"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

عروس های امروز

چهارشنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۸، ۱۲:۴۰ ب.ظ

هرچقدر که اسفند ماه پرکاری بود اینروزا روزای کم کار و کسل کننده ای هستن، اینکه هیچ کدوم از هم اتاقیامم نیستن تاثیرش تو این کسل کنندگی کم نیست. ولی روزای خوبیه برا سرک کشیدن تو کار بقیه، یه ساعتی رفتم پیش عارفه راستش با برنامه قبلی ساعت یازده رفتم که ساعت مشخص مشاوره اش هست، وقتی رسیدم پیشش برا موندن معذب شدم، عارفه خیلی شوخه، اینقدر مسخره بازی درآورد و شوخی کرد مجبورم کرد بمونم. شش تا عروس داشت، بزرگترشون هجده سالش بود و کوچکترشون دوازده، کوچکتره از همه اشون سرزبون دارتر بود، انگیزه اش از ازدواج رو خوشبخت شدن میگفت، هیچ ترسی تو چشمشون نبود، یکیشون میگفت دو سال دوست بودیم، یکیشون شماره دوماد رو نداشت هنوز، یکیشون نمیدونست تحصیلات همسرش چقدره، یکیشون خوشگل بود، عروس هجده ساله میگفت دوست دارم ادامه تحصیل بدم. وقتی از آخری میزان تحصیلات پرسید، جواب داد: تحصیلات بابام؟! هیچ کدوم شبیه هم نبودن.

موافقين ۷ مخالفين ۲ ۹۸/۰۱/۰۷

نظرات  (۱۰)

۰۷ فروردين ۹۸ ، ۱۳:۱۹ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
اون دوازده ساله هنوز رنگ دبیرستان رو ندیده که!
پاسخ:
من از نظام جدید مدرسه سردرنمیارم ولی گویا دوم راهنمایی زمان ما میشه.!
دوازده تا هجده سال؟ خیلی کمه! 

پاسخ:
بچه بودن از قیافه هاشون مشخص بود.
ازدواج تو سن پایین به نظر من اصلا درست نیست :|
پاسخ:
خیلی بده :|
دییرم اوشان ها قارین شیش اولار قیافه سین بی اوشاخلی اولار ایکی سینده مشهودیدی. آدامین اوری یانیردی :|

نمیشه گفت ازدواج سن کم برا همه بده... اما برای اغلب زیاد جالب نیست... مهمتر از سن، بلوغ فکریه که خب تو اکثر ازدواجای سن پایین نیست
یه دختری بود 13 سالش که بود ازدواج کرد با یه پسر 19 ساله... الان بعد از یه سال سر یه چیزای مسخره و بچگانه و خاله بازی طور، تو کش و قوس طلاقن... من وقتی شنیدم باورم نمیشد... بزرگتراشونم به جای نصیحت و بزرگی کردن بیشتر آتیش دعوای اینا رو تند میکنن... بزرگتراشون از خودشون بچه ترن... هووووف =|
پاسخ:
بنظرم بزرگترا خودشون اگه قابل اعتماد و اتکا بودن به ازدواج بچه دوازده ساله رضایت نمیدادن.
ایشالا که همه خوشبخت شن :)
دوازده ساله یعنی کلاس ششمه!
چطوری میتونن اینقدر بی انصاف و نفهم باشن که یه بچه کلاس ششمی رو بنشونن پای سفره عقد!
خدایا به کجا داریم میریم!
اون بچه چه میفمه زندگی یعنی چی، مسولیت یعنی چی؟
فردا روز تو رابطه چقدر مشکلات خواهد داشت
دلم گرفت برای تک تک شون

پاسخ:
شرمنده منم درک نمیکنم.!
واقعا یه عالمه سوال بی جوابه برام.
 خوب، مبارک باشه عروسیش و ان شاء الله خوشبخت بشن.
 و کلاً ازدواج زیر 18 سال، برای دخترها جز ضررهای روحی
 و روانی، ضررهای جنسی و جسی هم دارد.
 و بهترین کار اینه که پدر و مادرها به سن دخترهاشون
 برای ازدواج حساسیت داشته باشند و اون رو سربار خونه
 ندونند و...
پاسخ:
اوهوم...
فقط من به این فکر میکنم که فردا روز این بچه ها هیچ خاطره ای از خونه باباشون ندارن، انگار که متاهل دنیا اومدن.
.... ناراحت کنندست:(
پاسخ:
آره لیلی ناراحت کننده است :|
چقدر ناراحت شدم خصوصا برای اون ۱۲ ساله، اخه ۱۲ ساله چه میدونه زندگی یعنی چی؟ این تا فردا بخواد بفهمه دوست داشتن یعنی چی، علاقه یعنی چی، اصلا شریک زندگی یعنی چی می‌بینه یکی کنارشه که باید باهاش بسازه، و چقدر این ظلمه! البته اگه به اونجاها برسه اصلا و همون اول کار برنگرده خونه‌ی باباش!
پاسخ:
اوهوم.. 
ولی یه چیزی برام جالب بود، بیشترشون صفر تا صد عقد تا بچه دار شدن رو بلد بودن، یه چیزایی رو من اولین بارم بود میشنیدم، شایدم ماماناشون توضیح داده بودن. 
هشتگ نزنم دنیای قشنگ مسخره؟
پاسخ:
هشتگرد بزن آقاگل منم حمایت میکنم.
۰۸ فروردين ۹۸ ، ۲۲:۳۲ آشنای بی نشان
دوازده ساله واقعا عجیبه
پاسخ:
خیلی عجیبتره جلو چشمت عروس دوازده ساله رو ببینی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">