"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

الا بذکر الله تطمئن القلوب

شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۳۰ ق.ظ

یه روزی قرار بود برسم به هرچیزی که در جستن آنم، در جستجوی خیلی چیزهام، تلاش هم میکنم ولی همه اش هم تنها به خواست من نیست،  یه چیزایی هم باید منو بخوان. یه روزی چشمامو میبندم کلی حرف میزنم ولی شاید اونروز خیلی دیر شده باشه.

موافقين ۱۳ مخالفين ۰ ۹۸/۰۴/۱۵

نظرات  (۱۰)

سلام :)
واقعا خیلی از اتفاقات به خواست خود آدم نیست ...
گاهی میخوای کاری رو انجام بدی ولی نمیشود که نمیشود .
پاسخ:
سلام :)
هوووم. امیدوارم اگه صلاحه بشه :)
شایدم دیر نشه
پاسخ:
امیدوارم یه جوری راست و ریس شه که خودمم هنگ کنم :)
۱۵ تیر ۹۸ ، ۰۸:۳۵ دچارِ فیش‌نگار
با چشم بسته هم مگه میشه ؟
پاسخ:
چرا نشه، حتما میشه :)
۱۵ تیر ۹۸ ، ۱۰:۴۱ معلمی از جنس اینده
خوب مثلا چه چیز هایی باید تو رو بخوانند؟
پاسخ:
منتظر این سوال بودم :)
خبه نخواستم دقیق بگم برا همین کمی مبهم نوشتم. :)
درست مثل من :|
پاسخ:
هوووم...
حواست هست نیستیاا
خب این جمله‌ی "یه چیزایی هم باید منو بخوان" می‌تونه درام‌ترین جمله‌ی دنیا باشه. لعنتی. :)
پاسخ:
خیلی لعنتی و درامه نیلی :)
آره واقعا متاسفم :(
ولی خودمونیما چه خوبه که فراموش نشدما دی:
^ــــــــــ^
پاسخ:
نگو که یه درصد فکر کردی فراموشت کردیم. :|)
❤❤❤
۱۶ تیر ۹۸ ، ۱۳:۵۸ seyyed abdollah hosseini
گاهی واقعا به نفعمون نیست اون چیزی که فکر میکنیم به نفعمونه...
پاسخ:
بله بله :)
۱۷ تیر ۹۸ ، ۱۳:۱۶ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
ولی بازم تلاش میکنیم که برسیم. تنها راهیه که بلدیم:-)
پاسخ:
دقیقا :)
عالی بود
پاسخ:
بله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">