"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

جام جهانی چشمات

شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۲۴ ق.ظ

منو چشم هام، دنیا و همه

رقابت آسانی است

حتما جام جهانیِ چشمات

برای منه.


+ چالش رادیوبلاگی ها به دعوت رامین

++ دعوت میکنم از مریم و فرشته

موافقين ۱۴ مخالفين ۰ ۹۷/۰۳/۱۹

نظرات  (۲۵)

۱۹ خرداد ۹۷ ، ۱۱:۳۹ مریــــ ـــــم
با تشکر از دعوت شما
:)
کاش یکی منو به افطاری هم دعوت میکرد
:|


پاسخ:
قابلی نداره :)
تو چرا اینقدر شکمویی واقعا؟! :)
۱۹ خرداد ۹۷ ، ۱۲:۲۳ مریــــ ـــــم
نمیدونم واقعا
تنها لذت و هیجان زندگی من خوردن غذاهای متفاوتِ به واقع
:|



هلما بنظرت من واقعا میتونم بنویسم؟راجع به همین چالش؟
پاسخ:
مریم آخه من جدیدا با بی هیجانی زندگی مواجه شدم، یه پیشنهاد هم به من بده خب. :|

میتونی یا نه رو من کاری ندارم باید بنویسی، اوکی؟!
۱۹ خرداد ۹۷ ، ۱۲:۳۳ مریــــ ـــــم
پیشنهاد من قطعا میتونه خوردن یه غذای جدید باشه
:|
هم دچار هیجان مزه ای میشی و هم هیجان مالی
:)))



اوکی
:|
پاسخ:
مریم پول تو اولویت های اول زندگیم نیست برا همین هیجان مالی زیاد شوکه ام نمیکنه! آخه اصلا برا یکی با وضع مالی من که گردش حسابم چندرغازه هیجان مالی به چشم نمیاد. :))
امتحان میکنم. :))

آفرین.
احسنت :)
امیدوارم که قدر بدونه :)
پاسخ:
امیدوارم...
وقتی پیداش شد میپرسم ازش :)
سلام
خوش به‌حال پسرم که شانسش انقدر بالاست، خدا کنه مادرش هم همینقدر خوش شانس باشه:))
+ممنونم از دعوتت عزیزم، سعی میکنم شرکت کنم:)
پاسخ:
سلام :)
پسرت خیلی خوش شانسه :)) ایشالا 
+ بنویس بیام شاهکارت رو بخونم. 
من راستش نفهمیدم خیلی این جام جهانی چشم های خودت بود بیشتر تا جام جهانی چشم های او :)
پاسخ:
خب اتفاقا خوب فهمیدی که. :)

چشم های من دل میبره خب :)) تو چشمای اون دنیا بی طرفه منیم گوزلریم بی طرفه.
۱۹ خرداد ۹۷ ، ۱۸:۲۳ آقای هرمیت
:))))
پاسخ:
:)
جام جهانی چشم!!! :|||
ولی ایول باحاله آدم :)
شما با اون چشم های سبزتون هتریک میکنید تو جام جهانی میدونم :)
پاسخ:
نه بابا هتریک چیه؟! خدایا یکی یار یکی دل یکی دلدار یکی فقط!
:))
الان با این متنتون یک هیچ به نفع شما یا دلدار یا مساویه؟!؟
پاسخ:
مساوی :)
کل دنیا پی دلدار 
چشم دلدار پی چشم های من 
:)
یآنَه دَکُو دآری پری ؟:)))
خیلی قشنگ بی روله ^___^

کوردی است و اصلا حال ندارم ترجمه کنم :|:)))

پاسخ:
یعنی باور کنم تلافی نیست؟! هم میهنان کُرد عزیز هم اکنون نیازمند کمک های سبزتان هستیم :)

مرسی :)
باور کن تلافی نیست :)
اصلا تلافی چی باید باشه ؟:))
خستم خیلی وگرنه ترجمه شو میگفتم :)




شماره حساب هم بده خو تا بریزن به حسابت :))))

پاسخ:
یعنی تو این همه وقت گذاشتی نوشتی که توجیه کنی تلافی بعد برا یه ذره متن خسته ای! ! عجب :)

همون :)

........6037
اینا رو از کجا آوردی پری؟
خیلی قشنگه فرزندم ^___^
:: ترجمه کردم واست :)
پاسخ:
اِ !!
خدا خیرتون بده :)
فرستادم گروه دانشگاه نه روژین آن بود، نه همایون، نه اون یکی که فکر کنم اسمش امید هست هیچ کدوم حتی اون کامران ترسناکه :|
البته این گویش ما فرق میکنه با مال واران. حالا اگه درست ترجمه کرده باشم :/
اونا بچه ی کجان؟
پاسخ:
روژین خود کرمانشاه بقیه رو دقیق نمیدونم، فقط میدونم کُرد زبانن. البته یه آقای کاکا سلطانی بود اون از همه غلیظ تر حرف میزد. 
زبان روژین زیاد غلیظ نیست، دوتا هم مهابادی بودن اونام غلیظ بود لهجه اشون.
ما هم از اون غلیظ هاشیم 😂
پاسخ:
آره تو چالش زبان مادری شنیدم هیچی نفهمیدم :|)
@آقای دال 
البته که قدیمی ها به روله میگن فرزندم ولی من معمولا وقتی بکار میبرم برای پری میشه عزیزم :)
نه فرزندم:)
اینو همیشه مادرم میگفت واسه همین دیالوگ مادرم بود نه خودم:)
تازه یه چند تا دیالوگ چسبیده به همین دیالوگ رو داشت ولی نگفتم و به همین اکتفا کردم :)
ترجمه اش میشه :
اینا رو از کجا میاری پری ؟:)
مفهموش پری یعنی: 
 ذهن خلاقی داری :)
آفرین :)
پاسخ:
خیلی هم باحال :)

والا همون دیشب که پست آقا رامین رو خوندم و دیدم قراره منم بنویسم تو لحظه ذهنم اومد و منم ثبت موقتش کردم به همین سادگی به همین خوشمزگی :))

مرسی واران :)
@واران
آره خب روله معنی لغتیش فرزنده و الا معنی کاربردیش همون عزیزمه دیگه من لغوی معنی کردم :))
واسه لهجه ی غلیظ مون عربی رو بدونه لهجه حرف میزنم 😂😁
پاسخ:
بحث دو دوست کُرد سر "روله" :)
منم تماشاگر! :|
پاسخ:
تشویق کنیاا :)
داور هم طبق معمول نداریم
پاسخ:
یعنی داور هم میخواد؟! حریف قَدَرتر از من آخه؟!
چهار بار خوندمش :)
پاسخ:
بخاطر چشمام؟؟
بخاطر بُرد؟؟
بخاطر بد نوشتن؟؟
بخاطر خوب نوشتن؟؟
کدام گزینه صحیح میباشد حوا جان :) 
بخاطرِ لذتِ بیشتر :)
پاسخ:
این کامنت بالا پایین پریدن و ذوق داره ^__^
:))
پاسخ:
:))
کوتاه و پر از معنا ♥♥ 
آدم دلش میخواد هی بخونه 
پاسخ:
مرسی مستور :)
ای جان!
چشمم مگه جام جهانی داره؟
این چالشها از کجا میاد؟
پاسخ:
دیگه از شما گذشته :|
شما پیر شدین :|
یعنی یکم ادامه بدم رسما افسرده اتون میکنم. :)
تماشاگر به وجد آمد :)
پاسخ:
هدف محقق شد. :)
۲۶ خرداد ۹۷ ، ۲۰:۰۶ سنجاب کوچولو
ای جان :) عالی بود 
موفق باشی بانو جان 
پاسخ:
خیلی :)
ممنون. همچنین.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">