"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

صبح شد

چهارشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۸، ۰۵:۲۵ ق.ظ

یهو سرت رو برگردونی ببینی هوا روشن شده :)

موافقين ۱۴ مخالفين ۲ ۹۸/۰۳/۰۸

نظرات  (۱۰)

همینه که شاعر میگه: غصه نخور دیوونه. کی دیده شب بمونه؟
پاسخ:
آره واقعا :)

۰۸ خرداد ۹۸ ، ۱۲:۱۰ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
من یه بار بیدار بودم چراغ روشن بود و سر من پایین داشتم مسئله حل می‌کردم، یهو سرم رو بلند کردم دیدم عه صبح شده:-)
پاسخ:
یه حس جالبیه :)
درسخون کی بودی تو حورا :))
۰۸ خرداد ۹۸ ، ۱۳:۰۰ دچارِ فیش‌نگار
سربه زیر کی بودی تو؟
پاسخ:
دیگه دیگه :)
سر به زیر نبود.دنبال صداش سرش چرخید
اخی.چ عاشقانه.
اهم :| اره قبول دارم.وقتی صب میشه عذا میگیرم :|
پاسخ:
چه عاشقانه :)
عزا چرا؟!
چون عذاب وجدان "چرا درس نخوندی" یقمو میچسبه.
پاسخ:
غصه اش رو نخور اگه تبدیل به عادت نشه اشکالی نداره :)
سلام دوست عزیز وبلاگ خوب و متفاوتی داری .اگر  علاقه داشتی به سایت منم سر بزن . موفق باشید در پناه حق
پاسخ:
ممنون.
۱۸ خرداد ۹۸ ، ۲۲:۱۷ علیرضا گلرنگیان
ای کاش... همزمان برای همه ی جهان این اتفاق بیوفته:
یهو سرشون رو برگردونن ببینن هوا روشن شده :)
پاسخ:
ای کاش :)
ای کاش .... گذشته به عقب بر می گشت و می شد و همچی رو از اول شروع کرد 
پاسخ:
کاش کلمه غم انگیزیه..
۲۱ خرداد ۹۸ ، ۲۳:۲۱ ابوالفضل ثابت
من دیدم شب بشه! صبح بشه ندیدم
پاسخ:
اونم ببینید قشنگه :)
۲۱ خرداد ۹۸ ، ۲۳:۲۴ ابوالفضل ثابت
اسم وبلاگتون برعکسه چون ما که چیزی نمیگیم شما همش حرف میزنی:)
پاسخ:
:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">