"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

میگذره

يكشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۸، ۰۵:۵۵ ب.ظ

یک چیزهایی تکرار نشدنی ان، نه قانون پایستگی دارند نه جایگزینی، مخصوص زمان خاص خودشون هستند، مثل خیلی از دیالوگ ها، لمس کردن ها، دیدن ها، مثل این عکس:

موافقين ۱۲ مخالفين ۱ ۹۸/۰۱/۲۵

نظرات  (۱۲)

ما در عکس‌ها زندگی می‌کنیم. :)
پاسخ:
درسته ولی عکس یعنی ثبت شده برا گذشته.! و گذشته صددرصد گذشته.!
۲۵ فروردين ۹۸ ، ۱۸:۲۴ فاطمه سادات داوری
بله همشون تو عکس واضح هستند.
پاسخ:
پس چه خوب :)
۲۶ فروردين ۹۸ ، ۰۰:۳۸ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
 تکرار نمیشن و خاطره‌شون هم تکراری نمیشه:-)
پاسخ:
من همیشه حرف زدن و نگاه تو رو دوست دارم حورا :)
چقدر خوبن این دست از "یک چیزهایی" که توصیفشون کردی. اصلا خیلی حال خوب کن هستن این "یک چیزهایی". 😊
پاسخ:
هم خوب دارن هم بد.!
من همیشه هرگاه به خاطره‌هام نگاه میکنم ناراحت میشم، یا تلخ بودن و درد دارن یا شیرین بودن و فکر اینکه گذشته درد داره برام‌.
+ امیدوارم اینده‌مون‌ پر از خاطرات شیرین باشه :*
پاسخ:
سخت نگیر فرشته :)
+ منم امیدوارم.
گذشته هرگز نمرده است. راستش، گذشته حتی اصلا نگذشته است. ویلیام فاکنر
سلام :)
پاسخ:
عجب!
سلام خانوم تسنیم خانم که من همیشه عاشق اسم شمام :)
قشنگی بعضی چیزا همینه که زمان خاص خودشون اتفاق بیفتن...
پاسخ:
خیلی موافقم بانوچه :)
چه خوبه این عکس :)
پاسخ:
مرسی :)
۲۹ فروردين ۹۸ ، ۰۹:۲۴ مهرداد موودی
موافقم شدید
پاسخ:
خوبه :)
عکسهای نوستالژی یادآور خاطرات گذشته هستن
پاسخ:
بله :)
فونت قالبتون اگر عوض کنید شیک میشه سایتتون
پاسخ:
ممنون :)
عالی

پاسخ:
میخوام نباشه.!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">