"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

میارزید خیلی میارزید

جمعه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۱۰ ب.ظ

بعد از چند ماه نشستم پای تلویزیون، دقیقه نود و پنج بازی ما و مراکش رو باید تافت زد، وای که خیلی چسبید خیلیاا 

موافقين ۱۳ مخالفين ۰ ۹۷/۰۳/۲۵

نظرات  (۱۶)

۲۵ خرداد ۹۷ ، ۲۲:۱۲ کنت مونت کریستو
چی شد؟!من پاشدم دقیقه نود رفتم.
پاسخ:
گُل شد گُلللللل 
دقیقا همون لحظه خواهرم و خواهرزاده ام سر رسیدن گفتم ایشالله قدم تون خیر باشه گل بزنیم که همون سر ثانیه گل شد :)
خیلی فوق العاده بود اصلا
پاسخ:
پاقدموووو ^___^ 
اتفاقا داداش بزرگه ام و خانومش و محمدامین هم همون لحظه رسیده بودن خونه داداش کوچیکه به مام زنگ زده بودن از پا قدمشون میگفتن، با اون صداهایی که من از پشت تلفن شنیدم احتمالا داداش کوچیکه و خانومش رو به اضافه مهموناش از آپارتمان بندازن بیرون :)))
ای خداااااا شکرت
پاسخ:
خیلی :)
خیلی چسبید.
برد نبود که ،عسل بود، قند عسل بود:)
لذت فوتبال رو بعد از سالها با تمام وجودم حس کردم:)
پاسخ:
من هنوز دارم کیف میکنم. :)
نوش جانت ولی من که به طور خاص خوشحال نشدم چون ما خودمون بازی نبردیم حریف سوتی بدی داد گلی که خود ما نزدیم بی مزه نیست؟
پاسخ:
درسته گل به خودی بود ولی منو خیلی خوشحال کرد. :)
@چوگویک 
شیرینی فوتبال همین غافلگیری هاست :)
همین سوتی هاست 
همین گل به خودی هاست.
شیرین تر از این اینکه خدا هوامون داشت و خدا رو شکر ^__^
و بقول یلدا خانم خدا امشب ما رو (ملت مون ) رو بغل کرد :)
و شیرین تر از این آیا وجود داره ؟:))
پس توام شاد باش :)



+

ایشالا بازی اسپانیا و پرتغال مساوی کنند شیرینی این برد برای ما و ملت ما  چند برابر کنند :))
هر چند اگر با همین نتیجه ببرن من تو قرعه کشی شبکه سه ممکنه ببرم :دی 
ولی مساوی این دو تا تیم بیشتر به من میچسبه :)) 

تبریک هلمایی :**
تبریک ای ایرانی 

پاسخ:
مساوی شد. :)
الان ما تو صدر جدول ایم ^__^

آره موافقم این غافلگیری ها و سوتی ها فوتبال رو زیبا میکنه. :)
۲۶ خرداد ۹۷ ، ۱۱:۱۸ محمود بنائی
خیلی خوب بود :) ‌‌ انقدر هیجان داشتیم و خوشحال شدیم که یادم نمیره. تعداد بازی هایی که توی خاطره ها میمونن انگشت شمارن، یکیش این بود! حالا یکسری هی بیان نق بزنن که اینم شد برد و فلان، اینا همون دسته همیشه ناراحت و ناراضی هستن. توی این وضعیت یک شب شادی، حتی بی دلیل و بی منت(از طرف آقایان) غنیمتِ. 
پاسخ:
خیلی خوب و مهیج بود. ^__^
مهم برد خوشمزه امون بود.
عالی بود عالـــــــــــــــــــــــــــــــــــی 😍
پاسخ:
عجیب چسبید :)
۲۶ خرداد ۹۷ ، ۱۳:۰۷ آشنای غریب
همون لحظه که میخواست کاشته رو بزنه توب رو چنان ماچ کرد 
فهمیدم این توپ گل میشه
یعنی توپ خجالت کشید جای دیگری بره !
پاسخ:
اصلا همه چی دست به دست هم داده صعود کنیم. ^__^
کامنتِ وبِ مریم رو اینجا کپی کنم اشکالی نداره که؟ حسم همونه آخه :)
کپی شده:
من صدام گرفته نمی‌تونم زیاد برات کامنت تایپ کنم :|
[بینِ خودمون بمونه. از دیروز تا حالا هر کی بم می‌رسه و می‌پرسه صدات چشه؟ با افتخار می‌گم جیغ زدم. :))))))))) با افتخار‌ها :))) اینقدر داغان :))]
پاسخ:
تو آزادی نیلی :)) با صدا تایپ میکنی؟!

باافتخارش مهمه :)
۲۶ خرداد ۹۷ ، ۱۵:۵۰ مریــــ ـــــم
خواهر زادم با صدای جیییغ ما شوکه شده بود
بعد یهو زد زیر گریه
:)))))
اون وسط یکی باید منو جواد میگرفتت
نمیدونم چرا وقتی هیجانی میشم پاچه شلوارمو میکشم بالا
اینقد کشیده بودم که شلوارم تبدیل شده بود به شورت
شورت ورزشیاهاا
:)))))
پاسخ:
طفلی بچه که وسط تو و جواد و علی و بابای دادزن و مامان دلسوزت گیر افتاده :))
مریم بین خودمون بمونه من شلوارک میپوشم پاچه اونم بالا میدم. :| 
بازی با آمریکا 20 سال پیش، این حس رو تجربه کرده بودم. خیلی عجیبه و شیرین که همون حس بعد 20 سال دوباره تجربه بشه. 
پاسخ:
بیست سال پیش چهار ساله بودم. :)
ولی هزاربار صحنه گل خداداد عزیزی رو دیدم.
خیلیییییی:))
پاسخ:
:))
وی خودشون گل میزدن مزش بیشتر بود
پاسخ:
اون که بله ولی هیچی از لذت بُرد کم نمیکنه. :)
۲۷ خرداد ۹۷ ، ۱۰:۵۷ مریــــ ـــــم
جدی؟؟
عاغا من فکرمیکردم تو دنیا فقط منم که وقتی استرس دارم پاچه هامو میدم بالا
برم ب مامانم بگم یکی دیگه هم هست
:)))
پاسخ:
آره بگو خیالش رو راحت کن :)
البته برا سردرآوردن از من بهتره دو روز بیای خونه ما مهمونمون باشی.
واقعا!!
پاسخ:
همه خوشحال شدیم. :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">