"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

پاشید بیایید اینجا

چهارشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۷، ۰۱:۲۲ ب.ظ

بیایید یکم حرف بزنید، حرف بزنیم دور هم خوش بگذرونیم. :)

موافقين ۸ مخالفين ۰ ۹۷/۱۱/۲۴

نظرات  (۲۷)

یالاااه
پاسخ:
یاالله :)
احوالیز یاخجیدی؟! نخبرلر؟!
حرفا پیش شماست شما حرف بزنید :)
سلام :))
آمدیم ؛)

پاسخ:
سلام :)
خوش اومدی.. خب؟!
۲۴ بهمن ۹۷ ، ۱۳:۲۸ פـریـر بانو
سلام. خوبی؟ :)
پاسخ:
سلام حریرجان :)
شکر..
یه حس خنثی و رهایی دارم. زیاد تو قید و بند خوب و بدی نیستم. 
بقول آقاگل یدی از ما دیدی؟! :))
ممنون خوبم. خبر خاصی نیس. برگشتم مرخصی. هزار تا کار باید بکنم. هزار تا جا باید برم. هزار نفرو باید ببینم. باید که دوست دارم همه این کارارو بکنم. شما خوبین؟ کار خوب پیش میره؟ گروه در چه وضعه؟
پاسخ:
خداروشکر :)
ایشالا همه هزارواندی کار دوست داشتنیتون رو انجام میدین :)
کار هم فعلا خوب پیش میره.! پزشک هامون اعتصاب کردن و تو سامانه هیچی ثبت نمیکنن. :| پنجشنبه ماموریت بودم، یکشنبه مرخصی، دوشنبه شب رسیدم شهرستان تلگرام رو باز کردم دیدم باز سه شنبه ماموریت تبریز. قشنگ تو جاده سیر میکنم. :)
راستش خیلی وقته به گروه سر نزدم. یعنی دلم میخوادا ولی واقعا نمیرسم ذهنم خیلی درگیره! از اون دعاهای خوب خوب بکنید همه چی ختم بخیر شه منم بالاخره روزای آروم و برنامه ریزی شده رو تجربه کنم.
گفتی حرف بزنیم یه موضوع خودت انتخاب کن که حرف بزنیم البته بماند چشمام خواب آلوده ها ؛)


پاسخ:
واران جان بنظرم بهتره تو بری بخوابی :))
یادش بخیر دوران جوانی و چت‌روم :D
پاسخ:
یادش بخیر :)
چت روم ما وبلاگ آقا رامین بود. :)))))
نظر منم همینه منتهی مراتب دوست خواهرزاده و خواهرزاده ام  هی دارن در مورد شیرین کاری های  علی کوچولو با هم حرف میزنن منم نمیذارن بخوابم :|:))
وگرنه از خدامه که برم استراحت :))
ولی فعلا اینجام :)


پاسخ:
شما دینت رو با پستت ادا کردی :))
بندازشون بیرون.
خوبی ؟ :*
پاسخ:
مطمئنم بد نیستم. :)
:دی



+
دلم نمیاد :)))
دوست خواهرزاده مو  اندازه خود خواهرزاده ام دوست دارم از همون بچگیش میشناسمش :))
البته بماند خودشون از اتاق رفتن بیرون ولی خب بازم صدای خنده هاشون میاد :))

پاسخ:
+
دلم نمیاد چیه بابا خواب مهمتره.! :)
خواب مهمه خو ولی خب از عهده ی من این امر خارجه :)))
کار خودته :دی

ولی فکر کنم صداتو شنیدن خودشون آروم شدن :))


دیگه چه خبر ؟!:))

پاسخ:
آره جانم من اسطوره اُبهتم :))

دیگه هیچی! روزمرگی ها با کمی استرس
۲۴ بهمن ۹۷ ، ۱۳:۴۹ פـریـر بانو
راضی باشی‌ هم خوبه. :)

:: امان از این آقاگل! دیگه از این به بعد هرکی بگه «مگه بدی دیدی از ما؟» می‌گم آره. :/ :دی
پاسخ:
راستش راضی که نیستم فقط ناشکر هم نیستم.!

:: فعلا به من که نگفتی مهم اینه :))
شمام که اسیر شدی که :))

آره. کار ذهن و جسم آدمو شدیدا مشغول می‌کنه. ایشالا خیلی زود همه چی بر وفق مراد میشه :)

+ چت روم وبلاگ من :))
پاسخ:
دیگه دیگه :))

نه اتفاقا کار ذهنمو بازتر میکنه :) ایشالا (این ایشالا رو واقعا از ته دل گفتم)

+ آره! شما چه حوصله ای داشتی همه اش رو هم تایید میکردین :))
سلام عزیزم
ممنون تو خوبی؟
پاسخ:
سلام فرشته جانم :)
قربانت روزگاره دیگه میگذره.!
عزیزم :*
ان‌شاءالله که خوب بگذره جانم :*
حالت بهتر شده؟
پاسخ:
ایشالا :)
بهترم.
به قران مجید! یکککک بار دیگه جلوی من ترکی حرف بزنید همه تون رو میزنم:| (او کامنت اول را خواند وحالش گرفته شد)
پاسخ:
عزیزم بعد قرنی حالش رو پرسیدم خب اینم زدن داره؟! آخه اصلا بچه زدن داره؟! :))
حالت گرفته نشه رامین اومده مرخصی هاا بزن اون دست قشنگه رو ددر دودور :))
چرا وبلاگ قابلیت تگ کردن نداره؟!
رامین جان الان این گروهی که ازش یاد کردی گروه خودمونه(به سکون د تلفظ شود)؟ اگه اره که عررررر*______* تن پونیتز تو گریفیندور ثبت کن فعلا:-D بعدا شخصا باهات تصویه میکنم:) 

پاسخ:
بله بله همون گروه خودمون *___*

اوهوم:)
خب جونم برات بگه کهه
دانشگاهم شروع شده ولی من هفته اولو نمیرم چون دوست ندارم از خونه برگردم ولی از یه طرفی هم از این حجم از بیکاری خسته شدم و دلم میخواد برگردم؛(در هر صورت دیگه نمیشه تغییرش داد چون بلیطمو گرفتم...اینبار قطار میرم...ای لاو قطار سو ماچ:)
پاسخ:
همین اول کاری یه سوال؟! 
:: تو پایین یه پستت نوشته بودی دوست دارم کامنتای این پست باز باشه ولی بسته بود چرا؟!
به دنبال علم باش حتی اگر در چین باشد. :)) یکم لوس بازی درآرم :)))
فک کردم خوراکی ای چیزی خریدی که دور هم جمعمون کردی :)
پاسخ:
شما هرچی دلت میخواد سفارش بده سریع آماده میشه😎
😅😅😅آخه اولش خواستم باز باشه ولی بعدش تصمیم گرفتم بسته باشه....
دیگه اونو پاک یادم رفت بکنم😅
بععلللهه بعللله از خدا که پنهون از شما چه پنهون فعلا اون دنبال منه من دارم ازش فرار میکنم😅😅
پاسخ:
حدس زدما :))

همینم خوبه!
باقلوا :)
پاسخ:
باقلواهای تبریزم که عالی :)
دیدم. نیاز به تگ نیس :)))

+ @صخره بچه مگه با تو ترکی حرف زدیم که عصبانی میشی؟ :)) 
اره گروه خودمون (با سکون د) :))
پاسخ:
آفرین :)) (تشویق)

+ @صخره بچه جان تگ نکرده تحویل بگیر :))
قرار بود سربازیتون جایی بود که به نت دسترسی داشتین برگردین گروه خودمون (با سکون د) :))
رامین پیر مغان! همون دیگه! مشکل اینه که وقتی ترکی حرف میزنید یعنی با من حرف نمیزنید! یعنی ما دستمون کوتاه میشه اقا. چه معنی داره؟ مساوات کجا میره؟

کسی تا من برنگشتم به گروه خودمون برنمیگرده اصن! والا:-D 
پاسخ:
دو کلمه اضافه با من حرف بزنه حکمش چیه؟! :))

امشب سلام جفتتون رو میفرستم برا بچه ها :)
@صخی چشم. سعی می‌کنم کمتر ترکی حرف بزنم (الکی مثلا :))) )
پاسخ:
صخی جان، آقا رامین :))

@رامین 
چشم الکی به صخی پیگرد قانونی دارد. 

@پری
حکمش اعدامه اقا! اعداااام با نان باگت!

+نمیخواد سلام مارو برسونی اقا. پررو میشن بی معرفتا:| ایش ایش ایش
(الکی مثلا دلمونم که اصلاااا تنگ نیست)
پاسخ:
آقا رامین، صخی جان :))

گناه داره خب.!

+ کاملا مشخصه دلتون تنگ نشده :))
:)))

نان باگت :))))

+ مرسی مرسی :))
پاسخ:
فقط نان باگت :))

:)
۱۶ اسفند ۹۷ ، ۱۹:۱۴ آشنای بی نشان
زدمش:))
پاسخ:
؟!
۱۶ اسفند ۹۷ ، ۱۹:۵۱ آشنای بی نشان
حرف رو میگم:))
پاسخ:
آهان :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">