"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

آدمای جدی

يكشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۷، ۰۲:۰۴ ب.ظ

من زندگی رو شوخی شوخی میگذرونم، بعضی ها متوجه شوخی هام میشن، بعضی ها هم حق دارن متوجه نشن، وقت هایی که صدام آروم و تو دماغی میشه یعنی طرف مقابل متوجه لحنم نشده و منم نمیخوام توضیح بدم و بیخیال از ادامه بحث میخوام حرفمو جمع کنم.

موافقين ۹ مخالفين ۰ ۹۷/۰۸/۲۷

نظرات  (۱۶)


اینقده هم شوخی شوخی خوب نیست
یکم جدی باش !
پاسخ:
بنظرتون نیستم؟!
(این سوال رو فقط و فقط از شما میپرسم)
گاهیم طرف میگه دلخوشی داری و اینا آدم ترجیح میده به افق نظاره کنه
پاسخ:
این جواب که "دلخوشی داری" رو دوست دارم. چون باعث میشه بگم: آره خب دلخوشی دارم. :)
ولی به نظرم من خیلی دوست دارم جدی زندگی کنم.
پاسخ:
مهم اینه که طوری که دوست داریم با زندگی همگام شیم.  :)
۲۷ آبان ۹۷ ، ۱۴:۱۵ علی زیرایی
زیبا بود
پاسخ:
:)
خوب و زیبا
پاسخ:
:)
۲۷ آبان ۹۷ ، ۱۵:۲۸ آقای مُرَّدَد
الان اینو تو دماغی نوشتی؟ :D
پاسخ:
نه با صدای رسا بود اولاش تهش یکم تو دماغی شد. :)
اقا اصلا دنیا خودش لهو و لعبه ، دیگه ما هم بازی بگیریمش چیزی نمیشه:)
پاسخ:
اصلا بازی بازی منم بازی :)
۲۷ آبان ۹۷ ، ۲۲:۱۴ جناب منزوی
از من گفتن، شوخی شوخی جدی میشه ها :))
پاسخ:
خیلی موافقم :)
۲۷ آبان ۹۷ ، ۲۲:۵۶ ابوالفضل ...
چقدر متوقعی از آدما؟!!!
پاسخ:
متوقعم یعنی؟!
۲۸ آبان ۹۷ ، ۰۰:۰۹ ابوالفضل ...
آری!!!
پاسخ:
خودم نمیفهممش ولی :)
سلام.

پاسخ:
سلام آقاگل :)
الان من چجوری جواب بدم؟
کارت رو که خیلی جدی میگیری :)

پاسخ:
چون ماهیت کار جدیه. :)
بعضی وقتها فکر میکنم یکی از جدی ترین کارها کار طنزپردازهاست خیلی نباید شوخی بگیرنش.
خوبی؟
پاسخ:
شکر خوبم، یعنی خیلی خوبم. :)
شما خودت خوبی؟!
مگه بدی دیدی از من؟
پاسخ:
خدانکنه :)
همیشه خوب بمونید. 
۲۹ آبان ۹۷ ، ۰۹:۳۶ آشنای بی نشان
الان نفهمیدم چی شد:)
پاسخ:
چیز مهمی نیست، از چرندیاته :)
۲۹ آبان ۹۷ ، ۱۷:۰۳ اسکان باما
خوش باشی
پاسخ:
ممنون :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">