"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

عاشقش شدم..

سه شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۷، ۰۱:۳۰ ب.ظ

نود و دو سالشه، بازاریه، برا چهار سال دیگه چک و وعده قبول میکنه

عاشق امید به زندگیشم.

موافقين ۱۷ مخالفين ۰ ۹۷/۰۹/۲۰

نظرات  (۲۰)

جهیزیه داری میخری؟
پاسخ:
نه. :)
بابابزرگ زنداداشمه.!
سلام
:)
پاسخ:
سلام...
اونوقت ماها اصلا امید نداریم ...
پاسخ:
من سعی میکنم امیدوار باشم..
کلی گفتم .
ولی امید چیز خیلی خوبیه
پاسخ:
آره خیلی خوبه.
۲۰ آذر ۹۷ ، ۱۴:۱۶ آقاگل ‌‌
ببین یاد بگیر. :)

پاسخ:
چشم :)
دَ مِ بهتر :))
از من بهتر :))))

پاسخ:
چرا؟
واقعا راست میگی!!
چه امیدی!!
پاسخ:
خیلی باحاله کلا..
۲۰ آذر ۹۷ ، ۱۴:۵۶ جناب منزوی
اصل زندگی کردن همینه، این بنده خدا جاش تو بهشته :)
پاسخ:
خیلی قشنگ زندگی رو زندگی میکنه.
چون امید به زندگیش زیاده خب :))

پاسخ:
آهان بله، خوبه خب. :)
۲۰ آذر ۹۷ ، ۱۶:۱۲ ابوالفضل ...
خدا وکیلی امید به زندگیش از من بیشتره چون برا چهار سال آینده‌م هیچ برنامه و حتی تصوری ندارم.
پاسخ:
شمام برای خودت امید و آرزو بساز...
دَمش واقعا گرم! 
پاسخ:
آره واقعا.
نمیدونم چرا یاد اون شعره افتادم که می‌گفت:"بعضی‌ها خیلی جوونن، بعضی‌ها تو جوونی پیرن..."
پاسخ:
خیلی خوبه این شعر... 
من تلاش میکنم جوونی کنم کاش بشه.
۲۱ آذر ۹۷ ، ۰۰:۱۳ آشنای غریب
بازارین هاراسیندا؟
بازاردا من اوجور بیر نفر تانیمیرام
پاسخ:
زنداداشیم اهرلیدی :)
من بهش تعظیم می‌کنم :))
پاسخ:
منم تاییدت میکنم.!
۲۲ آذر ۹۷ ، ۰۰:۲۳ مریــــ ـــــم
بااجازت من یه موز بردارم برم تو افق
پاسخ:
نوش جان...
یه لیموشیرین هم بردار. 
very nice
پاسخ:
بلی بلی بسیار خوب.
۲۲ آذر ۹۷ ، ۱۳:۰۷ سجاد عبدی
دمش گرم :)
پاسخ:
واقعا...
اینا محشرن بخدا
پاسخ:
خیلی. یهو انرژی مثبت میدن به آدم...
۰۴ دی ۹۷ ، ۰۲:۰۷ آشنای بی نشان
چه امیدوار:)
پاسخ:
خیلی خوبه :)
۰۹ دی ۹۷ ، ۰۹:۳۴ حمید نقی زاده
ما که تو جوونی پیر شدیم
امید به زندگی نعمت بزرگیه، هر کی داره خوش بحالش...
پاسخ:
حالا یکم تلاش کنید برا جوونی کردن.
اوهوم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">