"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

تبلور احساسات فامیل دوستانه

چهارشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۴۶ ق.ظ

مخاطب هامو چک میکنم میرسم به یه "علی" نام. فک میکنم فک میکنم تا اینکه عکس پروفایلش رو نگاه میکنم، زوم نمیکنم به نظر آشناست، میزنم رو پروفایل عکسش رو کامل باز میکنه. حالا شناختمش پسر عمومه خونه امون دوتا کوچه فاصله داره، آخرین بار که دیدمش اسفند نود و پنج بود. آخرین بار که باهاش حرف زدم قبلتر از آخرین باری که دیده بودمش بود، حرف که نه پوکوندمش! نمیفهمید که من خوشتیپم نه بابالنگ درازی که یحتمل عقده پوشیدن کفش پاشنه بلند داره، نمیفهمید. 

موافقين ۱۱ مخالفين ۱ ۹۷/۰۵/۰۳

نظرات  (۱۸)

چیزی ندارم بگم :)
بنده خدا فک کنم خودش هم پشیمون شد :)
پاسخ:
ذاتا آدم فامیل دوستی نیستم :)
۰۳ مرداد ۹۷ ، ۰۸:۴۱ آقای مُرَّدَد
بالاخره اگه دعوایی چیزی شد خبرمون کن تشویقت کنیم :)
پاسخ:
از اون سرودهایی که برا جام جهانی خوندن هم بخونید. :)
همون گیسو کمنده؟ :)
پاسخ:
نه. اون اسمش "میثم" تهران زندگی میکنن. :)
این کچله تقریبا :))
۰۳ مرداد ۹۷ ، ۱۰:۳۶ .. مــَـمــَّـد ..
حالا با یه نفر اشکال نداره (که البته داره) ولی امیدوارم همه فامیل رو یادتون نره اینطوری!
پاسخ:
خاله امم آخرین بار ده دوازده سال پیش دیدم :))
قشنگ می تونم تجسمت کنم توی اون قبل تر از  اسفند 95 در حال پوکوندن علی :)
پاسخ:
خیلی خوبه میتونی درکم کنی :)
حالا پاشنه بلند به چه کارتون میاد :/
تخصص دارید تو پوکوندن فامیل هاا
پاسخ:
بحثش مفصله من کاری ندارم هی اون گیر داده بود که هیچ وقت نمیتونی پاشنه بلند بپوشی.
بله بله :)) تو فکر برگذاری کلاس تدریس پوکوندن فامیلیم :))
۰۳ مرداد ۹۷ ، ۱۲:۳۷ محمد علیزاده
تبریک شما جزء لیست برترین های بیان شدید
پاسخ:
خوش خبر باشی برادر😂😂😂 :))))
بابا برتر بیان :)))
پاسخ:
بابا معروف 
بابا مشهور 
بابا محبوب
برتری از خودته جناب
به پای شما نمیرسم مهندس :)
لنتی :) برادرای مریم رو بیخیال علی‌اینا چطورن؟ [اوجِ شیطان صِفتی]
پاسخ:
سلام میرسونه :))
راه افتادی ماشالا😜
فکر کنم اگه اونم وبلاگ نویس بود یه پست بر علیه تون می‌نوشت!
پاسخ:
خداروشکر وبلاگ نویس نیست :)
اینایی که به خودشو تو هر موضوعی اجازه ی اظهار نظر میدن باید زیر پاشنه بلند له کرد:/

پاسخ:
:)) چه خشن.
۰۵ مرداد ۹۷ ، ۰۰:۵۵ مریــــ ـــــم
عاشق همین روحیتم
پاسخ:
مرررریم ^___^
دماغت چطوره؟! 
اینروزا فکرم مشغول توو بود.
میدونم خیلی دوستم داری بخصوص روحیه امو :))
۰۵ مرداد ۹۷ ، ۰۱:۱۰ مریــــ ـــــم
سلام داره خدمتت

پاسخ:
آخییی بزرگ میشی یادت میره :)
سلام ، فکر نکنم دیگه برگرده :) چرا دواندیش
پاسخ:
سلام..
مگه قرار بود برگرده؟! مگه رفته؟! وات؟! 
بعضی فامیلا یه جوری هستن که وقتی خیلی وقت نباشن هم متوجه نبودنشون نمیشی
پاسخ:
مثل اکثر فامیلای ما :)
۰۶ مرداد ۹۷ ، ۱۶:۴۸ فاطمه باغملکی
جدی میگین؟؟؟
پاسخ:
آره بابا :)
۰۶ مرداد ۹۷ ، ۲۱:۳۴ علی خراسانی
بدبخت اون آقا علی
پاسخ:
پوست کلفت تر از این حرفاست.!
۰۹ مرداد ۹۷ ، ۱۰:۵۷ اجاره آپارتمان مبله در تهران
حالا آدم کچل بود باید باهاش حرف نزنی
پاسخ:
همچین کچل کچل هم نبود. :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">