"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

پیش اومده؟!

پنجشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۴۲ ب.ظ

تا حالا به این فکر کردین که بخاطر عنوان پست بنویسید نه بخاطر پست عنوان؟!

منظورم موضوع نیست عنوانه، یک کلمه، یک متن، یک مصرع شعر یا ...

موافقين ۱۱ مخالفين ۰ ۹۷/۰۶/۱۵

نظرات  (۳۵)

اره...سر یکی از پست های اخیرم به خاطر عنوانش بیشتر بود تا خود متن :)
پاسخ:
حس میکنم مستلزم زور زدنه!
پری
خوبی؟ خوشی؟ 
پاسخ:
ای جانم لیلی ^__^
شکر. خوبم خوشم :)
خودت خوووووبی؟! خووووشی؟!
خواستم بیام عنوان تو برای همین عنوان پست جدیدم بنویسم و بگم  هلما پیش اومد :دی 
ولی بیان دستمو بست :))) با اون سرورهاش :|



سلام 

تصویر خیلی قشنگه ^__^
عکاسش خودت بودی ؟:))
اگر آره آفرین 🤗

پاسخ:
برای سکته ناقص؟! :)

سلام...

مرسی :)
آره خودم گرفتم، درخت انجیره :)
بازم ممنون.
آره :دی 
تازه میخواستم عنوان رو بزارم : هلما پیش اومد:))))
فقط واسه شوخی با هلمای نازنین :دی :))



بابا چرا آدرس وبلاگتو نذاشتی پس ؟:)))
بنظرم تو مسابقه عکاسی دکتر میم شرکتش بده :)
خیلی قشنگه ^__^

پاسخ:
چه باحال :))

چون عکاس نیستم، بدزدنش هم فرقی نداره :)) بدزدن😅😅😅😅😂😂
شروع شده؟!
عه یادم بود شرکت کنم.!
مرسی :*
۱۵ شهریور ۹۷ ، ۱۵:۵۴ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
نهD:
پاسخ:
پیش نیومده خب :)
یه عنوان دارم، که هنوز پستش به ذهنم نیومده!! به‌جز این مورد، موردی یادم نمیاد.
پاسخ:
از یه جایی شروع میشه. :)
مثالش همون کدو قلقله زن ندیدی یه پیرزن دیگه :))))
پاسخ:
اولین باره میشنوم!
توضیحش چی میشه؟! :)
نفهمیدم موقعیتی که میگی رو
پاسخ:
حدس میزدم برا شما زیاد جذاب نباشه :)
بخاطر فیش نگاریتون 
بابا چی رو نشنیدی؟ : |
میگی شده تا حالا؟ میگم آره. همون پست کدو قلقله زن.
پاسخ:
آهان اوکی حله :)
آقاگل قبلنا دست بزن نداشتیاا :))
آقاگل 
حرص نخورین 
من متوجه شدم :))))

پاسخ:
خب دیگه چه خبر؟! :))
نمی‌دونم یادم نمیاد. ولی گمان نکنم.
پاسخ:
ولی حدس میزدم برا شما پیش بیاد. :)
من اکثر پست هام به خاطر عنوان هست :| 
خیلی عنوان انتخاب کردن رو هم دوست دارم :)
پاسخ:
با این حساب بهتره بنویسم "صاحابش اومد". :)

آره آره برید کنار که صاحبش اومد 😁
پاسخ:
یکم آرومتر.. میزنید شَل و پَلمون میکنید. :)
شما چقدر غریبه پرستید! عنوان میخواید چرا به من نمیگید هاا؟! نمیدونید من عنوان دوست؟!؟ 
پاسخ:
عجب! 
من کی عنوان خواستم؟! :))
باشه بخوام مزاحم میشم.
گفتم که بدونید و نرید پیش غریبه ها 😁

پاسخ:
چشم حله :)
خوبم .. بد نیستم یعنی 
خوبه تقریبا 
چه خبر؟؟
پاسخ:
خوبتر باش :)
قربانت، روزمرگی...
آره خیلی وقت پیش یک بار اینکار رو کردم... اون مصرعی که عنوانم بود یکم سخت مینمود :/
پاسخ:
بانوچه پست این مدلی نوشتن سخته؟!
راس می‌گی. رفتم فهرست نوشته‌های وبلاگ رو نگاه کردم. بودند مواردی که اینجوری باشن.
پاسخ:
آخه من هرکسی رو میخونم دقیق میخونمش :)
آره خب...
بعضی مواقع عنوان قشنگ تر از خود پست میشه...
پاسخ:
تلاش برای اینکه پست هم همونقدر قشنگ باشه جذابه :)
بستگی به همون عنوان داره که چقدر سخت یا ملموس باشه
پاسخ:
اوهوم پس که اینطور :)
بلی، مثلا برای همین چالش جام جهانی چشم هایت (:
پاسخ:
آفرین مستور مثال کاملا درست و بجایی بود. :)
۱۷ شهریور ۹۷ ، ۰۸:۳۳ آقای مُرَّدَد
سلام ما میگیم طرف دکمه پیدا کرده رفته براش کُت دوخته
پاسخ:
:)) آفرین امیدوارم کردین آقای مردد :)
۱۷ شهریور ۹۷ ، ۰۸:۵۲ آقای مُرَّدَد
چطور؟
پاسخ:
قشنگ و بجا ضرب المثل تو آستین دارین :)
۱۷ شهریور ۹۷ ، ۰۸:۵۵ آقای مُرَّدَد
:) تندرست باشی و شاد
پاسخ:
شما هم :)
۱۷ شهریور ۹۷ ، ۱۰:۴۹ واران بارانی
هلما این عکستو من جات باشم میذارم پست ثابت :))
یا یه جایی به چشم بیاد خیلی قشنگه :))

سلام :))

پاسخ:
مرسی واران :)
ولی میدونی که من کلا تو کار پست ثابت اینا نیستم. :))

سلااااام...
اوهوم :) تا دلت بخواد
پاسخ:
پس لازم شد آرشیوت رو مجدد بخونم. :)
آره شده :))))))
پاسخ:
تو پست هم میذاری سالی یه بار؟!🤔
۱۸ شهریور ۹۷ ، ۱۲:۳۸ פـریـر بانو
من شده خیلی وقت‌ها به‌خاطر یه مصرع یا یه اسم یا یه بیت پست بنویسم. یه مصرعی هم الان پیدا کردم ولی نتونستم چیزی بنویسم. :تفکر
پاسخ:
فک کنم نتیجه تفکر و وقت گذاشتن خوب میشه :)
۱۸ شهریور ۹۷ ، ۱۹:۲۵ 🍁 غزاله زند
نه،تا حالا پیش نیومده :) 
پاسخ:
یکم بیشتر پست بذاری پیش میاد. :)
یه زمانی زیاد پست میذاشتم ولی خب بنا به دلایلی یه مدت رفتم و بیخیال وبلاگ نویسی شدم و الآن هم که برگشتم دیگه نوشتن سخت شده و... هق هق هق
پاسخ:
نوشتن سخت شده... چه جمله سختیه!
هق هق هق...
آره خیلی جمله ی سخت و سنگینیه اصن :(
پاسخ:
آره حوا جانم :)
سلام آره واسه منم پیش اومده تا دلت بخواد :)))
خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنین :)
پاسخ:
خوبه :)
rainynight.mihanblog.com
پاسخ:
:)
داشتم فکر می‌کردم. نمی‌دونم. شاید پیش اومده. شایدم نه.
پاسخ:
اتفاقا منم یادم نبود ولی بعید نیست پیش اومده باشه. :)
خیلی پیش اومده اتفاقا :)
پاسخ:
بنظر پست های باحالی میان اینجور پست ها :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">