"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

یه بار هم تو سمینار ماهانه پزشک و ماما، یکی از دوستان میکروفون رو روشن کرد و رو به پزشک ها گفت: شما الان باید فرمایشات منو یادداشت کنید چون قراره وقتی تشریف آوردم مراکزتون کاری که ازتون خواستم رو تحویل بگیرم، تکرار هم نمیکنم.

موافقين ۵ مخالفين ۰ ۹۸/۰۴/۰۶

نظرات  (۹)

۰۶ تیر ۹۸ ، ۲۰:۱۳ خارق العاده ...
😂😂😂
تکرار هم نمیکنم 😂😂
شاد باشید
پاسخ:
بله بله همینقدر قاطع :))
چه دوست خفنی:))
احتمالا تکرار رو با فتحۀ روی ت که نگفت؟
پاسخ:
مرزهای خفن بودن رو یه تنه جابجا کرد :))
نه انصافا با کسره بود. :)
۰۶ تیر ۹۸ ، ۲۰:۴۰ פـریـر بانو
:))
تشریف آوردمش خوب بود. :))
پاسخ:
آقای دکتر "ف" هر بار میبینتش میگه: زود زود تشریف بیارید و هار هار میخنده :)
۰۶ تیر ۹۸ ، ۲۱:۱۳ معلمی از جنس اینده
دوستش خیلی خوب بوده و زمانی هم که رسیده عالی بوده.
پاسخ:
؟! :)
حالا کی این این مسئول کرده؟😭
پاسخ:
وارد جزئیات نشیم :))
۰۷ تیر ۹۸ ، ۱۵:۰۱ مریــــ ـــــم
یاد یه خاطره افتادم.عموی بابام‌ اومده بود مراسم مامان بزرگم.بعد به بابام میگفت ببین چه مادر خوبی دارین که من تونستم به مراسم کفن و دفن برسم :///

پاسخ:
لطف کرده واقعا :)) منت سرتون گذاشته :))
روح مامانبزرگت شاد کلی خندیدم.
فقط باید صحنه رو ترک کرد...
پاسخ:
من نمیتونم نزنم زیر خنده :)
۱۱ تیر ۹۸ ، ۱۰:۵۱ ماهی کوچولوی قرمز
یه بار هول شدم       خواستم بگم مزاحم میشم گفتم تشریف میارم🙄😂
پاسخ:
پیش میاد. :))

۱۸ تیر ۹۸ ، ۱۱:۲۶ حسین بنی علی
جمعیت ایران هشتاد میلیون رو رد کرده. اما با این حال بعضی مواقع هیچ چیز رو با گذشته ها نمیشه عوض کرد...  حتی اگرم هشتاد میلیون نباشیم..

حتی اگرم خودم نباشم !

بهش فکر کن...
پاسخ:
هوووم فکر که میکنم فقط ربطش رو متوجه نشدم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">