"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

من به جای تو

دوشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۲۰ ق.ظ

جای دچار نوشتن هم جالبه هم سخت و دلیل هم جالب بودن و هم سخت بودنش یه چیزه، وجود زاویه های متنوع در خودش و نوشته هاش و حتی جواب هاش. میشه از ویل دورانت نوشت و توی کامنت ها مخاطب ها رو انداخت جون هم یا یه جوک بی مزه نوشت و هار هار براش خندید یا اصلا جدی شد و مهربون و یا آرام و جاری شد و به چهار بیت شعر بسنده کرد.


ویل دورانت می گوید: هر امر معنوی، اصل و پایه طبیعی دارد و هر امر مادی یک گسترش و بسط معنوی (لذات فلسفه صفحه 135) و می گوید: در سرتاسر زندگی انسان، به اتفاق همه عشق از هر چیز جالب تر است، و تعجب اینجا است که فقط عده کمی درباره ریشه و گسترش آن بحث کرده اند. در هر زبانی دریائی از کتب و مقالات، تقریبا از قلم هر نویسنده ای درباره عشق پیدا شده است و چه حماسه ها و درامها و چه اشعار شورانگیزی که درباره آن به وجود آمده است، با این همه چه ناچیز است تحقیقات علمی محض درباره این امر عجیب، و اصل طبیعی آن، و علل تکامل و گسترش شگفت انگیز آن، از آمیزش ساده پروتوزوئا تا فداکاری دانته و خلسات پترارک و وفاداری هلوئیز، به آبلار (لذات فلسفه، صفحه 117).


عشق از دیدگاه ویل دورانت

ویل دورانت


+ چالش رادیو بلاگیها به دعوت آقای دچار

++ دعوت میکنم از آقاگل و آذری قیز جای من باشن :)


موافقين ۸ مخالفين ۰ ۹۷/۰۶/۰۵

نظرات  (۱۴)

اون توصیف اول خیلی خوب بود :)
پاسخ:
کامنتت خوشحالم کرد. :)
وای چه چالش سختی، خدا خدا میکردم کسی دعوتم نکنه :))
ولی مرسی از دعوتت هلما. جای تو بودن خیلی خیلی سخت تر از بقیه است. چون خیلی شخصی مینویسی یعنی جوری که واژه ها در انحصار خودته و حس هات کاملا بکره
پاسخ:
درکت میکنم. :))
تعریفت رو دوست داشتم.
نسرین یه روز من باش :)
امیدوارم توی کامنت ها هم بتونی دچار باشی
و یهویی نسوزی توی این بازی :))
پاسخ:
فعلا کامنت دچاری دریافت نکردم :)
سعیمو میکنم.
خدایی چالش وحشتناکیه :| 
پاسخ:
حتی تو هم میتونی جای من باشی :)
با این چالش (من بجای تو )
 یاد کنفرانس های دانشگاه افتادم :))
یا حتی کنفرانس های مدرسه:))
که دانش آموز /دانشجو برای چند دقیقه جای معلم / مدرس خود تدریس میکنه و یا حتی از بچه ها میپرسه یا بچه ها از اون سوال میپرسن !!


لطفا جای خودتون جواب کامنتو بدین :))))
نه جای هیچ کس دیگری :))))
چون من فقط در مورد عنوان (خود چالش) حرف زدم ولاغیر :))

ممنونم 


پاسخ:
من همیشه تو کنفرانس ها نمره کامل میگرفتم و حتی از بس خوب بودم نمره تشویقی ذخیره میکردم. :))

کامنت برا منه نه دچار :)

اصلا سهراب سپهری هم میگه:

دچار باید بود

و گرنه زمزمه حیرت میان دو حرف

 حرام خواهد شد.



پاسخ:
دچار خوبه فلسفه بده :)
آقا :))))
اشتباه شده. فقط می‌‌تونی دعوت کنی به چالش. هرکی دعوت شد لزومی نداره جای تو باشه حتماً که. و بعد اینکه نظر من بود بگیم جای وبلاگ‌هایی که دیگه نمی‌نویسن باشیم. ولی گفتن او شکلی عامیت خودش رو از دست میده. البته اینم بگم هرتعداد که بخوای می‌تونی شرکت کنی. یعنی می‌تونی جای سه چهارتای دیگه هم باشی. 
پاسخ:
این یعنی؟!
فعلا که دچارم :))
باز دعوت شم جای یکی دیگه هم خواهم بود.
وبلاگ های که دیگه نمینویسن هم ایده جالبیه!
بنده غلط بنمایم :)) از این چیزای سخت سخت نخواهید جان من :((
پاسخ:
ترسناک شدی جانم. :))
الان باید به سبک وبلاگ دچار بهت پیام بدیم؟ :))))
میشه:
صحیح :)
.
شاید همزمان جای سه چهار نفر نوشتم.
پاسخ:
بلی :))
آقاگل "صحیح" شما عمومیت داره ها صرفا دچاری نیست. :)

خیلی هم باحال میشه :)
@
چوگویک

جای من چطور ؟:))))



+

من‌ از کنفرانس های دانشگاه مون که بهت کلی گفتم پس نیازی نیست دوباره بگم :)))))
آفرین هلمایی :**


خدا رو شکر خودت جوابگو هستین :))
خیالم راحت شد :))


پاسخ:
@
چوگویک

+
:)))

البته پیامی دچاری باشه دچار میشم. :))
بعد دیگه آقا بردارید این لینکاتون رو بفرستید تو وبلاگ رادیو. دو روز دیگه باز ما نیفتیم تو این وبلاگ اون وبلاگ دنبال لینک بگردیما. : |
هشتگ بی اعصاب.
پاسخ:
چشم چشم. :)
آقاگل بیا یکی بزن اعصابت آروم شه.
آقای مرتضی رو تو چند خط اول به طرز فجیعی درست توصیف کردی! :)))
پاسخ:
دچار باید بود. :))
این فیشی که گذاشتی رو دچار تو دوتا پست میذاشت یه جوری هم از توش بحث در می‌اورد که سرت سوت بکشه :)
پاسخ:
میخواستم از قانون صد کلمه رادیو تبعیت کنم. :)
همه رفتن تو بطن چالش و متن نوشته شده رفت تو حاشیه. :)
دچار بودنم که خودت میدونی چقدر میتونه سخت باشه!
۰۶ شهریور ۹۷ ، ۰۸:۱۵ مریــــ ـــــم
الان تو دچاری؟
دچار‌توعه؟
من‌نفهمیدم چی شد
پاسخ:
من دچارم :)
حرفیه؟! (الان واقعا دچارم)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">