"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

گاهی وقتها هم فکر میکنم

پنجشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۷، ۰۴:۳۱ ب.ظ

آدمایی که منو دارن جز خوشبخت ترین آدمهای روی کره زمین هستند. و همیشه سعی میکنم دلیل خوب بودن هامو برا خودم روشن کنم همونطور که دلیل بد بودن ها مهمه و باید پیداشون کرد. تو دلیل خوب بودنام برمیخورم به آدمایی که تو شکل گیری منِ خوب تاثیر داشتن. بعد برمیگردم به گلچین آدمایی که از دست ندادنم، به یه نکته خیلی جذاب میرسم تقریبا این دوتا یکی ان. 

موافقين ۱۳ مخالفين ۰ ۹۷/۱۲/۲۳

نظرات  (۱۱)

باز تو رو تنهات گذاشتن نشستی به فکر کردن؟
پاسخ:
عه پست قبلی هم فکر کرده بودم :))
یعنی از اون موقع تنهایی؟ عخی :)
پاسخ:
بخاطر هوای بهاره لابد :)
خدا رو شکر سمت شما تا 13 به در هم بهار نیومده هنوز
پاسخ:
اتفاقا الان خود بهاره :)
ای ام اِ خوش‌شانس :)) [بی‌سوادی زبان را بر من ببخشا] :دی
پاسخ:
خوشبخت بمونی :))
میبخشم. :)
امروز خوزستان رو نشون میداد شبکه یک
از بهار هم گذشته بودن اونجا :)

نزدیک تابستون بود
پاسخ:
تو همین فاصله که جواب کامنت مینوشتم هوامون پاییزی شد. :)
خیلی وقتها به خوزستان بی توجهی شد. :|
تا جاییکه میدونم تو همیشه فکر میکنی :)))


موافقم :)


سلام 

پاسخ:
برو کیف کن :))

خوبه :)

سلااام..
@دچار

اینجا هم دیروز گرم شده بود ولی امروز ابری بود الان هم نم‌نم بارونه :)
پاسخ:
خوبه :)
@فرشته

بارون؟!
پاسخ:
نم نم ..
چه به دلم نشست این پستت...
پاسخ:
چوخ گوزل ^__^
۲۳ اسفند ۹۷ ، ۲۰:۵۴ جناب منزوی
مستدام باد این خوشبختی :)
پاسخ:
ممنون :)
برای هلما (هلمانی)
پاسخ:
مرسی :)
گروه رستاک رو خوشم میاد. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">