"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

رویاهای بی صاحب

دوشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۷، ۰۷:۳۵ ب.ظ

یا نباید رویا بافت، یا باید رویا رو از واقعیت جدا بافت و یا باید واقعیت و رویا رو هم مسیر بافت و ساخت. اینکه رویاهامون با زندگی قاطی بشه و یه کلاف پیچ و تاب خورده بی سروته رو تشکیل بده که ندونیم کجاش واقعیته و کجاش رویا شاید دلچسب باشه ولی همون اندازه هم کلافه میکنه، آشفته میکنه، منگ میکنه و حتی مست میکنه، من از مست بودن فقط استفراغش رو تو خوابگاه دیدم، چشماش رنگ جنگ داشت و عُق میزد.!

رویاهای من حتی برا عابر پیاده ای که دست دختر کوچولوش رو گرفته و از کنارم عبور میکنه هم با تک تک جزئیاتش جا داره دقیقا با تضادی به اندازه بی اعتنایی که میتونم توی واقعیت نسبت به رنگ چشمِ صمیمی ترین دوستم داشته باشم و هیچ وقت ندونم چشمش چه رنگیه.

هر چیزی تو وقتش لذتش بیشتره، مثل پوشیدن کفش پاشنه بلند یه دختر قدبلند وسط زمستون و راه رفتن روی برف های یخی سنگ فرش های خیابان، فقط و فقط چون اون لحظه وقتش بوده.


+شاید پست رو متوجه نشید ولی خودم خوب میفهممش :)

موافقين ۸ مخالفين ۰ ۹۷/۰۴/۰۴

نظرات  (۹)

خیلی هم متوجه شدم :)
[برای بارِ دوم بندِ آخر را می‌خواند]
پاسخ:
خب خداروشکر :)
[آفرین بخوان فرزندم]
درست صحبت کن داغان! رویای بی صاحاب ینی چی؟! بیام ببافومِت قبل اینکه رویاهات ر ببافی؟!  :))
پاسخ:
:)) درست صحبت نمیکنم ببینم چی میشه؟! :))
داداش دلش رو نداری! 
حالا که فکرش ر میکنم داغان بافتن نداره :| فلذا نمیبافومت :))
پاسخ:
رنگ پریدگی مشهوده :)) یه لیوان آب و نفس عمیق فراموش نشه برا هیجان خیلی خوبه😂
رویا رو باید مثل موی دخترکی شیطون گاهی بافت گاهی هم اجازه داد برای خودش رها باشه :)
پاسخ:
صحیح :) برا خودش قل بخوره..
ب ر ب ب ع :)))
پاسخ:
ن م ر م ب ع :))
۰۴ تیر ۹۷ ، ۲۱:۰۳ آقای مُرَّدَد
یعنی اگه اون چیز ریزِ زیرِ عکسو اول مطلبت مینوشتی من شصت بار نمیخوندمش.... خوب دقت کن:)) والله. ولی مطمئنم یه اشاره ی کوچیک بکنی و صدو ده بار دیگه بخونم بفهمم مارک کفشت چیه؟ به قرآن
پاسخ:
شصت درصد پست های منو باید از آخر به اول خوند. :))
نمیدونم مارک کفشم چقدر مهمه ولی نیازی به اشاره نیست، "مامامیا" است.
کلی حال کردم با پاراگراف اول 👍👍
پاسخ:
برید حالشو ببرید. :))
این که چیزی نیست
ما هم هیچوقت نفهمیدیم چشم تو چه رنگیه! :)
پاسخ:
خب شما اعتقادی به استثنا ندارین؟! :))

یکشنبه هفته بعد از مرکز استان میان برا پایش.!
ولی من حس می‌کنم دقیقاَ فهمیدمش ...
پاسخ:
حالا بنظرتون فهمیدنش خوبه یا بد؟!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">