"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

دقیق یادم نیست پانزده یا شانزده سالم بود یا شایدم هفده، نمیدونم انتخابات ریاست جمهوری بود یا مجلس، اون سال مصوب کردند برای رای دادن باید هیجده سال کامل پُر شده باشه. همش توهم میزدم که تو کوچه خیابون دو سه نفر با دوربین و میکروفون سر راهم سبز میشن تا باهام مصاحبه کنند و میپرسن: بنظر شما چرا باید تو انتخابات شرکت کنیم؟! هدف چیست؟! و از این قبیل سوالات کلیشه و مسخره. خودم رو آماده کرده بودم بگم: برید از هیجده سال کامل پُر شده ها بپرسید، ما که حق انتخاب نداریم، بقیه برا ما تصمیم میگیرن :| و همه این حرفها رو با چهره عصبانی و جملات ادیت شده قرار بود بگم.

تو عالم بچگی به چه چیزهای مضحکی فکر میکردم؟! :| 

الان همه اش فکرم پیش مَردیه که بچه اش پُشت تلفن گریه میکرد که چسب حرارتی میخوام و مرد هر چقدر حساب کتاب میکرد نمیتونست بخره!

موافقين ۱۱ مخالفين ۰ ۹۷/۰۴/۱۳

نظرات  (۲۱)

سلام
چسب حرارتی نمیتونست بخره؟به خاطر پولش؟
پاسخ:
سلام...
در هر صورت سختش بود بخره! دیگه زیادی وارد جزئیات نشدم
خدایا این حال بد ماها کی خوب میشه؟
من الان که ۱۸ سالم تموم شد و تونستم رای بدم کور پشیمونم، درسته سن رو نمیشه متوقف کرد ولی کاش می‌شد اصلا رای ندم،اینکه حتی به اندازه‌ی یه اپسیلون تو بد کردن حال مردم سهیم باشم هم بده، البته بسیار بسیار مسرور و مفتخرم که به پرزیدنت رای ندادم تا الان شرمنده‌ی همون یه دونه رای نباشم، اونایی هم که رای دادن وجدانا حداقل پشیمون باشید که بدونیم متنبه شدید لااقل‌.
پاسخ:
خدا لطفش زیاده، حال بد ماها رو بنده هاش ساختن :|
صددرصد به میرسلیم رای دادی :)
البته که تقصیر یه نفر نیست.
هعیی شدیم فاسد ترین کشور دنیا :(
و پشیمون از همه چی ...
پاسخ:
باید بتونیم شرایط رو سامان بدیم.
حالا چی گفتید؟؟ کی پخش میشه؟؟ 😁
پاسخ:
یکی دو ماه پیش بود. :)
یادم نیست🙈 
البته برا تلویزیون نبود. 
ازم سه چهار بار مصاحبه شده هیچ وقت هم نپرسیدم کی پخش میشه، فقط یه بار شبکه دو اخبار جوانه ها پخش کردنی پسر همسایه امون ضبط کرده بود. :)
در ضمن یااا حضرت عنوااان :|
پاسخ:
:)))
۱۳ تیر ۹۷ ، ۱۳:۳۶ آقاگل ‌‌
خواسته من به عنوان یک جوان ایرانی از دولت اینه که قانون کلت رو اجرایی کنن. :|

پاسخ:
موافقم! استارتش رو بزنید حمایت میکنیم. :)
۱۳ تیر ۹۷ ، ۱۳:۴۲ بلوط خانوم
اینا گزارشهاشون رو همون سر کوچه صدا سیما ضبط میکنن؟ :/
یه دو تا خیابون اونورتر هم برن خب. 
پاسخ:
خسته ان جانم خسته :)) داریم به قهقرا میرم.!
خیلیا سرکاری از این مصاحبه ها می کنن :|

در مورو زیرِ 18 ساله ها هم حرفی ندارم :))))))))
پاسخ:
عجب!

آفرین برو پاستیل بخور خاله :)
الان اون مرد رفته ؟
سلام 

پاسخ:
؟! من مَرده رو فقط تو مغازه دیدم.  :|
سلام :)
@ پیله سرخ: سلام. احساس کردم کامنتتون تعجبی بوده که یعنی واقعاً پول یه چسب حرارتی خریدن رو نداشته!!؟

+ چقدر گاهی انقدر دوریم و بی خبریم از وضعیت و درد و مشکلات قشر عظیمی از همین مردممون که حتی شنیدن و باور بعضی چیزا برامون سخت !
پاسخ:
منم همینطور برداشت کردم!

+ شرایط اصلا خوب نیست :|
۱۳ تیر ۹۷ ، ۱۴:۴۶ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
خب از همین تریبون اعلام کنم که چسب حرارتی که تا چندروز پیش 14 هزار تومان بود شده 34 هزار تومان:| اگه تا همین لحظه گرونتر نشده باشه!!

پاسخ:
با این حساب بنده خدا حق داشته.
خب همونا که پیشتر  آماده کرده بودی رو میگفتی
پاسخ:
اون لحظه ذهنم یاری نکرد، هر چند پیشتر بیست و چهار سالم نبود شانزده سالم بود. :))
هشت سال اختلاف.
اون که متوجه نمیشد چند سالته خب !
پاسخ:
خب خودم دیگه اون دغدغه ها رو ندارم. :)
۱۳ تیر ۹۷ ، ۱۶:۱۲ 🍁 غزاله زند
من که دیگه ترجیح دادم رأی ندم.شاید تا هیچوقت!
پاسخ:
اینم از غزاله مون :)
۱۳ تیر ۹۷ ، ۱۷:۳۴ آقای مُرَّدَد
دلم خواست برای بچۀ اون یارو چسب حرارتی بخرم به جای نونی که باید شب ببرم خونه. :|
دلم میخواد روزی برسه که بتونم از این چسب حرارتی ها بخرم برای بچه های مردم. 
البته این شو‌های تلویزیونی هم کم مقصر نیستن انقدر گل‌ریزون کردن و از جیبِ احساساتِ مردم برای رفع مشکلاتِ مملکت، خرج کردن که دولت دیگه با خیالِ راحت خودشو کشیده کنار و به شِرُّوِرّ های خاله‌زنکی میپردازه.
پاسخ:
دلم میخواد همه راحت بتونن خواسته هاشون رو تحقق ببخشند، فعلا که مردم تو رفع نیازهاشون موندن حتی یعنی موندیم.!
هیییییم اصلا شرایط خوبی نیست.
منم‌ نظرم به نظر غزاله نزدیکه :





+
حیف شد ':((

پاسخ:
ای بابا!
۱۳ تیر ۹۷ ، ۲۲:۰۴ پـــــر ی
خواسته من به عنوان یک جوان ایرانی اینه که هر چه سریع تر این دهه شصتیایی رو که خیلی رو مخ دولتن ترور کنه. اولیش خودم. لطف بزرگی در حقمون می کنه
پاسخ:
ما دهه هفتادیا هم همچین شاهکار نکردیما :)
رو مخ ها ترور نمیشن که جان من.
@
پری 

من میام ترورت میکنم ولی خدایی کاری به ما نداشته باش :دی 

پاسخ:
پری مشکل شما حل شد :))
می‌گفتین چرا همه چیز گرون میشه، آب گرون میشه، برق گرون میشه، پراید گرون میشه، دارو گرون میشه و .... چرا یارانه همون رقم ده سال پیش مونده؟
پاسخ:
:| شما که ریاضیتون خوبه سر انگشتی حساب کن ببینیم هر دفعه نفس کشیدنمون چند درمیاد؟!
جواب مسئولین: آب مصرف نکنید. برق مصرف نکنید. حتی پراید هم سوار نشید. بیمار نشید. لابد اینجوری میشه بحران رو مدیریت کرد.!
۱۳ تیر ۹۷ ، ۲۳:۰۸ ابوالفضل ...
رای دادن و ندادن فرقی نداره. مشکل اصلی از جای دیگه ست...
پاسخ:
بله من همینطوره!
۱۴ تیر ۹۷ ، ۱۶:۰۳ پـــــر ی
باشه واران 
منتظرم :)
پاسخ:
:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">