"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

خب اینم از این بریم که بخوابیم

پنجشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۰۶ ق.ظ

:||

قشنگ قحطی در راه است.

موافقين ۱۲ مخالفين ۰ ۹۷/۰۴/۲۱

نظرات  (۱۷)

۶:۳۰ ؟؟؟؟؟ 😲
کی بخوابند کی بیدار شن ؟ 
پاسخ:
من یکی که فعلا بیدارم. :)
چقدرم زود خبر دادند
پاسخ:
مطمئنم 99 درصد صبح بیدار شدنی میبینن.
اعلام شده اگه فقط یه نفر تو خونه روزی یک لامپ اضافه رو خاموش کنه مشکلاتِ برقیمون حل می‌شه. :)
پاسخ:
ای بابا :|
اونروز یه طنزی خوندم نوشته بود: فلان وزیر میگه از وضعیت و شرایط حال حاضر راضی نیستم، مردم معذرت خواهی کردن.
ما معذرت میخواییم طلا و دلار سر به فلک کشیده :| برق و آب و ...
خو پنجشنبه رو به مناسبت بین التعطیلین تعطیل می کردن کلاً برق مصرف نشه :)
پاسخ:
والا همینجوریش هرکی به یه بهونه آفه :|
پدرم یکشنبه رفته بود اداره بهش گفتن رئیس مرخصی گرفته، عملاً دوشنبه تعطیل، سه شنبه هم به مناسبت چهارشنبه تعطیل و پنجشنبه و جمعه برای استراحت آخر هفته بخاطر کار زیاد باید تعطیل باشه چرا چون خانواده رکن اصلی زندگی ست. و این حکایت سر دراز دارد. الفاتحه :)
پاسخ:
همون الفاتحه :))
خوبه که, زود پا میشی طلوع زیبای خورشید صبح رو هم می‌بینی:D
اگه ادارات دولتی رو تو شهر ما یه روز ساعت کاریشون رو کم کنن فکر کنم مشکل حل میشه،کار که نمی‌کنن فقط برق مصرف می‌کنن، همین اتاق رئیس‌ها تو ادارات به اندازه‌ی یه شهر برق میکنه :))

پاسخ:
آره ^___^

البته قبول دارم میانگین کیفیت کاری تو ایران جالب نیست ولی خب دیگه اینجوری کمیت هم زیر سوال میره. :)
۲۱ تیر ۹۷ ، ۰۷:۳۷ آقاگل ‌‌
ماهم قرار شده برای صرفه جویی در برق فردا ساعت چهار و نیم بریم کوه. نه پنج و نیم. :)

پاسخ:
آفرین آفرین :)

چه جوری صرفه جویی کردین؟! اصلا شباهت موضوع درگیرم کرده. :))
فقط خدا رحم کنه
آب و برق با هم حتی :|
پاسخ:
خدا رحم کنه :||
۲۱ تیر ۹۷ ، ۰۸:۲۲ آقای مُرَّدَد
تهران که تقریبا از حدودای دهم تا آخر تیر به این شکله.
شش صبح تا دو بعد از ظهر...

پاسخ:
آره تو خبرا شنیدم.!
۲۱ تیر ۹۷ ، ۰۸:۵۳ مریــــ ـــــم
جاش ۱۱ تموم میکنی
خوبه که
کاش ما این شکلی میشدیم
پاسخ:
امروز صبحونه و خوردیم و آقای اصغری یه بچه موش که من دیده بودم رو کُشت. نت هم نداشتیم. فرم زمانبندی آموزش پُر کردم فقط :|
خونه ام. :)
حق با توئه ولی در عوضش دوبار در روز برق مردم نمیره:) البته فقط همین نیست شب‌ها چندتا چراغ توی بانک و بیرونش و شهرداری و فرمانداری و دادگاه و ... و ..‌‌. روشنه، روز هم که کلا کولرها و چراغ‌ها و ... رو روشن میکنن، برق برای خونه‌ها کم میاد اینجوری. دیروز برق بعضی‌جاها تو شهر دو بار رفته بود، صبح و عصر!

پاسخ:
ضعف مدیریتی داریم.
الان همین اداره ما هر اتاق جدا کولر گازی داره :| درحالی که طبق پیشنهاد من که اتفاقا استقبال هم شد میشه بعد از فصل گرما همین کولرها رو فروخت و با پولش کانال کشی کرد کلی هم صرفه جویی میشه. این یه نمونه اشه حالا.
پیشنهاد جالبی دادی، امیدوارم اجرایی بشه، اگه همه‌ی ادارات از این شیوه‌ها استفاده کنن میدونی چقدر تو کشور صرفه جویی میشه، نه فقط این مورد تو همه‌ی زمینه‌ها، اب،برق، گاز و ...:)
پاسخ:
بله بله😎😎 
آره واقعا خیلی خوب میشه.!
آقاگل@
صرفه جویی در مصرف چراغ قوه
که اونم باید دیرتر برید که هوا روشن بشه

+ من فک میکنم تصمیم دولت برا این بوده که درصد نمازصبح خوندن کارمندا بالا بره :) مصرف برق بهونه است
پاسخ:
@
آقاگل این با عقل جورتره باز :))

+ آره فقط به نماز ظهر اکتفا نشه :)) 
:)))
پاسخ:
:))
۲۱ تیر ۹۷ ، ۱۶:۰۸ ابوالفضل ...
ما هر روز از شیش و نیم می ریم اداره تا دو و نیم. بماند که امروز به دلیل ماموریت پنج اداره بودم و دو خونه...
پاسخ:
ماموریت تو هوای داغ نمیچسبه!
۲۱ تیر ۹۷ ، ۱۷:۱۹ ابوالفضل ...
کلا ماموریت های ما چسبیدنی نیست... همه ش با اعصاب خوردی و دعوا و پلیس و ... اینا همراهه.
پاسخ:
یاابوالفضل چه بد. :|
خدا صبر بده بهتون.
جوووون این که خوبه
بگیر بخوابید بابا
کار کیلو چنده خخخ
پاسخ:
ناشکر نیستم. :))
کار باشه انجام دادنش لذت بخشه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">