"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

کاری به هفته پُرکار و شلوغی که گذشت ندارم 

کاری به بازرسی امروز ندارم 

کاری به معاون اداره کل تجهیزات استان که فکر میکردم یه مَرد ریشو و اخمو و شصت ساله است ولی یه جوون بیست و هشت سی ساله خنده رو بود ندارم 

کاری به اقتدار و آروم بودنش هم ندارم، حتی کاری به جدی بودناش هم ندارم 

کاری به صبحونه نخورده ندارم، کاری به کارای نکرده ندارم

کاری به دست خط بد شده ندارم 

فقط اومدم بگم، بارانیم رو تنم کردم، روسری رو سرم کردم و راه افتادم

رسیدم، رسیدم به جایی که باید 

روسری رو از روی موهام کَندم 

گوشی رو گرفتم دستم و برای آخرین بار از خودم عکس گرفتم 

نشستم رو صندلی، گفتم بزن 

الان منم و موهای پسرونه ام و آینه.

حتی کاری به پسخوراندی که قرار بفرستن هم ندارم.

موافقين ۲ مخالفين ۰ ۹۷/۰۷/۲۶

نظرات  (۲۲)

اینا به کنار 
کاری به اینا ندارم:دی 
 فقط بیا  بگو چرا دست خطت این شکلی شده ؟:))




+
خب قبلش به من این دست خط رو نشون میدادی بهت  میگفتم  دست نگه دار موها رو پسرونه نزن هلمااااا:)))
مبارکه :)

پاسخ:
نمیدونم، یه ماه میشه متوجه بد شدنش شدم. :))

+
عه چرا؟!
مرسی :)
۲۶ مهر ۹۷ ، ۲۲:۲۴ آشنای بی نشان
کلا خانمها تا ناراحت میشن موهاشون رو کوتاه میکنن
نمیدونم چرا
پاسخ:
ولی ناراحت نیستما، روز و شب های خوشی دارم. *__*
خیلی وقت بود به سرم زده بود، میترسیدم منصرف شم.
۲۶ مهر ۹۷ ، ۲۲:۳۶ آشنای بی نشان
خب پس شما استثنا هستید:)
پاسخ:
خسته شده بودم از بلندیش. :)
۲۶ مهر ۹۷ ، ۲۲:۴۰ آشنای بی نشان
حالا من دیگه زیاد وارد مسائل مربوط به خانمها نشم بهتره:دی
پاسخ:
باشه :)
۲۶ مهر ۹۷ ، ۲۲:۴۸ آقاگل ‌‌
نتیجه می‌گیریم دست‌خط بد ما آقایون به خاطر موی کوتاهمونه و هرچقدر که مو کوتاه‌تر باشه دست‌خط آدما بدتر میشه؟
پاسخ:
این موها رو تو آسیاب سفید نکردی که آقاگل :))
میتونم موافقت کنم.!
منم بدجوری هوس‌ کردم پری
پاسخ:
دلو بزن دریا و کوتاهش کن :)
البته در نظر بگیر صورت تو گردتر و کشیده تره.!
@
آقاگل 
سلام علیکم و رحمه الله  :))
تحلیل تون رو دوست داشتم خیلی باحال بود :))
دقیقا همینه 👌😀😀



@
هلما 
چی چرا ؟:))
 کدوم چرا ؟:))
پاسخ:
:)))

چرا میگفتی موهامو کوتاه نکنم؟!
۲۶ مهر ۹۷ ، ۲۳:۳۱ آراگُل ‌‌
تو خیلی شجاعی ((= از تغییرات لذت ببر.. پرواز کن.
پاسخ:
شجاعت حس باحالیه، انگار که خون تو رگها روانتر جریان پیدا میکنه. :)
چشم چشم ^__^
۲۶ مهر ۹۷ ، ۲۳:۵۲ جناب منزوی
خوشمزه بود؟ :)
پاسخ:
آره خیلی :)
ساندویچی بود قبلنا اسمش هم "سجاد"، الان فکر کنم هم آقا سجاد یه 16 سال رو حتما داشته باشه. بندری های خوشمزه ای هم داره. :)
۲۷ مهر ۹۷ ، ۰۰:۰۳ آشنای غریب
تو که کوتاه و طلایی بکنی مو ها را !
منِ شاعر به چه تشبیه کنم ، یلدا را ؟


پ ن : فکر کنم یه بارم برا یکی دیگه این کامنت رو نوشته بودم
پاسخ:
از بس دخترای بیان مو کوتاه میکنن :))
عه ، یه عکس بفرست ببینم چه کردی با اون موهای نازنین؟:))
منم خیلی وقته دلم میخواد موهام رو پسرونه بزنم ولی مامان شدید مخالفه،میترسم بزنم بعدش خونه راهم نده :/
پاسخ:
لحظه آخر از همون نازنینا عکس گرفتم یادگاری :)
دلتون بزن به دریا و تمام. !
مامان من همچنان قیافه گرفته، برادرمم ببینه صددرصد یه هفته قهر خواهد کرد. :|
خوشحالم که روزهای خوبی داری پری، خوشحالم که خوبی عزیزم:)

پاسخ:
خوب و سخت و درحال بزرگتر شدن.!
مرسی :)
۲۷ مهر ۹۷ ، ۰۱:۲۳ פـریـر بانو
مثل من شدی پس :))
البته من الان حیفم اومد موهات رو زدی
ولی تجربهٔ باحالیه
و خوبیش اینه قابل جبرانه و موهات دوباره بلند می‌شن! :دی

:: کوتاهی مو فقط اونجاش که بعد یه مدت مثل چی پشیمون می‌شی از کارت و بغضت هم می‌گیره حتی! :/ :دی
پاسخ:
مثل تو، مثل دل آرام، مثل نرگس :))
تا لحظه آخر هیچ صدایی رو نمیشنیدم مبادا منصرفم کنن!
آره خوبه. شدم پری قبل دانشگاه :) آخه من موهامو بعد از پیش دانشگاهی بلند کردم.
به بابام قول دادم تا بهار بلند میشه.

:: اوهوم :| 
۲۷ مهر ۹۷ ، ۰۱:۳۰ פـریـر بانو
آره :))
من هر سری می‌رم موهام رو بزنم باید آه و نالهٔ آرایشگرها رو تحمل کنم. :/
بلتد می‌شه‌ بابا! غمتون نباشه.
حالا بابای من رو نگاه! یادته کچل کرده بودم؟ بابا موهام رو زده بود. :دی

و جالبه که من می‌دونم پشیمون می‌شم و باز هم این کار رو می‌کنم. خدا هدایتم کنه! :| :))
پاسخ:
:))
بیخیال هم نمیشن :|)
آره غممون نباشه.
ایول بابا💪 

هدایت بشو نیستی توو :))
باز هواییم کردی دختر :))
پاسخ:
فکر کنم خوبه :)
حالا هوای چی؟!
۲۷ مهر ۹۷ ، ۰۵:۱۸ محبوبه شب
خیلیم عالی
منم تقریبا دو هفته ای میشه که بعلت ریزش زیاد موهام موهامو بسیاااااار کوتاه کوتاه کرد و الان بشدددت راضیم
اینم بگم که مامان و بابا بشددددت، ینی بشدتا، مخالف بودن :/
حتا مالک همین دو تا شوید روی سرمونم نیستیم
اه
: ))))))))

مبارک باشه هلمایی
پاسخ:
بیان یه مُشت دختر موکوتاه داره. :))
به این شدت که تو گفتی هنوزم راضی نیستن.!😛
بابا مالک :))

مرسی محبوبه ^__^
۲۷ مهر ۹۷ ، ۱۰:۲۲ جناب منزوی
نوش جان :)
پاسخ:
خیلی ممنون :)
هوای اینکه موهامو پسرونه بزنم :))
پاسخ:
تو هم به کمپین موکوتاها بپیوند. :))
۲۷ مهر ۹۷ ، ۱۲:۳۸ פـریـر بانو
:)))
پاسخ:
:)))
۲۷ مهر ۹۷ ، ۲۱:۴۴ محمود بنائی
همون که گفتم! 
پاسخ:
مرسی :)
۰۲ آبان ۹۷ ، ۱۸:۵۷ ابوالفضل ...
هرچند حیفشون کردی ولی خب تنوع خوبیه. خصوصا تا مجردی 😉
پاسخ:
فکر میکردم پشیمون شم ولی نشدم. :)
انسان ها اسیر ذهن خودشونن، ذهن آدما هیچوقت نمیزاره اونچه که هست رو ببینی؛ تنها اجازه میده چیزی رو ببینی که ذهنت میخواد تو ببینی، میخوای ببینی یا نمیخوای؟ هدفو انتخاب کنو مسیرو خودت بساز، راه تویی مقصد تویی.
پاسخ:
بله همینطوره :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">