"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

روانشناسه

دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۷، ۰۳:۵۳ ق.ظ
عصبانی بود، پرسید: 
دکتر کارآموز راضی بود از وضعیت؟!
من: شرایط رو مطلوب ارزیابی کردند.
شروع کرد به غُر زدن
میدونی جامعه تو دام اعتیاد گرفتار شده؟!
میدونی جوونا تو منجلاب سیگار گیر افتادن؟!
میدونی سیگار مرگِ روشنه؟! حتی خاموشش هم گامی است برای مرگ
حتی برای برگزاری نمادین یه همایش برا رهایی از این ستم همکاری نمیکنن
حداقل به تقویم احترام بذاریم 
فقط یک روز، یک ساعت آموزش
کار سختی میخوام؟!
میدونی؛ زور داره دیدن اینکه همه دارن خودشون رو گول میزنن 
فقط مستندسازی های بی ارزش
فقط ادعا
میدونی بتونیم یه سیگار از رو لب یه نفر محو کنیم چقدر ارزش داره؟!
چرا حرف نمیزنی؟!
من: میشه سیگاتون رو خاموش کنید؟! دودش اذیتم میکنه.
پُک محکمی به سیگارش زد و از شیشه mvmاش بیرون انداخت
گفت: دومی بود آره؟!

موافقين ۱۱ مخالفين ۰ ۹۷/۰۴/۱۱

نظرات  (۱۷)

۱۱ تیر ۹۷ ، ۰۸:۳۳ آقاگل ‌‌
خوشحالم که تا امروز و این ساعت نه لب به قلیونش زدم و نه به سیگار. حتی برای امتحان. با اینکه محیط خوابگاه جوی کاملاً مساعد برای این موارد و حتی موارد بدتر داشت. سیگار که عادی بود و مصرف علف و موادهای مختلف دیگر هم کاملاً قابل مشاهده بود متأسفانه. 
پاسخ:
جو مساعد خوابگاه منو کشته. :))
آفرین واقعا آفرین. 
من خودم یه بار با همراهی و همکاری دختر عموم یه نخ سیگار از خاله دزدیدیم از پشت روشن کردیم :|

۱۱ تیر ۹۷ ، ۰۹:۴۰ آقای مُرَّدَد
سیگار! حس خوبترش اینه که میکشیدی و دیگه نمیکشی. اینه  که  میدونی بودنش چقدر مزخرف بوده و نبودش چقدر خوب. به نظر همه باید یه بار معتاد بشن بعد ترک کنن. :D
پاسخ:
عجب! میخوایین بریم شیشه بکشیم بعد ترک کنیم؟! احتمالا حس خوبترش بیشتره یا مثلا کراک، کرم میزده دیگه کرم نمیزنه ذوق میکنه. :)
۱۱ تیر ۹۷ ، ۱۰:۲۸ پـــــر ی
مخالفم 
سیگار خیلی ام خوبه 
پاسخ:
حالا چی میکشی؟!
سیگار دوست ^_^
پاسخ:
چه ذوقی هم میکنید براش. :))
۱۱ تیر ۹۷ ، ۱۱:۱۵ کنت مونت کریستو
من یبار کشیدم؛تمام لباسم تا دوروز بو میداد»_«
پاسخ:
خونه رفتنی گفتی راننده تاکسی سیگاری بود؟! :)
۱۱ تیر ۹۷ ، ۱۱:۴۹ یک دیوانه
چرا من مثِ بقیه سیگار و قلیون دوس ندارم؟ با اینکه فک میکنم گاها خیلی خوبه کشیدنش و اینا ولی از دود متنفرم :|
پاسخ:
همچین دوست نداشته باشین هم نیستا، زمینه اش فراهمه گویا. اینکه میگین: فک میکنم گاها خیلی خوبه کشیدنش ...
از بوی سیگار و قلیون بشدت متنفرم و هرکی از اطرافیانم بکشه ، کلی بهش میگم نکش و این حرفا...
پاسخ:
کمپین نه به سیگار بذار. :)
با توجه به عنوان اول تصور کردم که مربوط به روانشناسی دیروزه ؛)))
وقتی اومدم خوندم یه نفس راحت کشیدم :))))


سلام 

کامنت پری منو به فکر فرو برد که دقیقا چی سیگار خوبه ؟!
واقعا چیه سیگار خوبه ؟:|
من نمیدونم :|

پاسخ:
نه. :)

سلام...

بعدا باهاش حرف بزن :))
سیگار بزرگ‌ترین لذت دنیا رو داشته باشه هم، تهش به دندونات گ... می‌زنه :) حتی اگه ترک کنی دندونات به حالت قبل بر نمی‌گرده :) من تا این دلیل رو دارم سمتِ سیگار میگار نمی‌رم :)
پاسخ:
وای از دندونا وای :|
یعنی قانع شدم لب به سیگار نزنم. :)
هلمااااااااااااااا
این لعنتی چی می‌گه؟

[لینک]
پاسخ:
نیلی منظورت متنه یا کلا موضوع رو نگرفتی؟!
MVM رو ندیدم :/ مرفه های بی درد!
پاسخ:
فک کنم زیاد گرون هم نیستا.
هرچند ماشین من نیست که. اینجانب یک عدد پیاده ام که هربار سربار یکی ام. :))
دعا کنید موقعیتش جور شه منم ماشین بخرم.
۱۲ تیر ۹۷ ، ۰۸:۵۵ آقای مُرَّدَد
هلما جان! اون که مزاح بود! منظورم اینه که قدر عافیت کسی داند که به مصیبتی مثل سیگار گرفتار آید/. حالا سیگار، کراک، شیشه، پلاستیک،آهن، چوب، کاغذ و امثالهم..
پاسخ:
حله :)
۱۲ تیر ۹۷ ، ۱۰:۳۲ پـــــر ی
از اسراره
پاسخ:
اوه god :)
۱۲ تیر ۹۷ ، ۱۶:۳۹ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
من فقط بخندم:-))))))))
پاسخ:
آخیش بالاخره یکی از زاویه دید من نگاه کرد. :)
مرسی حورا.!
۱۲ تیر ۹۷ ، ۱۷:۰۲ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
خواهش میکنم*_*
پاسخ:
آفرین فرزندم. :*
۱۲ تیر ۹۷ ، ۲۰:۵۱ 🍁 غزاله زند
از اینجور سبک آدمهای پر ادعای تو‌خالی بدم میاد...
پاسخ:
ادعا!
زیادن، شاید ما هم ...
کارشناس واقعا در عمق قضیه بودا :)
من از سیگار کشیدن نوجوان ها بیشتر بدم میاد
یعنی دلم می سوزه براشون
پسرا فک میکنن سیگار بکشن بزرگ میشن!

پاسخ:
خیلی :) 
اینکه برا چی میکشن برام جالبه که بدونم.!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">