"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

خیلی وقته عاشق نشده بودم، خوشحالم باز میتونم عاشق شم






موافقين ۶ مخالفين ۰ ۹۷/۱۰/۱۰

نظرات  (۱۷)

۱۰ دی ۹۷ ، ۱۰:۵۵ مریــــ ـــــم
هلما بیا برگردیم به همون عشقای قدیمیمون
از این جدیدیا آبی گرم نمیشه
پاسخ:
مریم یه لحظه به خودم شک کردم :))
عشقم کجا بود عزیزم.. ولی همون بیا برگردیم به عشقای قدیمی.
به خاطر لهجه اش؟ :)
پاسخ:
نه :)
مرد باحال و بانمکی بود.
۱۰ دی ۹۷ ، ۱۱:۴۳ دلارام 🌻
با حدیثش چند لحظه به خودم افتخار کردم:)
پاسخ:
بیا دست در دست هم به خود ببالیم. :)
چه شیرین حرف میزنه:)
پاسخ:
آره شیرین حرف میزنه :)
۱۰ دی ۹۷ ، ۱۵:۱۲ ابوالفضل ...
به خاطر لهجه‌ی اصفهانیش یا حرفاش؟! ⁦:-)⁩
پاسخ:
نه.. حرفاش از ته دل بود.. حین حرف زدن قشنگ ارتباط چشمی برقرار میکرد.. لبخند میزد.. 
  عاشق چیش شدی؟ به قول دوستان لهجه‌اش؟:)
پاسخ:
نه بخاطر لهجه اش نه.
از اون تیپ آدمایی بود که راحت میشه دوستش داشته باشی. یه مرد خنده رو کچل کوتاه قد. :)
۱۰ دی ۹۷ ، ۱۶:۲۵ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
:-)))
دلت همیشه زنده
پاسخ:
مرسی حورا جان :)
شیرینی پلیز :))
پاسخ:
دیر پیام دادین :)
یکم زود میگفتین حتی نهار میدادم. :))
حتی میتونستی آقا اصفهانی کچل کوتاه رو ببینی نهار رو دقیقا کنار شیرینی تشریفات بودیم، بعدش هم شیرینی میدادم. :)
میبینین یه جا چقدر ضرر کردین؟! :)
اولن به کچل ها میشه اعتماد کنی دوما کچل ها مهربونند و سوما کچل ها خوش شانسند...آپشن ها رو گفتم؛ همچین قاطع و با دل قرص جلو بری؟:)))
پاسخ:
به به عالیه :)
و خیلی هم خوش صحبت. 
همه اش درست ولی خب شاید پسر نداشته باشه که منو بگیره براش :)) اصلا داشته باشه من عاشق خودش شدم..
آفرین ... عالی بود
تو کادر درمان مخصوصا پزشکان الان مهمترین چیز شده پول و پول و پول ....
خدا خیرش بده
پاسخ:
ممنون :)
هرچند از دور حرف و حدیث زیاده.
وزیرمون هم گویا بخاطر بودجه کم استعفا دادند. 
چه اتفاقا که وسط همایش ها نمی افته :))
پاسخ:
بله همینطوره :)
۱۲ دی ۹۷ ، ۲۱:۵۶ فایل فروش
حالا دلیل این عشق چیست؟
پاسخ:
من عاشق یه آدم معمولی انرژی مثبت شدم همین :)
۱۳ دی ۹۷ ، ۲۰:۱۵ جناب منزوی
سلام
صوت اولی خیلی برام جالب بود. الان باید برم یه بیمار پیدا کنم که نیازش رو برطرف کنم :)
پاسخ:
سلام...
حالا زیاد سخت نگیر، یه لیوان دست یکی هم بدین خودش کلی ثوابه. :)
عشق چیز خوبیِ
پاسخ:
آره خوبه :)
وقتی می پرسی چیزی میخوریین ؟
اونی که میگه : من یکی دو لقمه باهات میخورم…
جدا موجود ترسناکیه
پاسخ:
موافقم ولی ربطش؟!
آدم تو جوونی و 16 17 سالگی میگه عشق وجود داره، و مطمین هست از این موضوع
ولی بزرگتر که میشی اینقد بدی میبینی که کم کم می فهمی وجود نداره، ولی باز دوست داری فک کنی وجود داره
پاسخ:
نمیدونم ولی یه دوست داشتن هایی هم هستن که خیلی فراتر از دوست داشتنه.
۱۷ دی ۹۷ ، ۱۵:۳۳ شرف الدین
بابا بالاخره معیارهای شما دخترها واسه عاشق شدن چیه؟ الکی اینهمه مراقب بودیم کچل نشیم؟ :)))
پاسخ:
شما کچل هم شدی مشکلی نیست قبل خواستگاری رفتن بگید صحبت کنم عروس خانوم از این معیار چشم پوشی کنه. :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">