"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

خوبتر میشم و منسجمتر مینویسم :)

دوشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۷، ۰۴:۰۱ ب.ظ

من واقعا به جمله "هرچیز که در جستن آنی آنی" اعتقاد دارم. و این دوتا پیش آمد جلو روم میذاره اولی خواستن و تونستن و رسیدن و تهش چشمای قلبی قلبی و ذوق اینا ولی دومی، امان از دومی که خیلی ترسناکه. اکثر آدما با غم هاشون آثار ماندگار خلق میکنن، شاید هم ذات غم همینه که نوشتن رو درون آدم ها به غلیان درمیاره. ولی من هیچ وقت دوست ندارم برا کمبودها، نبودها، نشدن ها و از دست رفتن ها بنویسم. وقتی حالم خوبه راحتتر میتونم کلمات رو کنار هم چفت کنم، نه که الان حالم بد باشه نه بد نیست، نگرانم، مضطربم و برا همین دوست ندارم از نگرانی هام بنویسم، منتظر اتفاق های خوبم، اتفاق های خوب از راه برسن و من با یه عالمه انرژی و هیجان شیرین بنویسم ازشون. یه ترس مسخره دارم، ترس از متمرکز شدن رو استرس ها، به استرس ها فکر نمیکنم مبادا فکر کردنم، نوشتنم ازشون بهم نزدیکترشون کنه. دیشب یکی بهم گفت: هر حرفی که شک و تردید تو دلت میندازه بنظرت ترسناکه! خیلی درست گفت خیلی.


موافقين ۵ مخالفين ۰ ۹۷/۱۱/۲۲

نظرات  (۵)

چه جالب
منم دقیقا همین ترس رو دارم!
پاسخ:
امیدوارم همه چی بقدری مطمئن باشه براتون که ترس به دلتون راه پیدا نکنه :)
ممنون 
انشالله
پاسخ:
ایشالا :)
۲۶ بهمن ۹۷ ، ۱۱:۲۱ قیمت ربع سکه
سلام عالی بود
پاسخ:
صددرصد!
۰۳ اسفند ۹۷ ، ۱۵:۲۶ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
منم به قدرت جذب اعتقاد دارم!
پاسخ:
دلم برات تنگ شده بود.!
۰۳ اسفند ۹۷ ، ۲۲:۳۲ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
به فرشته گفتم، اینجا هم میگم توی این یه ماه من حداقل فهمیدم برام سخته وبلاگ رو ترک کردن!
دل منم برای همه تنگ شده بود
پاسخ:
وبلاگهامونو نباید ترکه کنیم. :)
میدونم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">