"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

میگه: قانون جذب رو خوندی؟!

من: آره

_ میشه از رویاهات بگی؟!

+ دوست ندارم همه جا جار بزنم ولی میتونم بهت بگم که خیلی قشنگن

_ مطمئنم شبیه رویاهات میشی، روزی رو میبینم که وسط رویاهات غلت میزنی

+ آره میرسم به رویاهام، یعنی امیدوارم برسم، یعنی سعی میکنم برسم

_ همین که رو هوا حرف نمیزنی و پشت حرفات امید و سعی کردنه، حقت رسیدنه

گفت: قبول داری تو الان یه دختر موفقی؟!

من: رویاهام موفق تره.!

من هنوز معنی موفقیت رو نمیفهمم، حتی معنی دلخوشانه هایی که بهم میدن و نمیدونم راسته یا دروغ که نه راسته یا الکی رو هم نمیفهمم.

موافقين ۱۰ مخالفين ۰ ۹۷/۰۹/۰۵

نظرات  (۱۴)

انشالله موفق میشین
پاسخ:
مرسی :)
۰۵ آذر ۹۷ ، ۰۹:۰۹ جناب منزوی
بنظرم مهم اینه که شما چقدر به رویاهاتون و رسیدن بهش ایمان دارید.
پاسخ:
خیلی زیاد ولی بعضا با ترس!
۰۵ آذر ۹۷ ، ۰۹:۱۰ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
مهم اینه که چقدر برای رسیدن بهشون تلاش می‌کنیم، به جای اینکه دست روی دست بگذاریم:-)
پاسخ:
یعنی همه اش بستگی به تلاش ما داره؟! :)
امید پری، امید خیلی مهمه :)
تلاش کن، تلاش و امید که داشته باشی به بهترین‌ها میرسی جانم :*
پاسخ:
چرا من همه اش حس میکنم همه اش امید و تلاش نیست؟! :)
۰۵ آذر ۹۷ ، ۰۹:۲۶ آقاگل ‌‌
رؤیا که داشته باشی می‌تونی بگی هنوز زنده‌ای و زندگی می‌کنی. و موفقیت، یه چیز نسبیه و در دیدگاه هرکسی متفاوته. ممکنه آستانۀ موفقیت برای تو متفاوت با آستانۀ موفقیت پدرت باشه، یا همکارت. 
پاسخ:
آره رویا یه چیزیه شبیه هدف!
فردا تولد 61 سالگی بابامه و من میدونم تو رویاهاش دنبال فتح چه موفقیت هایی بوده ولی ....
۰۵ آذر ۹۷ ، ۲۰:۲۰ ابوالفضل ...
موفقیت و خوشبختی دو مفهوم نسبی هستند که ریشه در رضایت دارند...
بدون هیچ چهارچوب و قاعده و فرمول خاصی. فقط راضی بودن خودت...
پاسخ:
راضی بودن.! بنظرم رویاها تموم نشدنی ان.
حس میکنم رضایت از همین مفهوم نسبی هم بستگی به مکان و زمان و شرایط داره. :)
۰۶ آذر ۹۷ ، ۰۰:۱۸ آشنای غریب
چه خوب که دردش رو فهمیدین.
پاسخ:
چقدر خوب که بالاخره یکی پیدا شد به اون قسمتی که من میخوام توجه کنه. :)
۰۶ آذر ۹۷ ، ۰۷:۵۲ دلارام 🌻
منم داشتم فکر میکردم چند روز پیش آیا من آدم خوشبختی هستم بعد به این نتیجه رسیدم این سنی که هستم خیلی زوده برای جواب دادن بهش..:)
پاسخ:
ولی من فکر میکنم برای آینده زندگی کردن لذت های الان رو از بین میبره و سن مشخصی برا لمس این حس نباید وجود داشته باشه. :)
۰۶ آذر ۹۷ ، ۰۸:۱۸ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
احتمالا همه‌ش نه ولی تلاش ما هم مهمه به هرحال:-)
پاسخ:
تلاش کنیم. :))
۰۶ آذر ۹۷ ، ۱۵:۱۲ آشنای غریب
بابا ما اینیم دیگه :)
پاسخ:
آفرین
نمیدونم چرا زیاد به عنوان توجه نمیکنیم.!
۰۶ آذر ۹۷ ، ۱۶:۴۷ ابوالفضل ...
رویا داریم تا رویا...
و خب شناخت درست از خودت باعث می‌شه اون حس رضایت رو پیدا کنی از رسیدن و حتی نرسیدن به رویاهای مختلفت...
پاسخ:
اوهوم...
همینطوره. امیدوارم بشه که راضی باشیم.!
منم دا معنیِ اون دلخوشانه ها رو نمیفهمم :(
پاسخ:
ولی من فهمیدمش. :|
خیلیم عالی 😉
پاسخ:
فهمیدن همیشه هم خوب نیسن. :)
آره واقعا. بعضی وقتا فهمیدن پر از درده😞 درک میکنم این فهمیدنارو😞😞
پاسخ:
آره.!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">