"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

به این نتیجه رسیدم که:

شنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۸، ۰۲:۰۲ ب.ظ

من مرد زندگیم، یک مرد واقعی...

(با تمام دخترانگی ام)

موافقين ۱۳ مخالفين ۲ ۹۸/۰۱/۲۴

نظرات  (۱۶)

تنهایی به این نتیجه رسیدی؟
پاسخ:
نه.! اگه بقیه نبودن شاید به این نتیجه نمیرسیدم :)
۲۴ فروردين ۹۸ ، ۱۴:۱۹ احسان شریعتی
امیدوارم پشتت زیر بار سنگین زندگی خم نشه
پاسخ:
زنانگی ام به این مردانگی تکیه کرده دور از انصافه خم شه.!
چرا زن زندگی نه؟
منظورم زن زندگی ای که دیگران منظورشونه نیست.چیزی که تو هستی میتونه زن زندگی باشه.
پاسخ:
زن زندگی هم هستم. :)
این دو با هم منافاتی ندارن.!
داداچ نوکریم!!!
به نظرم شیرِ زندگی باش. شیرزن.
واِلا تو این وضعیت، مردهاش هم زیر این زندگی دووم نمی‌آوردن اگه یه شیرزن کنارشون نبود.(خدا چه اعترافی کردم )
پاسخ:
پس باید قدر شیرزنتون رو حسابی بدونید. :)
دکتر کدکنی یه شعر داره که می‌گه:
بیا ای دوست اینجا در وطن باش
شریک رنج و شادی‌های من باش
زنان، اینجا چو شیر شرزه کوشند
اگر مردی در اینجا باش و زن باش! 

تو مرد واقعی نیستی؛ یک زن واقعی هستی! خدا نگهت داره. :*
پاسخ:
من یه پری واقعی هم هستم :)

مرسی.. مرسی برا شعر قشنگ.. مرسی برا حرفات..
۲۴ فروردين ۹۸ ، ۲۰:۳۶ مریــــ ـــــم
از وقتی مجبور شدم کرایه خونه بدم همین حسو دارم
حالا‌نمیدونم چه رابطه ای بین کرایه خونه دادن و مرد زندگی بودن هست
پاسخ:
اتفاقا بنظرم برا تو ربطش راحته :)
ولی مرد بودن من به هیچ عنوان ربطی به مسائل مالی نداره.!
خیلی موافقم! :)

بغل محکم...
پاسخ:
خوبه خوبه ^__^

خیلی سفت و محکم :)
۲۴ فروردين ۹۸ ، ۲۳:۵۱ مریــــ ـــــم
حالا ایشاالله قسمتت شه کرایه خونه بدی و ربطشو متوجه شی!
 

(با دست راست خود بازوی‌چپ خود را نوازش میکند)
پاسخ:
گفتم دیگه راحت میشه ربط داد جانم :)

(منم یه مشت بزنم)
۲۵ فروردين ۹۸ ، ۰۰:۰۴ مریــــ ـــــم
بذار بگم‌بیشتر از هربلاگر دیگه ای دلم‌میخواد تورو ببینم و فشارت‌بدم تا نفست بند بیاد
پاسخ:
من این رو تو صندلی داغ فروردین پارسال نسبت به تو گفتم :) اصلا همو فشار بدیم ببینیم کی زودتر نفسش بند میاد.
تهران اومدن من موند اواخر اردیبهشت.!
۲۵ فروردين ۹۸ ، ۰۸:۴۷ مریــــ ـــــم
برو جدی
چه دوطرفه
افرین به خودمون
منم رو هواست
پاسخ:
چه تفاهمی :)
هوووم.!
۲۵ فروردين ۹۸ ، ۱۱:۱۶ 🍁 غزاله زند
مگه زنِ قدرتمندِ زندگی بودن چه اشکالی داره؟! :)
پاسخ:
خیلی هم خوبه :)
فقط فرق دارن.!
۲۵ فروردين ۹۸ ، ۱۹:۳۱ 🍁 غزاله زند
زن یا مرد بودن مهم نیست. مهم اینِ خودمون رو دوست داشته باشیم،تقویتش کنیم و یک انسانِ قوی و خفن باشیم و اینجوری فرق داشته باشیم :)
پاسخ:
همه این ها درست ولی واقعا منظور من به رخ کشیدن و غالب نشون دادن یک جنسیت مشخص نیست. :)
۲۶ فروردين ۹۸ ، ۲۰:۵۹ 🍁 غزاله زند
پس خداروشکر! 😂
اون‌ رویِ فمنیستیِ من آروم شد! 😁
پاسخ:
شکر.
 آره آروم باش :))
با تموم دخترانگیتون
دخترانه بمونید
حیف لطافت و ظرافت و زیبایی زنه
پاسخ:
هیچی از لطافت و ظرافت و زیبایی دخترانگیم کم نمیکنه.!
برای نشان دادن قوی بودنمان نیاز نیست حتما مرد باشیم
پاسخ:
منم نگفتم مرد بودن نماد قوی بودنه :)
منم از وقتی سرکار میرم همین حسو دارم یو ها ها ها
پاسخ:
این حس برا من ربطی به کار نداره :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">