"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

هی خدا

چهارشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۷، ۰۷:۴۶ ب.ظ

یه وقتایی یه چیزایی هست که نباید توش دنبال منطق و عقل و استدلال و قانع شدن گشت. بعضی وقتها باید همه این مفاهیم شیک را کنار گذاشت و از زندگی لذت برد، ارضا شدن روح و دلمون رو با دلایل سرکوب نکنیم.

موافقين ۱۶ مخالفين ۱ ۹۷/۰۴/۲۷

نظرات  (۲۴)

تکبیر :دی 


#شوخی :)

پاسخ:
:)))
درست :)
پاسخ:
عزیزم. :)
موافقم. یه وقتایی باید قید چهارچوب رو زد :)
پاسخ:
اوهوم :)
دقیقا موافقم :)
پاسخ:
خوبه :)
شاید :/
پاسخ:
:) چه مشکوک.
۲۷ تیر ۹۷ ، ۲۱:۳۱ آقاگل ‌‌
ایضاً صحیح :)
پاسخ:
قابلی نداشت :)
۲۷ تیر ۹۷ ، ۲۲:۴۵ مریــــ ـــــم
اخ گفتی هلما
پاسخ:
از دلت :)
همون کامنت اقاگل+ کامنت مریم:)
پاسخ:
همون جواب آقاگل+جواب مریم :)
شدیدا موافقم 
پاسخ:
خوبه :)
خا باشه
پاسخ:
آفرین داغانچه :)
صد درصد موافقم
پاسخ:
خوبه :)
۲۸ تیر ۹۷ ، ۰۹:۲۳ آقای مُرَّدَد
با رسم شکل توضیح دهید
پاسخ:
هیچی شما به تردیتون ادامه بدین جناب مردد :))
اتفاقا خودت مشکوکی :))
پاسخ:
طفلی من :)
خیلی هم ریلکس و رو ام :)
شوخی کردم فقط خواستم توپ رو بندازم زمین شما 😁
پاسخ:
ولی زمین شماست گویا :))
دقیقا کاریه که دارم با زندگیم میکنم ((:
پاسخ:
راضی ای؟!
:))))))
پاسخ:
:)))
۲۸ تیر ۹۷ ، ۲۰:۴۰ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
پرسش از عقل چه جایی دارد؟ تا جنون می دهدت آگاهی... 
:-)
پاسخ:
تا جنون میدهد آگاهی....
۲۸ تیر ۹۷ ، ۲۱:۳۵ ابوالفضل ...
والا...
پاسخ:
اوهوم :)
الحمدلله، عالیم الان (((((: 
پاسخ:
خیلی هم خوووب :)
عه ؟!
:/
پاسخ:
:))
ولا من نه مشکوکم و نه توپی هست :)
پاسخ:
باشه. :))
چشم چشم ؛)
پاسخ:
سلامت :)
موافقم :)
پاسخ:
خوبه :)
۰۴ مرداد ۹۷ ، ۰۰:۰۳ آرکئو پتریکس
لطافت و زیبایی گل ، زیر انگشتان تشریح می پژمرد :)
پاسخ:
بابا زیر دیپلم حرف بزنید ما سیکل ها هم یه چیزی متوجه شیم. :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">