"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

بچه های تبریز

چهارشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۸، ۰۱:۳۴ ق.ظ

خواستم بگم: رفتین مرکز خرید میلاد نور، یه تاب و دامن خوشگل دیدین، نرید قیمت کنید "سه و نیم میلیون" تومانه. منم فقط خوشم اومد همین.!

موافقين ۷ مخالفين ۲ ۹۸/۰۱/۱۴

نظرات  (۲۳)

یه همکار داریم که درباره خرید هر چیزی بخوای حرف بزنی گزینه اولش میلاد نوره دم عیدی گفتم مانتو، گفت برو فلان مغازه تو میلادنور، خیلی قیمت‌هاش مناسبه، از چهارصد شروع میشه:)
یکی نیست بهش بگه، لامصب مگه تو چقدر حقوق میگیری همش تو میلاد نوری آخه:|
من تا حالا نرفتم میلاد نور:) 
پاسخ:
من جدیدا مانتوهامو میرم اولین مغازه طبقه اول برج بلور. روسری هم دقیقا یه مغازه کناریش هست فروشنده اش یه آقای فارس زبانه زنش تبریزیه :))
گرونه بابا. :|
پیشنهاد میکنم بری :)
پس توام جزو چهار درصدی هایی:|
ما رو باش رو دیوار کی یادگاری نوشتیم :)
من یادم نمیاد تا حالا از مغازه‌ای روسری خریده باشم:)
شاید یکی دوبار نهایتا
پاسخ:
نه بابا چهاردرصدی کجا بود :))
ولی انصافا روسری و مانتو مجلسی رو حساسم 😂
یه سرهم 35 تومنی زنداداشم از تربیت برام خرید اینقدر باهاش ذوق کردم ^__^
سه میلیون و نیم رو به من بدی می‌تونم سه تا چهار ماه زندگیم رو بچرخونم. (کاملاً جدی.) همچنین می‌تونم هزارتا تی‌شرت بخرم و با توجه به اینکه تقریباً هر شیش ماه یک تی‌شرت می‌خرم تا پونصد سال آینده تی‌شرت داشته باشم برای پوشیدن. : |

پاسخ:
به منم سه و نیم میلیون پول بدن خیلی کارا باهاش میکنم. :)
یاد برنامه برنده باش افتادم که گلزار میپرسه برنامه ات برا پوله چیه :))
خوشم اومد برنامه ریزیت خوبه :)
من یه بار رفتم لاله پارک، و پس از دیدن قیمت‌ها تصمیم گرفتم دیگه نرم اونجا :))

قبل عید که داشتم کمدتکانی می‌کردم، دیدم یه سری لباسامو ده ساله که دارم و خوب موندن و می‌پوشمشون هنوز. بعد به این نتیجه رسیدم که لباسای جدیدم پس می‌تونن حداقل تا ده سال آینده بهم خدمات ارائه بدن و من تا ده سال آینده هیچی نخرم بازم لباس و کیف و کفش دارم. و تصمیم گرفتم هیچی نخرم تا زمانی که اینا رو دور بریزم. و نخریدم. و قصد خرید هم ندارم.
پاسخ:
میدونی شباهنگ یکمی هم واقعا شورش رو درآوردن رسما :|
لاله پارک فقط بالکن و اون قسمت اتاق بازیش ^__^ دونر کباب هم میچسبه، شبونه البته :)
تحلیل باحال و استادانه ای بود. بنظرم تو این شرایط گرونی و بی ارزش شدن ریالمون عاقلانه است که قدر هرچی داریم رو بیشتر بدونیم.
پاساژ فقط امت :))
پاسخ:
یه بار شادی(دوستم) زنگ زد میخوام برا رضا(داداشش) چیزمیز بخرم فقطم یه ساعت وقت دارم "پاساژ امت" رو پیشنهاد دادم. :)
تا حالا نه به لاله پارک رفتم و نه به امت برا خرید به امت چند بار برا حساب گرفتن رفتم .تازه مبلاد نور رو هم کلانمیشنلسم موقعیت مکانیش کجاست؟که اینقدر گرونه 
پاسخ:
حالا کجا میرین برا خرید؟! 
ولیعصر. دقیقا تو ورودی سنگفرش :)
فک کنم کلا دو بار رفتم میلاد نور، و کلا نظرم اینه که هیچ چیز به درد بخوری توش پیدا نمیشه :))
البته بار اول که رفتم یه مانتوی معمولی خریدم، قیمتشم مناسب بود، ولی اونم بعد سه ساعت گشتن پیدا کردم، یک در میلیون!
پاسخ:
موافقم :)
آره بابا من یه لباس قیمت کردم، میلاد نور 980، اطلس 850، برج شهر 420!
من لباس گرون اصولا نمی‌خرم، چون به شدت تنوع طلبم و وقتی لباس گرون میخرم، دیگه تا مدتی نمی‌تونم لباس بخرم افسردگی میگیرم:)
البته اینم بگم لباسهایی که گرون خریدم اونقدر کیفیتشون خوبه که بعد چند سالم میپوشم انگار تازه خریدمشون. ولی خب همیشه نمیشه این ریسک رو کرد.
دقیقا منم مثل آقاگل با این پول چهار ماه زندگی میکنم، مخصوصا تابستونا که حقوقی در کار نیست:) 
پاسخ:
پس همیشه در حال خریدی :))
دقیقا با اون قسمت کیفیت موافقم، من یه بارانی دارم سال اول دانشگاه خریدم همچنان انگار یه هفته است خریدم، اصلا خراب نمیشه. ولی جدیدا فقط گرونیه کیفیت آنچنانی در کار نیست.
عزیزم همه مثل آقاگلیم تو این مورد :))
اجازه بدید من یه تف حواله‌ی زنگی بکنم برم -_-
تفففف تو این زندگی!
پاسخ:
راحت باش عزیزم :) فقط تو مکان عمومی اینکارو نکن :))
واقعا قیمت لباس‌ها مسخره شده. انگار پول خون باباشون رو می‌خوان بگیرن. :|
پاسخ:
حریر میدونی چی لجمو درمیاره، میپرسی چند؟! با لبخند آروم میگن: یک و هشتصد، انگار که یک و هشتصد علف خرسه. :| 
پارسال دقیقا 20 فروردین خواهرم از پردیس تربیت یه لباس خرید 340 فکر کنم، اسفند همون مغازه همون لباس رو زده بود 960. :|
۱۴ فروردين ۹۸ ، ۱۲:۳۹ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
چرا آخه:| چرا واقعا:| چجوری میشه:| 
پاسخ:
دارم به این فکر میکنم واقعا کسی هست که اون تاب و دامن سه و نیم میلیونی رو بخره؟! من که پولش رو ذاتا ندارم ولی داشتم و میخریدمم پام خونه میرسید قیمه قیمه ام میکردن :)
دقیقا! -__-
پاسخ:
یعنی ته این وضعیت چی میشه :|||
۱۴ فروردين ۹۸ ، ۱۲:۵۰ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
من اگه داشتم هم نمی‌خریدم! آخه چرا باید سه و نیم بدم به یه تاپ و دامن آخه!!! با اون پول کلی لباس میشه خرید واقعا!
پاسخ:
دقیقا.! واقعا که چی بشه؟! 
با اون پول لباس که هیچ کلی کار دیگه میشه کرد حتی.!
اینقدر گرون می‌شه که هیشکی نمی‌تونه کاری کنه، بعد همه‌چی می‌مونه رو دستشون مجبور می‌شن ارزون کنن! :|
مثل آجیل امسال! :|
پاسخ:
ما آجیل هم نخریدیم امسال :) هیچ اتفاقی هم نیافتاد.
امیدوارم زود همه چی بهتر شه.!
ما هم نخریدیم و هیچ آسمونی به زمین نیومد! :)

:: ان‌شاء‌الله...
پاسخ:
والا :)

پست قشنگی بود این
هوم :)
پاسخ:
مثل بقیه پست هام :))))))))
خیلی دلم میخواد یه روزی برم تبریز. کلاً شهر رویایی ای هست برام D:
پاسخ:
حتما بیا ^___^
تبریز شهر قشنگیه :)
:))
پاسخ:
همیشه به خنده :)
من دیگه حرفی واسه گفتن ندارم. 😐
پاسخ:
ما هیچ ما نگاه..
اگه بگم کلا چیزی نمیخرم باور میکنین؟
اکثر لباسامو مامانم میخره بعضیاشو هم بابام 
من تا حالا فقط کفش خریدم تنهایی :)))))
پاسخ:
شرمنده ها میپرسم، شما دختری یا پسر؟!🙈 
بهترین کار رو میکنید :))
دشمنتون شرمنده ، پسرم
نکنه شما هم فکر میکردین بنده دخترم؟

ممنونم:)
پاسخ:
یه جوری اسم انتخاب کنید حداقل جنسیت معلوم باشه :))
پیشنهاد میکنم تجربه خرید کردن رو از دست ندین. زنداداش من حوصله نداشته باشه داداشم خرید درمانی رو بهش پیشنهاد میده.

چشم بهش فکر میکنم

به خرید کردن هم فکر میکنم

پاسخ:
آی مرسی :)
ما هیچ ما نگاه :|
پاسخ:
دقیقا ما هم هیچ ما هم نگاه :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">