"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

قراره دوستتون نداشته باشم

يكشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۷، ۱۰:۰۵ ق.ظ

حس میکنم خیلی خودخواهم، وقتی به حسم مطمئن شدم که وقت وقته حرف زدن با مهدیه بود، مثل معتادی شده بودم که بهش مواد نرسیده. رو آدمایی که دوستشون دارم حساسم، بعضی وقتها حس میکنم حساس میشم و حساس میشم و یهو میبینم سربار شدم. و مهمتر از همه، این خصوصیات، آدمی مثل من که ظاهری یخ و رو داره و دورنی عمیقا اختصاصی رو زجر کُش میکنه. به من زیاد محبت نکنید دل میبندم به محبت کردناتون...

موافقين ۸ مخالفين ۰ ۹۷/۰۹/۱۸

نظرات  (۲۱)

سلام هلما خانم

بهتر شده حالت ؟
پاسخ:
سلام..

خیلی ممنون بهترم. 

شما خوب هستین؟!
سلام 
با توجه به عنوان :
ولی ما دوستت داریم عزیز دوست داشتنی💚


پاسخ:
سلام...
گوشت تلخ بیشتر بهم میاد تا دوست داشتنی.!
سلام
انشالله هر چه زودتر حالتون خوب شه
پاسخ:
سلام...
خیلی ممنون.
ولی ما همجوره دوست داریم:)

خصلت اکثرمونه که به محبت دل میبندیم پس تنها نیستی :*

حالت بهتره جانم؟
پاسخ:
همه اتون دیوونه اید.

آره تعدادمون زیاده. 

ممنون بهترم.!
شرقی که باشی همینه ...دل بستن هنر ماست ...

پاسخ:
هنر جذابی نیست، اذیت میکنه...
۱۸ آذر ۹۷ ، ۱۱:۲۶ مریــــ ـــــم
هلما...
پاسخ:
جانم مریم ....
منم خوبم الحمدلله
خوشحالم که بهتر هستین
اوزوندن مراقب اول :)
پاسخ:
خداروشکر..
سعی میکنم.!
@یاقوت

آذربایجان شرقی منظورته؟
پاسخ:
@

یاقوت جواب بده.!

شایدم شرق آسیا..
۱۸ آذر ۹۷ ، ۱۱:۴۸ مریــــ ـــــم
مواظی خودت باش
پاسخ:
چشم...
@مریم‌ :)))
مریم میگن مواظب خودت باش ؛))
نه مواظی خودت باش:))
تازه موازی هم این شکلی میگن :دی 
نه اونی که تو گفتی :دی 



+

هلما تو‌ دیووونه ای دوست داشتنی هستی !! نه هیچ چیز دیگه !


پاسخ:
مریم با توعه.!

+

دیووونه...... بیشتر برا تعریف کردن استفاده میشه!
۱۸ آذر ۹۷ ، ۱۱:۵۸ جناب منزوی
سلام
خوبه آدم کسی رو دوست داشته باشه، ولی همونم نقطه ضعفش میشه.
پاسخ:
سلام..
نقطه ضعف ها هم جزئی از مان.
از این به بعد چشم محبت نمی کنیم :))
پاسخ:
نعده حرف گوش کن اوشاخ :)
دا نینماخ :))
پاسخ:
آفرین :)
اوزیزدن مواظب اولون.
۱۸ آذر ۹۷ ، ۱۳:۵۷ آقاگل ‌‌
امیدوارم حالت خوب بشه زودتر. 
پاسخ:
خیلی ممنون. خودمم امیدوارم زود بهتر شم، این شرایط اصلا خوب نیست.
۱۸ آذر ۹۷ ، ۱۵:۵۱ ابوالفضل ...
دورنی عمیقا اختصاصی یعنی چی ؟!!! 😁😁😁

من که دعوات هم می‌کنم خیالت راحت!
پاسخ:
خیلی بده که همیشه احساسات درونیم فقط برا خودمه.!

آفرین آفرین.. ولی خب واقعا دعوا کردی باهام؟!
هلم سوی گوراخ
صاباحا دا الله قادیر دی
هش کس  قالارقی دییر  پری جانیم
الله اوزوی گولدورسون تزلیغینان :)
پاسخ:
بهترم نسرین جان :)
بیلیرم جانم، در مقابل تقدیر و مصلحت خدا باید تعظیم کرد.
سلام 
صبر و بردباری برات آرزو میکنم (هرچند صبر امری اکتسابی ست)
زمان (لعنتی) هم مرحمی ست که کمک میکنه :(
با خاطره های خوبش حالت هم بهتر میشه
روحش شاد
پاسخ:
سلام...
ممنون، اوهوم حق با شماست.!
۱۸ آذر ۹۷ ، ۲۳:۴۰ آشنای غریب
میخواستم ترکی بنویسم، دیدم قبل من زحمتشو کشیدن

شب های هجر را گذراندیم و زنده ایم
مارا به سخت جانی خود این گمان نبود 
پاسخ:
ماشالا تعدادیمیز چوخدی بوردا.

دقیقا.. خیلی عالی. ائله بودو با
۱۹ آذر ۹۷ ، ۰۰:۲۵ آشنای غریب
برکانناه برکانناح

تورک لر  اَل اَله وئراخ بیانی تصرف الیاخ !
پاسخ:
دا دِمَدوخ کی کودتا الیاخ. :)
۱۹ آذر ۹۷ ، ۰۰:۴۲ آشنای غریب
باش اوسته :-)
پاسخ:
باشیز سلامت.
۱۹ آذر ۹۷ ، ۰۷:۳۱ ابوالفضل ...
یعنی توی کامنتم هم غلط املاییت رو متوجه نشدی 😁 درونی رو دورنی نوشتی!
و خب ترکیب واژگان درون اختصاصی برام تازگی داشت. واس همین پرسیدم 😉

آره زیاد دعوات کردم!
پاسخ:
چشمای من آستیگماته.!
میفهمم، در مقابل رو بودن ظاهر بود.

بنظرم بهتره بگیم زیاد دعوا کردیم، خب بعضی وقتا هم من شما رو دعوا کردم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">