پاسخ:
چون من همون اندازه که میتونم زود حالم رو خوب کنم زود هم دپرس میشم، این وسط حس پوچ بودن هم بخواد اضافه شه احتمالا نمیکشم!
ترس از ارتفاع هم مهمه :))
۰۴ خرداد ۹۷ ، ۱۳:۰۲ نرگسِ مَست
فکر می‌کنم خب آتئیست ها وقتی کم میارن و دیگا دستشون به جایی بند نیس دقیقا به چی چنگ می‌زنن؟:|
هر طوری فک کنی گاهی باس داد بزنی خدا کجایی پس!؟!
پاسخ:
آره دقیقا همینه!
۰۴ خرداد ۹۷ ، ۱۶:۳۳ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
بیا فکر کنیم اگه آتئیست هم بودی، به یه نقطه ای می‌رسیدی که میگشتی دنبال معبود:-)
پاسخ:
آتئیست روشنفکر :) تهش هم میرسیدم به خدا.!
جمله‌ی آخرت 3>
پاسخ:
من هربار بهش فکر میکنم دلم آروم آروم میشه. :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">