"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

700

جمعه, ۱۸ آبان ۱۳۹۷، ۰۸:۲۵ ب.ظ

سر خیابون پیاده میشم، دوتا کوچه طی میکنم تا برسم خونه، محله ما پیرمرد پیرزن زیادی نداره، تابستون بچه های زیادی تو خیابون ولو بودن الان سرگرم مدرسه ان، یه چیز جالب اینکه همدیگه رو با اسم و فامیل صدا میزنن. عادت کردم به همه اشون سلام بدم، قبل اینکه سلام بدن سلام میدم. حتی امیرحسین تُپُلشون بهم گفته دوستم داره. یه بار حالم خوب نبود رفتم نیم ساعت مهد اداره استراحت کنم، باران و آیهان و مهیار سر اینکه کدوم بیشتر عاشقم هستن زدن به تیپ و تار هم. متوجه شدین چقدر دوست داشتنی ام یا بیشتر توضیح بدم؟!.. همون اندازه که ارتباط گرفتن با آدمای دوست نداشتنی سختمه، معاشرت با آدمای دوست داشتنی رو عاشقم. تشکر میکنم و در ماشین رو میبندم، آهنگ پلی میکنم و هندزفری رو زیر مقعنه مرتب میکنم، دم در خونه اشون میبنمش صدای آهنگ رو میبندم، بهم سلام میدیم، میگه: زمان از اینجا رد شدنت رو یاد گرفتم، هرروز تصمیم میگیرم دعوتت کنم بیای یکم گپ بزنیم ولی هربار خجالت میکشم، میگه: میشه بیای توی حیاط بشینیم؟! بله رو میگم و زنگ میزنم به مامان و میگم: دیر میام، داریم با لعیا حرف میزنیم. شهر و محله بقدری کوچک هست که همه همو بشناسن. بنظرم دورهمی دو نفره جالبی بود، از نحوه دعوت شدنم تا اندازه راحتی من. دوستام بهم میگن: تو رهاتر، شیطون تر، ساده تر و دیوونه تر از مایی. تله پاتی عاطفه و فاطمه سر من بود، فاطمه براش نوشت: بشرطی دعوتت میکنم که پری هم بیاد، عاطفه همزمان براش نوشت: بشرطی میام که پری هم بیاد. یکبار تجربه دورهمی دو نفره عصرونه با فاطی رو تو خونه اش داشتم، اینبار سه نفری عصر و شب رو با هم بودیم، سه نفری که یه زمانی فسقل بودیم، سه نفری که تو پیش دبستانی هم رو شناختیم، سه نفری که چند سال همکلاس بودیم، منو فاطی هم رفیق بودیم هم رقیب. حالا سه تا آدم بزرگ بودیم که میخواستیم دوستانه خوش بگذرونیم. من از همونام که بجای دنبال بهونه بودن برا غصه خوردن هر لحظه پی کشف بهونه ای برا شاد بودنم. 

# شادی های آروم ....

موافقين ۴ مخالفين ۰ ۹۷/۰۸/۱۸

نظرات  (۱۱)

۱۸ آبان ۹۷ ، ۲۱:۰۱ جناب منزوی
نه دیگه توضیح نمیخواد، متوجه شدم :))
همیشه دلتون شاد باشه :)
پاسخ:
مرسی به این درک بالا :))
ممنون.
توضیح نمیدادی هم میدونستیم‌:))
محله‌ی ما هم کوچیکه،هربار میرم با فریبا حرف بزنم حداقل نیم ساعت طول میکشه ، من و فریبا دوسال اختلاف سنی داریم(من بزرگ‌ترم) ولی چون دخترهای محله کم بودن و همسایه‌ی دیوار به دیوار بودیم و کلا رفت و آمد داشتیم دو خانواده از بچگی با هم رفیق بودیم، کلی خاطرات مشترک داریم :*
خدا همه‌ی دوستی‌های خوب رو حفظ کنه *_*
پاسخ:
اووه بله😍 
برا من تجربه جدید بود، من از این کارا نمیکنم، عقده بچگیام این بود که یا مامانم بذاره برم کوچه یا بپیچونمش برم با بچه ها بازی کنم.!
خاطرات مشترک *__*
ایشالا :)
۱۸ آبان ۹۷ ، ۲۲:۱۷ محمود بنائی
اصلا کار خوبی نیست با همسایه ها معاشرت کنی و باهاشون گرم بگیری!( امضا: یک حسود) 
پاسخ:
فکه کنم دوری از دختر همسایه فشار آورده :))
یه همسایه چشم بادومی داشتینا!!
روی داشبورد مینی‌بوسی که امروز باهاش می‌رفتیم نوشته بود: سلام، اولین کلام یا همچین چیزی. سه چهارتا سلام توی پست بود و من رو ناخوداگاهانه یاد اون صحنه انداخت. :)
از بینشون یکی رو انتخاب کن دیگه. :دی
پاسخ:
سلام کلمه باحالیه، خیلی دوست دارم :)
سلام اولین کلام. یادم میمونه.
۲۰ آبان ۹۷ ، ۱۸:۳۵ ابوالفضل ...
چه خوبه اینجوری هستی...
حال خوبت مستدام⁦🙏🏻⁩
پاسخ:
آره خیلی خوبه :)
مرسی مرسی ^__^
شمام خوب باش!
۲۰ آبان ۹۷ ، ۲۳:۵۷ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
لپ امیرحسین تپلشون رو از طرف من بکشD:
پاسخ:
خیلی وقته ندیدمش، حتما ببینم لُپش رو میکشم. :)
۲۱ آبان ۹۷ ، ۰۸:۱۳ آشنای بی نشان
من از اونام که به جای کشف بهونه برای شاد بودن دنبال بهونه ام برای غصه خوردن:)))
پاسخ:
تجدید نظر کنید خب :)
۲۱ آبان ۹۷ ، ۱۰:۰۷ آشنای بی نشان
سعیمو میکنم:)
پاسخ:
آفرین شما مرد عملی :))
۲۲ آبان ۹۷ ، ۱۶:۱۹ اجاره آپارتمان مبله در تهران
خیلی عالیه که دنبال بهونه واسه شادی هستید :) ... زندگی پر از اتفاقای قشنگه ... متاسفانه خیلی از ماها یاد گرفتیم اتفاقای قشنگ و عادی ببینیم ...
___________________________
اجاره آپارتمان مبله در تهران
https://eskanbama.com
پاسخ:
همینطوره :)
۲۶ آبان ۹۷ ، ۰۹:۲۴ פـریـر بانو
خیلی خوبه. همیشه همینجوری باش... :*
پاسخ:
آره خیلی :)
چشم :*
۲۹ آبان ۹۷ ، ۱۸:۴۹ ℳℐℒÅÐ .ℳ.

پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">