"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

کلی حرفه

چهارشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۷، ۱۰:۲۰ ب.ظ

دعوا میکنیم 

قهر میکنم میرم اتاقم

میخوابم

فردا میشه

ساعت یازده صبح زنگ میزنم بهش

میگم: خوبی مامان؟!

یادم نبود قهریم

.

(مادرانه)

+ فقط سرشلوغی هام زیاد بودن. هستم. میام. میخونم :)


موافقين ۱۶ مخالفين ۰ ۹۷/۰۸/۰۹

نظرات  (۳۰)

منم همین شکلیم
حتا با برادرام
پاسخ:
دعوا نمک زندگیه :))
+ ان شاءالله خیر باشه : )
پاسخ:
دعوا خیره؟! :)
منم یادم نمی مونه ولی مامان یادش می مونه!
پاسخ:
مامانا موجودات عجیب غریبی هستن، در هر صورت دوست داشتنی ان. بعضی وقتها دوست داشتنی لج درآر :)
آخه نمیشه که آدم با مامانش قهر بمونه. ولی مامانا میشه با بچشون قهر بمونن
پاسخ:
عه؟! مسئله پیچیده ای شد که :)
مامان من قهر نمیمونه!
واقعا خیلی حرفه...
پاسخ:
مهدیس جانم :)
۰۹ آبان ۹۷ ، ۲۳:۴۴ آشنای غریب
صدامو روش بلند میکنم ، متاسفانه
خیلی متاسفانه
اما خیلی خیلی سال میشه که قهر نکردم

آخه انصافه که با مادر قهر کرد؟!
پاسخ:
فقط میدونم مامانا چون جنس خودشونو میشناسن واسه دعوا کردن با دختراشون دلشون نمیشکنه، امان از وقتی که پسری صداشو رو مامانش بلند کنه.!
۱۰ آبان ۹۷ ، ۰۰:۴۲ آشنای بی نشان
حواستون رو جمع کنید دیگه:)
پاسخ:
حواسمو جمع کنم زنگ نزنم. :))
مشترک:)
البته برای من بیشتر بین خودم و قُلم اتفاق میافته!
به ثانیه نمیکشه حتی.
بعد مدت ها سلام هلما و سلام خونه آسمونی هلما
[که قبلا هم گفتم حسش خیلی خوبه ^-^]
پاسخ:
تو قُل دیگه داری؟! ^_____^ جان من چه باحال!
سلااااام دوستم :*
بله بله تو همیشه مهربونی :)
خخخخخخخخ :)
به زلالیِ شفاف
پاسخ:
:)) بله دیگه به زلالی شفاف غرغرو 😊
۱۰ آبان ۹۷ ، ۱۱:۴۵ جناب منزوی
:))
من قهر نمی کنم، ولی یادم هم نمیره :)
پاسخ:
از مامانا نباید به دل گرفت. :)
۱۰ آبان ۹۷ ، ۱۴:۴۶ مریــــ ـــــم
مامانم زیاد دعوا و نصیحتم میکنه
اینقد زیاد که دیگه یاد گرفتم کل نگیرم و  هر وقت دوباره شروع میکنه به نصیحت کردن میرم و از پشت بغلش میکنم
میخنده
ولی متاسفانه نیم ساعت بعد دوباره شروع میکنه
مامانا قابلیت اینو دارن که کنارشون باشی ولی باز دلت براشون تنگ شه!
پاسخ:
من زود عصبی میشم ولی خیلی دیر دعوا میکنم. :)
مامانا یکم زیادی خوبن!
قهر مادر دختری مگه هست مگه میشه ؟!:))
عشقتون به هم مستدام :))
سایه شون مستدام 💚


پاسخ:
قربانت واران :)
من زیادم خوش اخلاق نیستم.!
با همه ی دنیا قهر کن هیچ وقت هیچ وقت با مادرت قهر نکن .. هیچ وقت .. مادر یه دونه است .. خدا حفظش کنه براتون :))
پاسخ:
چشم سعی میکنم. :)
۱۰ آبان ۹۷ ، ۱۶:۳۵ ابوالفضل ...
غریب‌نواز آشنا آزار!
پاسخ:
تفسیر درستی نیست. :)
آشناها قبول کردن که ما رو با تندیامون دوست داشته باشن.!
ما دعوا میکنیم حتی تو اتاقمم نمیرم حتی نمیخوابم هم همونجوری باز میریم بحث بعدی:)
پاسخ:
این خیلی باحاله :)
۱۰ آبان ۹۷ ، ۲۳:۴۶ آشنای غریب
یاخچی ، یاخچی 
نوغولدی مثلا سیز هرزادا اجازه واروزدی بیز یوخ؟
هله بیزیم سسین جنسی اوجادی
پاسخ:
چون همون اندازه که ما دخترا باباییم و شما پسرا مامانی همون اندازه هم باباها دختری ان و مامانا پسری :)
۱۱ آبان ۹۷ ، ۱۰:۳۶ جناب منزوی
از مادر نه، کلی گفتم :)
پاسخ:
منم تو حالت کلی مثل شمام. :)
۱۲ آبان ۹۷ ، ۱۸:۱۷ اجاره آپارتمان مبله در تهران
مگه آدم با مادرشم قهر می کنه ؟؟؟ :|
___________________________
اجاره آپارتمان مبله در تهران
https://eskanbama.com
پاسخ:
نمیشه :))
اینا رو که نمیشه گفت دعوا :)
پاسخ:
آره :)
۱۳ آبان ۹۷ ، ۱۸:۰۳ פـریـر بانو
یکی از ویژگی‌های دخترونهٔ نداشتهٔ من همین قهرکردنه. از وقتی خودم رو شناختم  تا حالا هیچ‌وقت باهاشون قهر نکردم. :| 
البته یه‌بار پنج سالم بود سر نمی‌دونم چی مامان دعوام کرد لباس‌هام رو جمع کردم می‌خواستم کلا از خونه برم. :| :))))))
پاسخ:
حتی یه بارم کچل کردی اینم ویژگی دخترونه نداشتن بود. :)) 
حریر اگه بگم من سلاح دخترانه قهر کردن رو دوست دارم بهم نمیخندی؟!🙈
خیلی ممنون :)) از همون بچگی میزدی به ریشه :)
۱۳ آبان ۹۷ ، ۲۱:۱۵ פـریـر بانو
آره :))
من پسرونه‌های وجودم زیاده :/

نه چرا بخندم. :دی درک می‌کنم :دی

:: دقیقا! هرس تو کارم نبود از ریشه قطع می‌کردم. :| :))
پاسخ:
در مقابل دُز حریر بودن زیادیت اثبات دخترانگیته :)

مرسی. ذاتا فهمیده شدن رو دوست دارم.!

:: بابا باغبان :*
اینا که دعوا حساب نمیشه.
پاسخ:
نمک زندگیه حتی :)
قهرهای ما کلا 2 دقیقه ایه :دی
پاسخ:
خوبه اینجوری :)
خوشبختانه یادم نمیاد آخرین باری که قهر کردم کی بود (((:
کلا منم میخوابم یادم میره :دی
پاسخ:
آفرین دختر خووب :)
خواب هم نعمته هاا
۱۷ آبان ۹۷ ، ۱۶:۵۱ آشنای بی نشان
نیستید چند وقته
پاسخ:
آره :|
هم سرم شلوغه و هم یکم حال و هوای وبلاگ برام سنگینه :)
۱۷ آبان ۹۷ ، ۱۷:۰۱ آشنای بی نشان
سبکش کنید:)
پاسخ:
چشم :)
قهر خوب نیست.
پاسخ:
اوهوم آره.!
باید خدمت کرد
پاسخ:
آره :)
۱۷ آبان ۹۷ ، ۲۱:۴۶ آشنای بی نشان
بی بلا:)
پاسخ:
ممنون :)
۲۲ آبان ۹۷ ، ۲۱:۱۴ دخـترکــی با قـلـب صورتــی
:)
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">