"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

هییم .

شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۵۷ ب.ظ

آبجیم تو نت گم شده بود داشت مصاحبه هایی ک گویا با افراد مشهور یا موفق شده بود رو میخوند سوال آخر ک از همشون پرسیده بودن" چی رو ازتون بگیرن زندگی براتون تموم میشه" و یکی گفته بود آبرو یکی وجدان یکی ثروت و ... بنظرش جالب اومده یهو ب من گفت:

+ پری ی سوال ازت بپرسم؟؟

من: جانم بپرس.

+ حالا تو نظرتو بگو چی رو ازت بگیرن زندگی برات تموم میشه ؟؟

من: سوال خوبی پرسیدی .

+ پس بگو دا .

من(با ی حالت متفکر): کرم مرطوب کننده دست.

+ نمیدونم چرا ناراحت شد و گفت مسخره .


++ آفرین ب والیبالمون.

*بعدا نوشت: فردا نبرد منو امتحانام شروع میشه دعا کنید بتونم از بخش بزرگی از انرژیم استفاده کنم و بتونم نتیجه مطلوبی بگیرم ..

موافقين ۲ مخالفين ۰ ۹۵/۰۳/۱۵

نظرات  (۱)

۱۵ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۳۳ ❤منتـــظر المـهـدی❤
خب حق داشته بنده خدا این چه جوابیه خخخخخ
پاسخ:
:)
خب من دستام حساسه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">