"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

انگار منتظر بوده به وقتش بطلبه

سه شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۷، ۰۵:۲۲ ب.ظ

هیچ وقت در قید و بند توضیح دادن و توجیه اعتقاداتم نبودم و همچین قصدی هم ندارم، ولی میدونم بد نیستم یعنی میدونم خوبم. چون خدا دوستم داره، چون صدامو میشنوه، چون نصف شب یهویی میشینیم با هم حرف میزنیم، همیشه برام وقت داره، حتی اگه من خودمو زده باشم به بیراهه. درسته چادرمو وقتی میرسم به باب الجواد از کیفم درمیارم تازه شروع کنم به سر کردن، درسته بلند بلند خندیدن از سرم نمیافته. با همین فراز و فرود با همین سراشیبی و سربالایی های رفتاری مواظب دلمم که خالص باشه، هواش پُر باشه از مهربانی. وقتی روی کاشی های حرم که گاه داغ و گاه یخ هستن قدم برمیداشتم با همین دل کوچولو و مهربونم به یاد همه اتون بودم. 

موافقين ۱۴ مخالفين ۰ ۹۷/۰۶/۲۷

نظرات  (۱۱)

دو پست قبلتون رو خودنم فهمیدم امام رضا طلبیده
پس برای منه منزوی هم دعا کنید :)
سفرتون بخیر
پاسخ:
باشه چشم :)
ممنون. 
چقدر دلم امام رضا و باب‌الجواد خواست...
پاسخ:
امیدوارم زود بیای :)
نه بلند بلند خندیدن زشت و عیب و گناهه نه چادری نبودن، منتها به ما یاد دادن که هر کاری دلت میخواد بکن فقط ظاهرت رو متدین نگه دار متاسفانه! دین چیزی که این جا یاد میدن نیست اصلا. دین به دل آدم ها بستگی داره نه به ظاهرشون. به خنده هاشون و....
زیارت قبول دختر جنگل  :)
پاسخ:
برا همینه که میگم من خوبم :)
مرسی بابت اطمینان دادنت خانم معلم جانم.
ایشالا. نسرین میدونستی من عاشق دخترجنگلی که بهم میگی هستم؟! ^__^
کامنت نسر ین رو میشه فوروارد کرد دوباره؟ 
پاسخ:
پیر شدی بابابزرگ :)

بلند خندیدن قشنگه
به نظرم خدا هم اگه قشنگه باید طرفدار خنده هاى بلندت باشه. در غیر این صورت چیز به درد بخورى نیست
پاسخ:
نرگس تو دیدی تو میفهمی من چقدر عاشق جیغ و داد کردن تو خیابونم، چقدر عاشق بلند خندیدم، چقدر عاشق دویدن و لی لی کردنم. :)
من با همین صفت هام با خدا دوستم.
غربزده نیستم ولی وقتی خارجی ها رو میبینم ساکتر میشم :(
* البته که ربطی نداره به پستتون فقط همینجوری اومد ذهنم.
پاسخ:
شما تو جای اشتباهی دنیا اومدی :)
فونتتان ریز است
چشم را اذیت می کند
پاسخ:
پست های بعدی سعی میکنم درشتر باشه :)
دقیقا کِی کاشی‌هاش داغ می‌شد آقا؟! :دی
پاسخ:
سرظهر جلوی گوهرشاد، خیلی هم میچسبه :)
۲۸ شهریور ۹۷ ، ۲۳:۴۴ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
بلیط منو نگرفته برنگردی ها:-))
حال دلت با خدا همیشه خوب باشه:-)

پاسخ:
دیگه وقتشه پاشی بار و بندیل سفر ببندی :)
ایشالا ^__^
زیارت قبول :)
پاسخ:
خیلی ممنون بانوچه بنفش :)
۰۲ مهر ۹۷ ، ۱۵:۴۴ آشنای بی نشان
زیارت قبول
پاسخ:
ممنون :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">