"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

روزای آروم پاییزی

شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۷، ۱۱:۴۶ ق.ظ
اسم آخرین بویی که میدم رو نمیدونم، عطری است که فروشنده زبون باز با شیرین زبانی بهم فروخت، بیست تومن شد، از جلو مغازه اش رد میشدم اومد جلو و گفت: خانم بهمن ماهی بیا عطر ماه تولدتو امتحان کن، لبخند زدم، گفت: دیدی بهمنی ای، آبجی بیا تو برا تستش که پول نمیدی. بوی خوبی داره، خودمو یادم میاره.
هان پنل مدیریت رو باز کردم از دلخوشانه هام بنویسم، مثلا از اول صبح هایی که مامان رو بیدار میکنم تا موهامو ببافه و اون میبافه البته به همراه غُر زدن میبافه. مامانم میگه: به کار بردن جمله غُر زدن درمورد مامانا کار بدیه.
به دلخوشانه هام فکر میکنم میگه: همین که دو روز ماموریت جور شده و میری تبریز دلخوشیه نیست؟!
راست میگه.

+ اینجام سر بزنید. :)
موافقين ۹ مخالفين ۰ ۹۷/۰۷/۰۷

نظرات  (۳۰)

آره خیلی واژه بدیه غر زدن
بجاش بگو مامان جون انقد ناله نکن یا اینم که بد شد نق نزنم که زشته ...
آخه مامانا که نق نمیزنن ابراز عشق میکنن فقط ... نق هاشونم عاشقانه ست

پاسخ:
فکر کنم تنها راهی که بد و بی ادبی نشه نسبت به مامانا "بله چشم قربان" گفتنه.  :))
آره من یادمه قدیما با دمپایی هم ابراز عشق میکرد حتی :)) الان تنزل پیدا کرده به حرف و اینا :)
۰۷ مهر ۹۷ ، ۱۱:۴۹ عروس عروس
دلخوشی های کوچیک زیادی هستن که به چشم نمیان:)
پاسخ:
آره بابا زندگی که همش دغدغه دلار 18 توانید نیست که :)
این پستت در عین سادگی خیلی قشنگگگگگ بود  😍😍😍

مبارکه :)

دستشون درد نکنه :))

راست میگن دیگه نگو غر بگو حرفای نگفته مامانی ؛)


دلخوشی هات مستدام 🤗
پاسخ:
سادگی عین زیباییه😆😎😎😆
مرسی :)

حرفای مگو مامانی، جایگزین باادبانیه :))
قربووونت:*
۰۷ مهر ۹۷ ، ۱۱:۵۸ مریــــ ـــــم
مامان من هیچوقت موهامو نمیبافه
میگه موج دار میشن
از موی موج دار بدش میاد
روزی که میرفتم اتاق عمل اولین بار بود با رضایت کامل میبافت موهامو
پاسخ:
توجیه میکنه :))
موی من به حدی لخته که موج برنمیداره.
دلش سوخته لابد.!
اسمشو نپرسیدی یعنی؟
برگشتنی بپرس ببینم بوی شما چجوریه
پاسخ:
نه.!
اتفاقی اونجا بودم حالا حالاها راهم اونورا نمی افته.
خوش بو و ملایم. :)
از سری فانتزی‌هام اینه که مادر موقع بافت موهام، یادِ قدیما و بچگیام بیوفته و بعد با لبخند دست نوازش بر گیسوانم بکشه و از این صوبتا. ولی خب همیشه با طلبکاری می‌بافه.:| قربونش برم قشنگ معلومه این کارو وقت تلف کردن تلقی می‌کنه. :)))
*بهمنی بودی هلما؟! چندمش؟!
پاسخ:
بچگیام موهای من پسرونه بود. :)) بعد دانشگاه بلند نگه داشتم.!
تو هم تهتقاری ای؟! 
آره آره 28 ام :)
۰۷ مهر ۹۷ ، ۱۴:۱۷ ایران جوجه
خیلی هم عالی و خوووووب
پاسخ:
مرسی :)
مبارکه بهمن ماهی جان
من‌ مامانم با رضایت کامل می‌بافه، برعکس من خیلی دوست ندارم و گه‌گداری میگم ببافه ولی اون همیشه میگه ببافی جمع‌وجور تره و بهتره و ...، تا ۱۲،۱۳ سالگیم‌ همیشه موهام بافته بود و هرگاه اعتراض میکردم‌ میگفت اینطوری بهتره :)
پاسخ:
مرسی فرشته جان :*
مامان تو از اوناست که نمیخواد هی از رو فرش مو جمع کنه. :))
۰۷ مهر ۹۷ ، ۱۵:۱۱ جناب منزوی
پس پیشاپیش تولد مبارک :)
پاسخ:
مرسی فقط یه 4 ماه و 21 روز زودتر گفتین :)
آخر شهریور چرا نیومدی پس؟ 
پاسخ:
برنامه مشهد رو تو اولویت قرار دادیم برنامه عوض شد. :)
در عوض از فردا تا پس فردا عصر تبریزم برا ماموریت :)
نمیدونم برنامه مدرسه ات چجوریه؟! وقت میکنی برا بیرون اومدن یا نه؟!
من از دو به بعد آزادم
اگر وقت داشتی خبر بده بهم
پاسخ:
ایشالا فردا میبینمت :)
هرچند کلاس مام از دو یا یک شروع میشه ولی خب تا آخر شب نیست که.

چه جالب،منم تقریبا این مدلی عطر خریدم:)
تو بازار بودم یهو دیدم صدای یه پسربچه ای داره میاد،میگفت خانم خانم؟متولد چه ماهی هستین؟منم که اصلا فکرشو نمیکردم واسه عطر بخواد !!فک کردم میخواد فال بگیره😂یا بهم جایزه بده :///و از اونجایی که خیلی ذوق زدم که آبانیم با نیش باز گفتم آبااان:))
خلاصه اینم مارو کشوند تو مغازه و از قضا بوی عطرشم دوست داشتم ولی معلوم بود ماندگاریش خیلی کمه،ولی چشمای آبی و شیرین زبونیشو که دیدم دلم نیومد نخرم:/

پاسخ:
چه باحال :)
این فروشندهه حداقل 20 سال بهش میخورد ولی خیلی زبون باز بود. :)
به نظرت حدودا چه ساعتی میشه؟
پاسخ:
والا شادی(دوستم) بیشتر در جریانه، دوره آموزش دستگاه شنوایی سنجی و غربالگریه امروز که زنگ زدم پرسیدم گفتن بستگی به تعداد مراجعه کننده هم داره هم چون دو روزه و هم چون ما از شهرستان میاییم زود سر و تهش رو هم میارن البته طوری که یاد بگیریم. رسیدم به آزمایشگاه و لم و زمان کار دستم اومد زنگ میزنم، دستت بند باشه هم پیام میدم. :)
آره.
*به‌به من عاشق بهمنی‌هام. :دی
پاسخ:
چه خوووب ^__^
نیلی تولد خودت کیه؟!
۰۷ مهر ۹۷ ، ۲۰:۲۹ آقاگل ‌‌
دلخوشی برای اون یا برای خودت؟ :d
.
روایت داریم هرکی برا سخن‌سرا داستان بخونه خدا خیلی دوسش داره. :)

پاسخ:
جفتمون :)

آره اثراتش رو میبینم.!

+ یه بنده خدایی به یه بنده خدا دیگه گفت: تو کارت درسته برنامه ات هم درست کنی عالی میشی، منم حرفش رو هوا زدم و برنامه ریزی هام رو سامان دادم الان بهتر وقتم رو مدیریت میکنم. :)
یکی نیست به ما بگه خب چتونه برین تو تلگرام حرفاتون رو بزنین :))
باشه پس پیام بده چون اگه مدرسه باشم گوشیم سایلنته
پاسخ:
:))) منتظریم یکی بیاد دعوا کنه 😆
باشه باشه خلاصه که گیرت میارم. :))
از آنجائی که آبانی هستم، پاییز برای من خاطرست.. 
پاسخ:
خیلی هم خوب :)
اینم اضافه کنم که همسرم هم آبانی هست..ولی عجیب هست که باهم خیلی سازش داریم
پاسخ:
خیلی هم خوبتر :)
۰۷ مهر ۹۷ ، ۲۲:۵۷ مرد مُفرد
سه بار گفتیم فونتتان ریز است اما دریغ از یک توجه
موید باشید
پاسخ:
بخوام حین نوشتن اندازه رو بزرگتر کنم فک کنم باز بدتر شه دستکاری قالب هم بلد نیستم. :|
۰۸ مهر ۹۷ ، ۱۰:۴۱ פـریـر بانو
میون این همه گرفتاری و مشکلات گنده گنده، داشتن این لحظه‌های کوچیک، این دلایل کوچیک حال‌خوب کن، این شادی‌های کوچولو نعمته! خوشحالم حسش می‌کنی. :)
پاسخ:
و منم فرصت طلب برا استفاده از این نعمت ها :)
جای خوشحالی داره.!
۰۸ مهر ۹۷ ، ۱۰:۵۴ بانوچـ ـه
من در کل یه بار موهامو بافتم، یعنی برام بافتن.
پاسخ:
کی بافته این مهمه. :))
روزای آروم پاییزیت باحال و دوس داشتنی ؛)
پاسخ:
مرسی حوا جانم :)
۰۸ مهر ۹۷ ، ۱۹:۳۷ ابوالفضل ...
از تو بعیده خام شیرین زبونی عطرفروشا بشی!

من جای داداشات بودم به خاطر اینکه دیگه مامانم رو اذیت نکنی با ماشین کچلت می‌کردم!!!
پاسخ:
یه عطر این حرفا رو نداره که. :)

اتفاقا تو فکر کچل کردن بودم، پدر اجازه نداد.!
داداش بودن بهت میاد آقا ابوالفضل :)
۰۸ مهر ۹۷ ، ۲۰:۲۱ ابوالفضل ...
کاش زودتر عمو و دایی و بابا شدن هم بهم بیاد!
پاسخ:
بابا بودن هم خیلی بهت میاد. :)
دیگه وقتشه شیرینی رو بدی بهمون.
۰۸ مهر ۹۷ ، ۲۲:۲۴ ابوالفضل ...
مامان اون بچه‌ای که من باباشم رو پیدا نمی‌کنم!
پاسخ:
توجیه توجیه، اگه شرایطش هست لفت دادن بیشتر از این اشتباهه. :)
۰۸ مهر ۹۷ ، ۲۲:۴۹ بانوچـ ـه
مامان
پاسخ:
خیلی هم عالی :)
منم بهمنم هلمایی. :دی
بیست و پنجمش. :دی
پاسخ:
عه چه خوووب :)
بگو ولنتاین دیگه :)))
چقد منو دست می‌ندازن از بابت روز تولدم و ولنتاین. :|
بیشتر خوشحالم نزدیک تولد توعه. :دی
پاسخ:
برا من سه روز فاصله داره با این حال منم دست میندارن :))
مثل خوشحالی من بابت نزدیک بودن تولدم به تولد تو که یادمم میمونه. 
دقیقا. :دی
پاسخ:
بله :)
۱۲ مهر ۹۷ ، ۱۱:۲۰ گوگل ترافیک
آخرش اسمشو فهمیدی؟

به سایت منم سری بزن رفیق http://google-traffic.ir/blog/google-referral/
پاسخ:
نه. :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">