"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

نود و هفتی که سخت ولی رو به اتمامه

پنجشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۷، ۱۲:۰۸ ق.ظ

ساعت 23:35

دارم با لپ تاب کار میکنم.

تلویزیون برا خودش روشنه، سریال پخش میشه. دیالوگی که تا نصف ذهنم شنیدنش رو پردازش میکنه:

:: من میخواستم تا همیشه کنارت باشم ولی ...

عینکم رو از رو چشمم میبرم بالای پیشونیم، چشمامو آروم نوازش میکنم و به ادامه این دیالوگ فکر میکنم.

مثلا: من میخواستم تا همیشه کنارت باشم ولی همیشه منو نخواست.


این روزا به طرز حال خوب کنی دلم هرچی میخواد یه جوری اوکی میشه که ته دلم یه آرامش عمیق احساس میکنم.! خدایا شکرت :* 

فردا یادت باشه روز خیلی خوبی باشی خیلی خوب. باید از روت پنج بار بنویسم تا جفتمون یادمون بمونه.

فردا یادت باشه روز خیلی خوبی باشی خیلی خوب.

فردا یادت باشه روز خیلی خوبی باشی خیلی خوب.

فردا یادت باشه روز خیلی خوبی باشی خیلی خوب.

فردا یادت باشه روز خیلی خوبی باشی خیلی خوب.

فردا یادت باشه روز خیلی خوبی باشی خیلی خوب.

موافقين ۱۰ مخالفين ۰ ۹۷/۱۱/۱۸

نظرات  (۱۸)

ستارت همیشه روشن باشه خانم دکتر مهندس:))
فردا به حرف من گوش کن:|
پاسخ:
مرسی دوست جان :)
گوش میکنه! باید گوش بکنه!
عخی :)
مثل این خانم مهندس ها عینکشو برد بالا
پاسخ:
سلااام :)
مثل همونا... این هفته برا خودم یه بند عینک خوشگل میخرم حتما. :)
شما آروم آروم شدین یه شب لاین همیشگی.
۱۸ بهمن ۹۷ ، ۰۰:۲۱ اسمارتیز :)
:*
پاسخ:
اسمارتیزی که خوشمزه جاودانه است. :)
باشه! الآن میرم میخوابم :| ببخشید :)
پاسخ:
یعنی این اندازه تذکرطور گفتم؟! :)
خوب بخوابین. :)
نیمه دومش مونده آخه !😇
فوتباله
پاسخ:
من همش حس میکنم فوتبالی بودن به شما نمیاد. :)
بی ربط طور
دلم می خواد برم کلیییی نمد بخرم و شروع کنم به دوخت و دوز

میشه مثلا فردا باشه؟؟
پاسخ:
به به دوست هنرمندم :)

شد؟!
میگذره 
میگذره:) 
پاسخ:
آره صخی جوون آره :*
مستجاب‌الدعوه شدی پس ، برای ما هم دعا کن، خسیس نباش:))
امیدوارم بیای بگی امروز روزِ خوبی بود، خیلی خوب :)

پاسخ:
چشم چشم :)
شکر خوب بود، حتی شب خوبی هم هست.!
ولی همچنان نتیجه خبری که منتظرشم در دست بررسیه.
حساب کردم اگر در روز 110 هزار تومان درآمد داشته باشم میتونم قسط و اجاره مغازه و اجاره خونه رو بدم. حالا بعدش برای خورد و خوراک یه فکری میکنیم. 
به همین خاطر روی کاغذ نوشتم من باید امروز حداقل 110 هزار تومان درآمد داشته باشم. و مدام جلوی چشممه و میخونمش.روزی هزار بار میخونمش.  نتیجه ش افتضاح بود :D
پاسخ:
خیلی شرایط بدی شده خیلی!
من به آینده دور اصلا فکر نمیکنم، سعی میکنم در لحظه شاد باشم و ته برنامه ام برا فردامه.
همین استرس اینروزام هم بخاطر بی عدالتی های حال حاضره. گرونی ناعادلانه است، قیمت طلا ناعادلانه است، اجاره خومه ناعادلانه است، زندگی تو ایران ناعادلانه است. تا کی شعار بدیم؟! باید قبول کنیم که رو سرازیری به مقصد پوچی افتادیم. ببخشید جواب منم افتضاحتر بود. 
با اینکه نودهفت مزخرف بود ولی از شروع نودهشت بیشتر واهمه دارم هلما
پاسخ:
پری میگم تو هم ناراحتی که جوونی و نوجوونیمون افتاده تو این عصر؟!

خدا رو شکر که خوبی
امیدوارم همیشه خوب و خوش و سر زنده باشی پری جان:)
پاسخ:
مرسی نسرین جان :*
ایشالا همه امون خوب خوشحال باشیم. :)
این روزها به شدت حالم خرابه
متاسفانه به آخر سال نزدیک میشیم ولی هیچ حس حال دل خوب کنی وجود نداره
میخوام که به خودم بقبولونم که سال بعد سال خوبیه ولی میدونم همچین چیزی امکان پذیر نیست.
پاسخ:
خیلی بده که این حس و حالا برا همه امون آشناست خیلی بده.!
۱۸ بهمن ۹۷ ، ۱۹:۱۲ آشنای غریب
روزای خوب مستدام
پاسخ:
ممنون :)
چه جمله ی خوبی بود پری:(
پاسخ:
آماچ عزیزیم :*
لوس :)
پاسخ:
خودمم دیگه قبول کردم :)
بلی شد ^_^
پاسخ:
خیلی هم عالی *___*
خیلی هلما خیلی
پاسخ:
اه اه اه
😊😊
پاسخ:
:)
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">