"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

هرازگاهی هم یه حالی از خودمون بپرسیم.!

يكشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۷، ۰۲:۳۵ ق.ظ

حتی جواب کلیشه ای و بدون تحلیلِ سوال بدیم.!

من: خوبی؟!

من: خوبم :)

موافقين ۱۱ مخالفين ۰ ۹۷/۱۱/۲۸

نظرات  (۱۹)

خوبی؟! :)
پاسخ:
خوبم مرسی :)
اوهوم...تازه به خودمون صادقانه تر میتونیم جواب بدیم 
پاسخ:
آره صادقانه تر :)
من: چه خبر؟
من: بیا بشین تا برات تعریف کنم.
پاسخ:
بشینید گپ بزنید. :)
زدیم. یه چیزایی برا خودم تعریف کردم که تا حالا نشنیده بودم
پاسخ:
خوبه سبب خیر شدم :)
هوم ...
باید برم باهاش حرف بزنم
پاسخ:
اگه حرف گوش نکرد دعواش کنید. :)
در واقع بیشتر من باید گوش کنم
پاسخ:
خلاصه یه جوری کنار بیایید. :)
+ چیکار کنیم؟
- من چه بدونم
پاسخ:
بی اعتنایی؟! از رامین بعیده!

-+ یه کار خوب کنید :)
در مورد یه موضوع خاصه
پاسخ:
اوهوم :)

لابد مهم هم هست!
هش حواسیم یوخدی :))))
تولدوز مبارک 😊😊😊
یوز بِله تولدار گورسیز 
ایندی صخره گلر منی وسطن بولر :)))))
پاسخ:
دونن منتظریدیم :))))
چوخ ممنون سلامت اولاسوز :)
مرسی ایشالا تولد یوز ایلئمی تبریک دیسوز، درواقع سیزده یوز بیرایل یاشیز اولار اُندا :))
وسطن بولر وای خدا گولماخدان اُولدوم :)) عیبی یوخ بخاطر تولد من بولونرسیزدا نوسون :))
من:خوبی؟
من؟بهترم:)
پاسخ:
بهترتر باش :)
مگر ۲۸ دییردیز؟ 🤔🤔🤔
چوخ ممنون لطفوزدان 😊
والاه آخی. از بس انرژی‌سی چوخ دی اوشاخ :)))
پاسخ:
بلی 28 ام. آخشامنان باشدیری دا. :)
ساغولاسوز :)
هن هن اَلینن گَلَر :)) دیین ماشالا :))
تولدت مبارکککک پری ^_^😘شاد و سلامت باشی همیشه :)
صداشم در نمیاد:||
پاسخ:
مرسی مرسی :)
ممنون برا دعا خوبت *__*
ماشالا :))
بیو عوضلنمیپ هله :))
پاسخ:
:))
اُودا عوضلنجاخ :)

یعنی بیزلر چوخ عوضلنمیشوخ؟! من حتی اُوزومین عوضلنمامی حس الیرم.!
۳۰ بهمن ۹۷ ، ۲۱:۵۵ جناب منزوی
احوال پرسی خودمونی به روایت متن :))
پاسخ:
خوبه انجامش بدین :)
نمیدنم چرا ولی یه حس عجیبیه ادم هر جا یه همزبون(تورک) خودشو میبینه ذوق میکنه شاید دلیلش اینه که زبان مادریمون رو ازمون گرفتن شایدم ن.........نمیدونم .
ولی هر وق خواستم باش (من!) خرف بزنم زد رپورت بلاکم کرد تو بیوش م زد (rel in ..s)کلا هیچ وق نتونستیم دوست باشیم فک کنم هر دو مون عقلمونو از دست دادیم نمیدونم ...شایدم....
پاسخ:
موفق باشید.!
۰۳ اسفند ۹۷ ، ۱۵:۲۶ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
منم خوبم:-)
چه خبرا؟ فونت عوض کردی؟ یا من بعد از مدت ها چون با کامپیوتر اومدم به نظرم عوض شده!
پاسخ:
شکر :)
نه من دست به فونت و قالب نزدم حورا.!
۰۳ اسفند ۹۷ ، ۲۱:۱۰ 🍁 غزاله زند
جواب من به خودم : بیا حالمون رو باهم خوبش کنیم و حتی عالی :) 
پاسخ:
حتی عالی :)
چقدر خوبی تو غزاله. 
برا تو هم دلم تنگ شده بود.!
هعییییییییییی
پاسخ:
هیییییم.!
۰۴ اسفند ۹۷ ، ۰۰:۰۹ 🍁 غزاله زند
عزیز دلم :) من به یادت بودم و دلتنگ با همین کم و بیش بودن‌هام ♡´・ᴗ・`♡
پاسخ:
مرسی مرسی میدونم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">