"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

مثلا: پرواز پیله ها

دوشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۲۰ ق.ظ

تو اتاقش نیست، صدای آهنگ میاد از بیرون، میرم حیاط، صداش میکنم، میترسه، شبه، الانه. جدیدا دوستترم داره، نه بهتره بگم جدیدا راحتر دوستتر داشتنم رو نشون میده. همین چند دقیقه پیش مجبوری بهم یه لیوان چای داد، میگم: آخه لیوان خیلی بزرگه، میخنده میگه: تو که آدم کوچکی نیستی. نم نم بارون میباره، از تو حیاط بوی خاک میاد، سایه ام خیلی واضح رو کاشیا میافته، هوا هوای نفس کشیدنه تا ته ریه، فرستادن اکسیژن لای تک تک مویرگ ها. موهامو تو هوا پرواز میدم، باد ملایمه، آروم میزنه به موهام، آروم و موج وار غلشون میده. الان در جواب یکی که پرسید با خواهرت راحتی گفتم: بیشتر اون باهام راحته. 

اینجا تصورم میکردم باد به موهام بخوره چه شکلی میشم چه حسی دارم

و اینجا باد به موهام خورد و رها شدم حتی از فکر کردن به فکر یک ثانیه قبل

 


دریافت
مدت زمان: 54 ثانیه

"شاید خیلی بی معنی باشه، شاید جز سیاهی هیچی نبینید ولی برا من شاهکاره" 

موافقين ۶ مخالفين ۰ ۹۷/۰۵/۲۹

نظرات  (۱۲)

چشمام رو چهار تا کردم ولی بازم فقط سیاهی دیدم :/
پاسخ:
چشم بصیرت رو چهارتا کنید. :))
نور موبایل رو تا آخر زیاد کردم تا یک عدد بابالنگ دراز رقصان رو توی فیلم ببینم :))
*خواهر موجود عجیبیه هلما. مثن پریروز خواهرم بم گفت خیلی بی عاطفه‌ای :) بعد امروز به خاطر خوابوندن بچه‌ش قربون صدقه‌م می‌رفد:| :))
پاسخ:
تو از رستگارانی :))
خواهرت منفعت طلبه :|))
گاهی فکر می کنم اگه یه خواهر بزرگ تر داشتم دنیا چه شکلی می شد؟! 
پاسخ:
برا من که زندگی رو رنگی تر کرده :)
@مستور
شکل خاصی نمیشد! خیالتان تخت! همینجور کروی و گرد میماند! :)))
پاسخ:
عه! 
چه باهوشی :))
سلام شما حاضر به تبادل لینک هستید
پاسخ:
نخیر!
@مستور
داری دیگه  :) خواهری با این قامت رعنا
پاسخ:
یعنی من؟! :)
۳۰ مرداد ۹۷ ، ۱۳:۴۲ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
اولش فکر کردم چرا عکس ها لود نمیشه:-))
پاسخ:
خفنم :))
عیدتون مبارک (:
پاسخ:
عید شمام مبارک :)
مرسی
فکر نمیکردم با آهنگ دکتر محمد اصفهانی هم بشه رقصید!:)
پاسخ:
هیچی نشد نداره.
محشره صداشون



سربزنید
پاسخ:
:)
@Neo Ted
مقصود از دنیا، کره ی زمین یا کره های دیگر نبودند! ((:

@مرتضا د
هلمای خوبم که بله هست ولی کنار خودم که حسش نمی کنم متأسفانه
پاسخ:
تده دیگه :))

دچاره دیگه :))
۰۴ مهر ۹۷ ، ۰۰:۱۷ مهدی امیدی
جانم چه ترکیب بی نظیریه
شب و صدای جیرجیرک و نسیم 
خوش بحالت :)
پاسخ:
صدای جیرجیرک یادم نمیاد ولی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">