"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

برگشتم :)

چهارشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۱۵ ب.ظ

بیایین بگین ببینم خوبین؟!

همش شد فعل

سه تا دوم شخص جمع، یه دونه هم اول شخص مفرد

موافقين ۱۲ مخالفين ۱ ۹۸/۰۳/۰۱

نظرات  (۲۲)

شما چطوری خانوم...؟
تیترهاتو دنبال میکردیم این چند وقت ...:)
پاسخ:
ممنون :) بد نیستم.
مرسی یاقوت جان :)
۰۱ خرداد ۹۸ ، ۱۳:۲۳ فاطمه سادات داوری
کجا بودی چرا قالبت خراب بود نمی تونستم مطالبت رو بخونم ولی ایت شما خیلی عالیه.
پاسخ:
برا یه مدت کوتاه آرشیو رو از دسترس خارج کرده بودم :)
خیلی ممنون.
هلمایی
دفعه بعد اینجوری بری نمیبخشمت
جدی گفتم
همینقدر عصبانی :/


+ خوش برگشتی عزیزجان
دلم واسه ت تنگ شده بود
پاسخ:
یاخدا آماده ای که بزنی شَل و پَلم کنی :))
خونسرد باش جانم..

+ قربانت :*
میدونم محبوبه جاااانم :)
۰۱ خرداد ۹۸ ، ۱۳:۲۷ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
سلام
خوش برگشتین
:)
پاسخ:
سلام..
ممنون، سلامت باشید :)
۰۱ خرداد ۹۸ ، ۱۴:۰۸ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
خوبیم. تو خوبی؟! :-)
خوش گذشت؟
پاسخ:
شکر، همیشه خوووب باش :)
منم بد نیستم. 
نمیدونم راستش :)
سلام 
مرسی که برگشتی:)
آفرین 💙
پاسخ:
سلام :)
قربانت واران جان :*
مرسی مرسی😊
۰۱ خرداد ۹۸ ، ۱۶:۳۹ פـریـر بانو
دیگه نرو...

خوب، تو خوبی؟
پاسخ:
چشم حریرم :)
شکر.. منم بدنیستم جانم :*
سلام با مرام 👋
اینم از قابلیت های زبان فارسی!
پاسخ:
سلام سلام :)
بله بله :))
اومدیم بگیم: ببین! خوبیم.
پاسخ:
خوب کاری کردین، اومدین گفتین: خوبین :)
مرسی :)
۰۱ خرداد ۹۸ ، ۱۷:۰۸ دچارِ فیش‌نگار
گفتنی ها رو محبوبه گفت
فقط من دلم تنگ نشده بود :)
پاسخ:
پس شما فقط تو کتک زدنش شریکین :))
۰۱ خرداد ۹۸ ، ۱۷:۲۱ آشنای بی نشان
خوبیم:)
پاسخ:
خیلی هم خوب :)
  آخرش دختری و قهرهای شیرین دخترانه‌ات.
  خوش باشی.
پاسخ:
مرسی :)
دختر بودن رو دوست دارم.
آخیشششششش
بمونیا! 
پاسخ:
چشم چشم :)
میدونستی تو، توی تصورات من یه دختر خیلی نابی، الان آخیشششش گفتنت هم ناب نابه :)
ما که خوبیم :)
شما خوبی؟! :)
پاسخ:
خیلی هم خوووب :)
منم بدنیستم.!

۰۲ خرداد ۹۸ ، ۱۱:۳۲ کنت مونت کریستو
دوتا اولیش امری بود:)))
خوبی هلما؟
پاسخ:
بله بله [آیکون عینک دودی]
بد نیستم عزیزم..
خودت خوبی؟!
۰۲ خرداد ۹۸ ، ۱۲:۴۷ سمانه رضایی
سلام مطالب جالبی دارید . خیلی استفاده کردیم . موفق باشی
پاسخ:
ممنون.!
این روزا هرجای بلاگستان نظر میندازم هم نسلای بلاگ نویسی ام نیست و نابودن! کلا ما یه نسل بلاگر بودیم که از ریشه منقرض شدیم گویا! 
 تو این مدت این پست، اولین پستی که 99% کامنت دهنده هاش رو میشناختم. 
اره خلاصه. همین:)

+تو خوبی ؟ 
پاسخ:
ناراحت کننده است این انقراض نسل.!
خوبه خلاصه، پس پستم یکم امیدوار کننده است :)

+ بد نیستم صخی جانم.. امیدوارم زودی کنکور لعنتیتون برسه و بترکونیش و خلاص شی :)
خوبه خوب
پاسخ:
خیلی هم عالی :)
شکرخدا، خودت خوبی؟

خوش برگشتی خانم مهندس :*
پاسخ:
منم بدنیستم فرشته جااانم :*

مرسی مرسی ^__^
۰۴ خرداد ۹۸ ، ۱۶:۲۰ دچارِ فیش‌نگار
شما حیف تر از این حرفایی که بشه کتکت زد
پاسخ:
خوبه پس :))
۰۴ خرداد ۹۸ ، ۱۸:۴۰ دچارِ فیش‌نگار
:|
پاسخ:
عه!!!
ووییییییییییییی پری!
یجوری خوشحال شدم هم‌اتاقیام نگرانم شدن اصن :))
پاسخ:
قابل توجه رو نداشت :))
ای جان ^__^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">