"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

بله اینجوریاس

جمعه, ۲۹ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۵۴ ب.ظ

شدیدا احساس کور شدن منبع خلاقیت و بی نمکی مفرط دارم.

برای خودم چند روزی سکوت و شنیدن تجویز میکنم.

ایده خلاصی از این کسالت دارین پذیراییم.

موافقين ۱۴ مخالفين ۰ ۹۷/۰۴/۲۹

نظرات  (۲۵)

بی نمکی رو متوجه نشدم! :/
برو نقاشی بکش :) والا مام از کسالت هی تلگرام و هی اینستا و هی وبلاگ و ... در گردشیم!
پاسخ:
حتی برا خودم جذابیت ندارم.
بلد نیستم.!
۲۹ تیر ۹۷ ، ۲۲:۵۸ باران (واران)
باز اینو گفت :|



ایده ام بهت : 
در جمع دوستان دنیای واقعی بیشتر باش حالت ایشالا زود خوب میشه.
تو جمع های دوستانه بیشتر حضور داشته باش و کمی از فضای مجازی دور شو !!
پاسخ:
:))

اینجا فقط "شادی" هست اونم صبح ها میبینمش. :)
سه روز و نیم آخر هفته تبریزم ولی.
فیلم و کتاب
پاسخ:
کتاب آره ولی فیلم حوصله ام نمیکشه!
منم یه مدته دست و دلم درست به نوشتن نمیره، برای همین پست چالش یه هفته پیش نوشته بودم حال ویرایش نداشتم، اخر اون که میخواستم نشد، اصلا یه مدته هیچ کدومش اون‌طور که میخوام نمیشه:(
ایده؟ برو کتاب دزیره رو بخون، خودمم تازه خوندمش خیلی کتاب قشنگیه، فوق‌العاده‌ است :)

پاسخ:
برا من فقط تو نوشتن نیست.
تهیه اش میکنم امیدوارم بخونم نشه مثل شب های روشن.
من که از کتابخونه گرفتم و خوندم و خیلی دوسش داشتم امیدوارم تو هم خوشت بیاد:*
شب‌های روشن رو نخوندم:/
پاسخ:
مرسی برا پیشنهادت :)
یه کاری رو که بلدی به خواننده هات یاد بده!
پاسخ:
اووووم مثلا؟! باید فک کنم.
البته سر همین بی نمکی و بی خلاقیتیه احتمالا بد از آب درآد.
یه بانک سپه یا صادرات بزنید....کلی تنوع و هیجان داره
خلاقیت و نمک هم توش موج میزنه
پاسخ:
باشه حتما. سرمایه از شما کار از من. خوبه؟!
سرمایه نمیخواد...سرمایه اش همون موجودی بانکه
شما فقط یه کلت میخواید و یه جوراب هم باید روسرتون بکشیذ همین
پاسخ:
بچه مردم رو منحرف نکنید لطفا!
عه نمیدونستم یعنی با 53201 ریال هم میشه بانک زد ولی میشه بانک ززد. :)
سلام :)
خوندن کتاب مورد علاقه ات و کتاب صوتی درست کردن :)
پاسخ:
سلام. :)
ممنون.
پس برید کتاب بخونید:))
پاسخ:
سوسول هم خودتونید. :))
ای بابا..من زبونم لال کی گفتم شما سوسول هستید؟
پاسخ:
شما نگفته من خودم میخونم. :)
۳۰ تیر ۹۷ ، ۰۰:۲۳ محمود بنائی
برنامه سفر تنظیم کن جانم :) 
پاسخ:
همین هفته یه تعداد از افراد خانواده رفتن رامسر نشد من برم. :|
پیشنهاد خوبیه :)
درس میشه
پاسخ:
آره بالاخره :)
۳۰ تیر ۹۷ ، ۰۰:۳۶ ابوالفضل ...
سفر بهترین چاره‌ست ولی می‌دونم برات زیاد مقدور نیست. ولی خب چندتا کار هست. مثلا پنج‌تا دوست صمیمیت رو سوا کن. فکر کن چیکار می‌تونی بکنی که بی‌بهونه خوشحالشون کنی. همین فرآیند جدا ازینکه کلی باعث خلاقیت و فکر کردن می‌شه برات کلی هم نتایج مثبت و خوشحال کننده داره برات...
پاسخ:
اوهوم.
اگه پریسا تا چهارشنبه تبریز بمونه خیلی خوب میشه. :)
مرسی پیشنهاد جالبیه.
۳۰ تیر ۹۷ ، ۰۲:۰۲ פـریـر بانو
دقیقا منم همین وضعیت رو دارم...
چه  باید کرد؟
برم کامنتا رو بخونم شاید جوابی پیدا کردم
پاسخ:
اصلا وضعیت خوبی نیست.
اوهوم.
یه دختر پیدا کنین خصوصیاتش مث من باشه دو روزه دوباره نمک دار میشین.
پاسخ:
خصوصیاتت چیه آقا حسین؟!
راسی، این لینک رو دیدم جالب بود
https://rangirangi.com/get-rid-of-boredom/
پاسخ:
خیلی ممنون ارکیده :)
کلی ذهنمو باز کرد.
:))
پاسخ:
:))
چه خوب :)
خواهش میکنم :)
پاسخ:
واقعا ممنون :)
طناز!
پاسخ:
برید خنداننده شو حداقل پُز بدیم آشنامون تو خندوانه است. :)
قابلیت اجرایی رو امتحان نکردم متاسفانه تا حالا!
پاسخ:
ایده اش از شما اجراش با من :)
خب حله فصل بعد ایشالا!
پاسخ:
اوکی :)
۳۰ تیر ۹۷ ، ۱۲:۵۳ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
کتاب بخون:-)
پاسخ:
چشم حورا :)
فیلم ببین :) خنداننده شو ببین :) یه کم هم صبر کن. بذار این حست خسته شه. در واقع خودت خسته شی از این خودی که می‌گی به وجود اومده. شاید بره.
پاسخ:
اوکی :)
آره خسته اش میکنم بره پی کارش.!
سلام
برای خودتون یه خاطره بسازید که خنده دار باشه، بعد بشینید تو خلوت خودتون بهش بخندید، کتاب های طنز و فیلم های طنز کاری می کنه شوخ طبع بشید.
اینکه سکوت بکنید و بشنوید خوبه ولی کم و بیش فعالیت های کلامی داشته باشید که محتوای طنز داشته باشه، اما افراط نکنید :)
براتون بهترین هارو آرزو می کنم.
پاسخ:
سلام...
اوهوم باشه :)
ممنون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">