"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

فقط خودم

يكشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۱۲ ب.ظ

عکاس نیستم با عکس هام موندگار شم

نقاش نیستم با نقاشی هام به یاد بمونم

شاعر نیستم، نویسنده نیستم 

هیچ وقت هیچکدوم از این ها هم نخواهم بود

اگه روزی کتاب هم بنویسم برا مخاطب عام نخواهد بود که توی همه کتاب فروشی ها به چشم بزنه.

همین که خود خودم بدون هیچ واسطه ای لحظه ای در ذهن یک نفر زنده شم لذت بخشه.

موافقين ۱۴ مخالفين ۰ ۹۷/۰۴/۱۷

نظرات  (۲۳)

۱۷ تیر ۹۷ ، ۲۲:۱۶ محبوبه شب
من از فراموشی و فراموش شدن می ترسم.
پاسخ:
اولش ترسناکه! بعدش خوره میشه. :)
با توجه به عنوان یه لحظه تصور کردم پستتون رمزیه :))



خط آخر جمله ات رو دوست داشتم :)
قشنگ بود با آب طلا  باید نوشت اصلا این خط رو :)) البته بعد از ارزونی طلا:))



پاسخ:
زیاد اهل رمزی نیستم. :)
رو ام :)

طلا هم سر به فلک کشیده هاا. مرسی :)
به تفکرت غبطه می‌خورم :) خیلی زیاد :)
اما تلاشی نمی‌کنم که این تفکر، تفکرِ من شه. :)
پاسخ:
چه باحال :)
همین هم خوبه. هر کس اختیار تفکر خودش رو داره، حتی برا تفکراتش علایق مخصوص خود!
البته با وبلاگت موندگار شدی تو ذهن خیلی هااا :)
پاسخ:
چه باحال ^__^
کامنت دوست داشتنیه.
اصلا مگه قراره همه موندگار بشن؟
همین جوری ساده و معمولی خوبیم ما :)
پاسخ:
قرار نیست ولی خب میشه موندگار شد. :)
منم میخواستم حرف آقای دال رو بگم
برای من با خیلی چیزها موندگار شدی البته با چت با وبلاگ با صدات و ان شا الله تصویرت :دی
پاسخ:
ژاپنی حرف بزنیم؟! :)))
آره از طرف تو مطمئنم. :*

چینگ یااااانگ چینگ یاااانگ :)) 
پاسخ:
چااانگ چوووونگ یاانگ های :))
ولی با خیلی چیزا میتونی موندگار بشی! حرفات ، اخلاقت :)))
اما گمونم من میتونم با عکسام موندگار بشم...عکاسی که نویسنده س :دی
پاسخ:
خب همین دیگه اینا جز بی واسطه هان :)
حتما حتما *__*
اوووییییی یاااا هوووو چینگ ااااای :)) 
پاسخ:
چانگ دانگووو :)
خخخ عاشقتم :)) 
پاسخ:
دل و لوله و این حرفا :))
چی چیزی بیشتر از اینکه من گاهی روزها چندین بار به یادت می‌افتم خانم مهندس چشم زمردی؟:)
ایا همین برای ایمان اوردن کافی نیست؟:))
پاسخ:
واقعا انتظار این حجم لطف از دوستان رو نداشتم هر چند باید تو یادم باشی :))
فرشته خیلی خوبیااا :)
هستم،هستم:))
گل‌دختر تو خوبی که تو ذهن ها میمونی، اصلا مگه ما چندتا مهندس چشم زمردی داریم؟ که تازه قراره عروس من هم بشه؟:))
پاسخ:
:))
وااووو مهندس چشم زمردی ^__^
چی بهتر از این :)
۱۸ تیر ۹۷ ، ۰۰:۴۷ ابوالفضل ...
تو زنده بودنم مردم توی ذهن دیگران بمیرم که فبها!
پاسخ:
حتما هستن آدمایی که شما تو فکر و ذهنشون جا داری مطمئن!
اگر موقع‌هایی که تو ذهن یکی زنده میشی، اون آدما بهت میگن، خوش بحالت.
مثلا خوش بحالت که من گاهی خیلی یهویی و بیربط یادت میفتم و اینو بهت میگم! اصلا خوش بحالت منو داری :دی غصه‌ت چیه من نمیفهمم :دی
بی‌جنبه هم خودتی در ضمن :دی
پاسخ:
چه خوشبحالمه من 😍😍😍😍😂
منم بی جنبه ام نگران نباش :))
۱۸ تیر ۹۷ ، ۱۰:۵۷ آقای مُرَّدَد
حی همون لحظه ای هم حس خوبی میده. مرسی... 
پاسخ:
آره :)
زیبا گفتید!!!
پاسخ:
بله :)
هلمااااا
سلااامممم
چطوریییی؟؟؟؟
پاسخ:
سلام لیلی :)
دو روزه تلگرام رو چک میکنم آن نیستی میخواستم زنگ بزنم که حضورت رو تو اینستا حس کردم خیالم راحت شد.
خوبم خوبم :)
خودت خوبی؟!
۱۹ تیر ۹۷ ، ۰۹:۰۶ آشنای بی نشان
بالاخره باید یه چیزی باشید دیگه:)
پاسخ:
یه پری مهربون :)
۱۹ تیر ۹۷ ، ۱۳:۰۱ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
گاهی یه کار خوب کوچیک هم می تونه ما رو تو ذهن یه نفر موندگار کنه. فقط خدا کنه اگه یادی ازمون می کنند به نیکی باشه و نه...
پاسخ:
ایشالا که به نیکی باشه :)
عزیزززززممم
من خیلی ذوق میکنم صداتو میشنوم. قبلا گفته بودم؟ :)
پاسخ:
:*
آره آره ^__^
خیلی چسبیدا فقط هم من حرف زدم. :))
من اصن هول میشم یادم میره حرف زدن :)))) 
پاسخ:
ای جانم. :))
آره مشخصه. :)
فراموش شدن، یه جورای از بین رفتنه
بنظرم آدم با رفتارهای خوبش می تونه خودش رو زنده نگه داره
مثلاً پدربزرگم همیشه سر سفره فاتحه می خوند، اکثر اوقات سر سفره به یادش می فتم و براش فاتحه می خونم.
پاسخ:
اوهوم همینطوره :)
خدا رحمتشون کنه.

راستی کلی کار پیش اومد کتاب "شب های روشن" نصفه مونده دستم یادمه تهش بگم خوب بود یا نه.
منتظر می مونم :)
پاسخ:
ببخشید خلاصه :)
ولی هر وقت خوندم علاوه بر اطلاع دادن به شما مثل "بیگانه" براش پست مینویسم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">