"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

اینروزهای من

يكشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۳۰ ق.ظ

چند وقتی است لباس سفید میپوشم، ست تاب و شلوار سفید، تاب بلند سفید با راه راه افقیِ قرمز، تاب سفید با گلِ قرمز رو سینه اش با شنل سفید که پشتش پاپیون داره. از اداره میرسم خونه، خانومانه لباس های اداره رو با یک لباس سفید عوض میکنم میچپم تو اتاقم، در اتاق رو میبندم، دیگه تخت ندارم ولی رختخوابم همیشه کنار در پهنه، میچپم تو رختخوابم، میچپم تو گوشیم، چک میکنم طبق معمول پیامی ندارم یعنی دارم ولی بیشترش هیچ لذت و ذوقی برام نداره، تو این بهارِ پاییزی لحاف رو تا روی گردنم میکشم، خودم رو بغل میکنم، اینروزا همش میچپم تو اتاقم، در اتاق رو میبندم، خیلی وقتا پرده پنجره رو میبندم تا حیاطی که دیگه جز یه درخت انجیر چیزی نداره رو نبینم، راستش من هیچ وقت عاشق و کُشته مرده گُل و گیاه و دار و درخت نبودم، اینروزا اصلا ناراحت نیستم، اینروزا غصه هیچی رو نمیخورم، اینروزا هندزفری میچپونم تو گوشم و تا وقتی که عرق کنم و کتفم درد بگیره با آهنگ های تکراری میرقصم، اینروزا همش تو اتاقمم. اینروزا همش در اتاقم رو میبندم.

+ "شب های روشن" داستایفسکی رو شروع کردم، بنظر کتاب خوبی میاد. :)

موافقين ۹ مخالفين ۰ ۹۷/۰۳/۱۳

نظرات  (۲۶)

این روزا غصه دار ترینم...
پاسخ:
تلخ ترین کامنتی که میشد زیر این پست نوشت :|
سفید خوبه :)
الحق که هوا پاییزی هست 
پاسخ:
آره خوبه :)
خیلی ...
....
دلم گرفت.
پاسخ:
نگیره محبوبه نگیره. :)
شک ندارم یه چیزی تو هوا ریختن که اینطوری شدیم هممون.

::فیلمشو هم اگه ندیدی حتما ببین. ایرانیه ؛)
پاسخ:
اطراف ما رو سیل و تگرگ زد. :| یه پیرزن هم فوت شد.

:: فک کنم دیدم اسمش آشناست، سرچ میکنم فروزان. :)
من این‌ روزها دعا لازمم.
هوای اینجا تابستونیه،بهاری با طعم تابستان:)
پاسخ:
دعات میکنیم. 
ای جانم جنوب خون گرم ما :)

خوبی فرشته؟!
۱۳ خرداد ۹۷ ، ۰۶:۳۶ פـریـر بانو
یه حس غریبی داشت پست...
از اون مدل خوب‌هایی که وسطش بغض می‌کنی...
امیدوارم حسم اشتباه باشه!

سفید خیلی خوبه. با فیروزه‌ای ترکیب شه خوب‌تر هم می‌شه :))
پاسخ:
دانشجوی ادبیات اد میاد این پست بی سر و ته رو میخونه. :))
حس سرشبی بود وسط خواب نوشتم، یه حس بی تفاوتی با چاشنی بی حوصلگی!

آره با فیروزه ای *___*
فقط امیدوارم الان حال دلت خوب باشه پری مهربون... 
پاسخ:
خوبم مستور جانم....
۱۳ خرداد ۹۷ ، ۱۱:۵۷ کنت مونت کریستو
همش که تاب میپوشی:دیی
پاسخ:
آره همش تاب میپوشم. :)
۱۳ خرداد ۹۷ ، ۱۲:۱۲ هادی اسماعیلی فضل
سلام وبتونجالبه
منم تک بیت کار می کنم

از آن دمی که گرفتم تو را در آغوشم
هنوز پیرهنم را نشسته میپوشم
پاسخ:
سلام.
آفرین. خوبه :)
ممنون هلمای خوشکلم:)
آره عزیزم خوبم:)
پاسخ:
خداروشکر :)
چه تفاوتی با هلمای قبل کردی که همش میچپی تو اتاقت؟ ؟
پاسخ:
یه ذره بی حوصله تر که اونم امروز خوب میشه :)
:(
پرییییییی
چی شدههههه 
چرا اینقدر ناراحتی ؟؟؟
من انقدز نگرانتونم که تا کنکورم میمیرم اینقدر دورم :|
پاسخ:
لیلی لیلی...
باور کن ناراحت نیستم، خیر سرم نوشتم ناراحت نیستم :)
تو تا کنکور با آرامش درست رو بخون خب؟! آفرین!
سلام
باغچه تون چرا خشک شده؟
پاسخ:
سلام..
خشک نشد، درخت ها رو بریدن، مدل حیاط رو تغییر دادن :)
۱۴ خرداد ۹۷ ، ۱۲:۳۹ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
خوب میشی:-)
پاسخ:
خوبم حورا :)
خودت چطوری؟!
شب های روشن خوبه. از اون خوب های غم انگیز.. 
فیلمی با این اسم هم‌هس ایرانیه و خیلی تعریفشو شنیدم و مشتاقم که ببینمش.. 
پاسخ:
مشتاقتر شدم زود تمومش کنم. :)
۱۴ خرداد ۹۷ ، ۱۷:۱۸ گیوم اِوار
سفید پوشیدنی که زود ما را به نقطه چرکیت می رساند
پاسخ:
ها؟!
هلما این کامنتا حالت رو خوب می‌کنه؟
#بی‌ربط 
پاسخ:
بخدا حالم از اول خوب بود. :)
الکی جوسازی شد.
با کمال احترام باید بگم: این کامنت ها عصبیم کرد. :|
این روزا هم میگذره خانوم مهندس :)
پاسخ:
کلا کار روزا گذشتنه :)
۱۵ خرداد ۹۷ ، ۰۲:۱۸ مریــــ ـــــم
دقیقا این مرحله برای من مرحله هست که دیگه نمیدونم باید چیکار کنم
ارامش داری تو این مرحله نه؟!
پاسخ:
نمیدونم یه حالت خیلی خنثی!
۱۶ خرداد ۹۷ ، ۰۰:۰۶ زهرا حسین زاده
شب های روشنو چندماه پیش خوندم... حس روونی قلم نویسنده در عین سادگیش و درعین شباهتش ب خیلی از ماها... واقعا آدمو جذب میکنه :)
پاسخ:
چه خوب.!
من هنوز تو همون صفحات اولشم.
۱۶ خرداد ۹۷ ، ۰۰:۲۲ علی خراسانی
گذر بی گذر عمر
پاسخ:
همینطور میگذره.
اگه کتابش خوب بود اطلاع بدید :)
پاسخ:
باشه میگم :)
فقط نمیدونم خوب و بد نظر من با شما یکی باشه یا نه؟!
مشکلی نیست، اگه خوشتون اومد اطلاع بدید :)
پاسخ:
باشه حتما :)
ایشالا لباس عروسی بپوشی بزودی
از اون سفیدا :)
پاسخ:
فعلا که زوده. :)
ایشالا به وقتش.
۱۸ خرداد ۹۷ ، ۱۴:۰۶ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
خوبم و دورمD:

پاسخ:
خوب باش :)
دوریت رو حس میکنم!
دقیقا منم تو اتاقمم کلا،چه درس بخونم،چه نخونم،پناهگاهمه،هرچند یهویی زیاد در و باز میکنن :/
من فقط لباس صورتی میپوشم:))صورتی روشن خوشرنگگ:))
دچار راس میگه ایشالا لباس سفید تور توری عروسیت:)))
زود نیست که باا،نمیخوای مامان بزرگ بچه هات بشی که:/ الکی رد نکن پسر مردم و :|
پاسخ:
هویجوری در اتاق منم هرازگاهی زود زود بازده میکنن :|
لباس صورتی هم خوشگل میشه ^__^ یاد پلنگ صورتی افتادم.[آیکون خجالت]
:)) ایشالا موقعیت اوکی شه و پسر مردم مناسب باشه چشم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">