"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

کاش مثل گفتنش راحت بود

پنجشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۸، ۰۲:۴۸ ب.ظ

دلم میخواد بخوابم، وقتی چشممو باز کردم بلیط هواپیما دستم باشه و خودمم تو فرودگاه باشم تا برا همیشه از اینجا برم حتی تنها

گفته بودم از کلمه "کاش" متنفرم؟!

موافقين ۸ مخالفين ۲ ۹۸/۰۱/۲۲

نظرات  (۷)

عزیزم!
خوبی هلما؟! چیزی شده؟
پاسخ:
قربانت فرشته جان :)
ممنون. اینجا دیگه جای موندن نیست.!
منم میام.
پاسخ:
از تنهایی هم درمیام.!
چیشد که به این نتیجه رسیدی؟؟
بعد مطمئنی موطن دوم از اینجا بهتره؟؟
پاسخ:
فعلا دوست دارم فقط از اینجا دور باشم.
هرچند فقط درحد دوست داشتنه :)
بلیط هواپیما بگیر بیا سمت ما :))
قول میدم بهت خوش بگذره ؛)

پاسخ:
فعلا شرایط سفر ندارم :)
این پست هم در حد توهم میمونه.!
:(
خوبی پری؟

اینروزا خیلی یادت میفتم
پاسخ:
هروقت یاد من افتادی دعا کن :)

خودت خوبی؟!
این پست منو یاد حداقل ده سال قبل می ندازه
گاهی آدم میخواد فقط بره

اما حالا که فکر میکنم میبینم همونوقت که من آرزوی رفتن داشتم یه نگاه مهربون، یه آغوش گرم واطمینان بخش از رگ گردن بهم نزدیکتر بود
پاسخ:
فکر کنم هرکدوممون یه بار این حس رو تجربه کردیم :)
منم منم...
پاسخ:
خوش میگذشت :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">