"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

"راز دل با تو چه گویم که تو خود راز دلی"

چهارشنبه, ۵ دی ۱۳۹۷، ۱۲:۳۰ ب.ظ

من هنوزم تو کیف پولم عکس سه در چهار میذارم، به آینه کیف پولم نگاه میکنم و روسریمو درست میکنم.

یه حس کهنه داره، یه حس شبیه بزرگ شدن، پیر شدن نه ها بزرگتر شدن.

تصمیم گرفتم یه صندوقچه چوبی بخرم خاطراتمو توش نگه دارم.. یه زمانی یه چیزایی از توش بیرون خواهد اومد که خیلیا حتی فکرش رو هم نمیکنن، یه چیزایی که شاید خیلیاش برا شما آشنا باشه شاید خاطرات شما باشه.. شاید اون روز من نباشم، شاید هم باشم.. 

اگه تا اون روز از یادتون رفته باشم مطمئن باشید روز موعد یادتون خواهم آمد.

موافقين ۱۰ مخالفين ۰ ۹۷/۱۰/۰۵

نظرات  (۸)

خواهر منم تو کیف پولش عکس‌های سه‌در‌چهار اعضای خانواده رو داره :)
من ولی تو آلبومم دارم :)

امیدوارم همش خاطرات خوب و شیرین باشه عزیزم :*
پاسخ:
چه خواهر خوبی داری :))

ایشالا...
۰۵ دی ۹۷ ، ۱۹:۱۵ مرتضا دِ
خبرمون کن اون روز :)
پاسخ:
حتما :)
۰۵ دی ۹۷ ، ۲۰:۵۲ 🍁 غزاله زند
من یه صندوق دارم.برای نامک‌هایی که از دوست‌هام،مخصوصا از دوست صمیمی‌م گرفتم :) 
پاسخ:
همیشه برا خودت نگهش دار..
منم عکس مامان بابام، خواهرام و مهناز رو همیشه تو کیف پولم دارم، یه نوشته ی کاغذی از یکی از شاگردامم همیشه تو قسمت کارتش هست
پاسخ:
چقدر دقیق :)
حس خوبی دارد دیدنشون.! برا من اولویت بندی نداره.
۰۵ دی ۹۷ ، ۲۲:۲۶ جناب منزوی
وقتی گفتید: یه حس کهنه داره.... یاد یه سری خاطره، یا میشه گفت رفتم به یه دورانی، از نوع کهنه...
کلاً کیف پول ندارم :)
ولی عکساشون رو جدا دارم
پاسخ:
امیدوارم خاطرات خوبی بوده باشن، دوران خوب. 

یعنی عکسا رو همراهتون دارین؟!
۰۵ دی ۹۷ ، ۲۲:۵۷ ابوالفضل ...
دلم می‌خواد سهم داشته باشم توی محتویات اون صندوق چوبی...
پاسخ:
سهم دارین :)
۰۵ دی ۹۷ ، ۲۲:۵۹ محمود بنائی
خوبه، عادت زنانه قشنگیه :) من مگه اتفاقی صبح ها خودمو توی آیینه ببینم :)
. ..  ...  ! 
پاسخ:
یکم بیشتر خودت رو تو آینه نگاه کن. (اینم از من یادگار)
۰۵ دی ۹۷ ، ۲۳:۱۸ جناب منزوی
نه، تو کمد :)
پاسخ:
آهان بله.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">