"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

آره این میتونه یه "اتفاق" باشه برام

يكشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۴۰ ق.ظ
مگه غیر از اینه که ما زاده شدیم برا نوشتن؟! هرچند ساده، هرچند آروم...
تا به حال دلتون لک زده برا اتفاقی که تجربه اش نکردین؟! نخندین بهم من تا به الان تئاتر نرفتم و اینروزها شدیدا دلم لک زده برا تماشای یه نمایش خوب تئاتر با یه همراه حال خوب کن.
موافقين ۱۱ مخالفين ۰ ۹۸/۰۵/۱۳

نظرات  (۲۵)

هلمایی دیر به دیر وبو بروز می کنیا :///
پاسخ:
حق داری تنبیه کنی حتی :)
حواسم هست ولی کلمات کنار هم چفت نمیشن نمیدونم چرا؟! بین خودمون بمونه اقدام هم نکردم.🙈
الان چیزی خاطرم نیست
اتفاق خوشایندی که تجربه نکرده باشم!!!! نمیدونم
پاسخ:
یادت اومد بدو بیا بهم بگو..
۱۳ مرداد ۹۸ ، ۰۸:۴۶ دچارِ فیش‌نگار
خب بیا منو ببر 😉
پاسخ:
باشه برا هروقت که تهران اومدم. :)
من فقط توی مدرسه موفق به دیدن تئاتر شدم. حتی یه سال خودم هم عضو گروه تئاتر مدرسه بودم. :| 
ولی به قول تو دلم لک زده برای یه تئاتر خوب...مثل همون تئاتر که تو فیلم فروشنده بود.
پاسخ:
ای جان تئاتر مدرسه، یادش بخیر :) 
نیلی خیلی خوبه برگشتی بلاگ ^__^
یادمه یه بار دانشگاه بلیط میفروختن برای تئاتر ... منو دوستامم خریدیم ... کلی هم منتظر شدیم تا شروع شد اما هنوز پنج دقیقه نگذشته بود بلند شدیم😐 هار هار میکردن کلا پنج دقیقه اول ... اسم تئاترشم "هار"بود.
پاسخ:
آقا یه چیزی سه روزه فکرم رو اسم شما متمرکزه، با خودم میگم من خیلی وقته اسم بق بقو رو تو بیان میبینم و میشنوم ولی هیچ وقت نفهمیدم دختره یا پسر😂😂 خیلی جالبه تو وبلاگ خودم پیدا کردم و دارم میپرسم. :)
تئاتر دانشگاه؟!
یکی دوبار تو سالن آمفی تئاتر دانشگاه مام بچه ها تئاتر بردن رو صحنه انصاف خوب بودن اونا...
"هار" یعنی مضمون قصه اشون چی میتونسته باشه؟!
خب احتمالا از روی اسمم نشه تشخیص داد ... اما من دخترم😁

نمیدونم، اما ما که عصبی شدیم😑 البته اینم بگم من نگران اینم بودم که دیر برسم خونه اخه با تاخیر شروع شد بعدم که هار هار این شد بلند شدیم
پاسخ:
اومدن تو به وبلاگ من دقیقا مصداق "اون لحظه از خدا هرچی میخواستم میداد." هستش. :)) خوشبختم خلاصه :)

فدا سرت حرص نخور دیگه :)
ذوق زده‌ می‌کنی منو ^___^
پاسخ:
خوبه که :)
من چندباری تئاتر رفتم. چندباری هم توی بچگی تئاتر اجرا کردم. :)
پاسخ:
آفرین :)
شما فرمت یه جوریه که کتاب و نویسندگی و تئاتر و موسیقی و حتی نقاشی بهت میاد کلا همه چی جز عشق فوتبال بودن ولی خب هستی :))
من زمانیکه داداشم مجرد بود باهاش کلا بجای سینما می رفتم تئاتر 
بار آخر که رفتیم از بس نمایش بد بود دیگه گفتم نمیریم:|
و واقعا هم نرفتم تا همین چند سال پیش تو یه همایش برای بچه های نیازمند اینا تو تهران تئاتری زیبا دیدم و واقعا اونقدر قشنگ بود که دوس دارم دوباره برم تئاتر خوب ببینم.

سلام 
پاسخ:
اینجور تفریح ها یه رفیق پایه میخواد، قشنگ میچسبه به جون و دل آدم. :)
اوه اوه انگار شدت بد بودنش زیاد بوده.!
خیلی هم خوووب بازم تئاتر برو حتما :)

سلام..
نمیدونم چرا ولی من هیچ وقت از تئاتر خوشم نیومده!
فقط این اواخر داداشم تو یه تئاتر بازی میکرد منم مجبور شدم برای دلگرمیش برم، اونم چندبار :|
پاسخ:
خب بستگی به سلیقه داره اینجور چیزا :)
معلومه اونم زیاد خوش نگذشته.!
۱۳ مرداد ۹۸ ، ۱۹:۱۲ اسمارتیز :)
آره من خیلی دلتنگ چیزایی میشم که تجربه شون نکردم :))
واقعا چرا دلتنگشون میشیم؟ مگه دلتنگی فقط واسه احوال تجربه شده نیست؟

پاسخ:
حس باحالیه ولی :))
شایدم ماها از یه کره دیگه اومدیم.!
یه تئاتر خوب از اکبر شریعت از پانزدهم اجرا میره ما که قراره بریم اگه دوست داشتی بیا توام. 
پاسخ:
هوووم یعنی از فردا :)
اگه بتونم حتما 😍
من به شدت عاشق تئاترم حتی بیشتر از سینما.
فکر می کنم استعداد بازی هم داشتم همیشه خوش درخشیدم تو تئاتر های مدرسه. ولی نرفتم دنبالش متاسفانه 
پاسخ:
منم حس میکنم بهت میاد بازیگر تئاتر باشی، حتی میمیک صورت و هیکلتم انگار خوبه برا تئاتر :)
هرچند شما معلم دنیا اومدی و بس حتی وقتی یه نویسنده خیلی بزرگ هم شدی باز معلمی :)

منم میخوام برم اسکی، سینماهای با کیفیت خارج، مک دونالد بریم سالاد بخوریم(چون ذبح شرعی نیست)، کنار آبشار نیاگارا سلفی بگیریم و...

پاسخ:
تفاوت دل خواستنی ها رو :))
خب چرا نمیرید؟!
۱۴ مرداد ۹۸ ، ۲۲:۴۸ جناب منزوی

چون دستم بهشون نمیرسه تو هپروت باهاشون سیر میکنم :)

پاسخ:
یعنی جناب منزوی و سیدجواد جفتشون یکی ان؟! :)
۱۴ مرداد ۹۸ ، ۲۳:۰۳ امیرحسین غلام نژاد

اتفاق ناخوشایند همه تو زندگی هامون داریم.

_______________________________________

آپدیت نود 32 | لایسنس نود 32 | یوزر پسورد نود 32

پاسخ:
😐😐😐😐
۱۴ مرداد ۹۸ ، ۲۳:۱۴ جناب منزوی

من جدام :)

پاسخ:
آهان :)
الان گرفتم چی به چیه.!
حالا نمیخوایید از این خواست هاتون رونمایی کنید؟! :)
۱۵ مرداد ۹۸ ، ۰۰:۰۷ جناب منزوی

برنامه نویس بشم، گرافیک کار کنم و الی ماشاءالله :)

پاسخ:
دور از دسترس هم نیست که! 
امیدوارم به همه خواست هاتون برسید. :)

سلام و درود هلما خانوم عزیز

 

اگر نمیدونستم ک چندتا بهار رو پشت سر گذاشتی بی شک حرف دیگه ای بهت میزدم :))

تئاتر ندیدن نه خندیدن داره (نگاه منفی یا تمسخر) و نه رفتن ب تئاتر میتونه موجب فخر و پُز باشه  اما تجربه ی خوب و اصیلی ست ک امیدوارم بزودی تجربه اش کنی

تئاتر زنده ست و فیلم(سینما و تلویزیون) مرده ست

بهترین هنرپیشه های سینما (درهمه ی دنیا)همگی از دل تئاتر اومدن بیرون !

توی تئاتر برخلاف سینما و تلویزیون(کات و اکشن) وجود نداره و بازیگر دیالوگ هاش و احساساتش رو مستقیم با بیننده درمیون میزاره و این رابطه ی بی واسطه (حداقل برای من)جذابش میکنه 

چون اولین بار هست اگر با کسی ک آشنایی و تجربه داشته باشه بری بهتره و اگر چنین فردی رو نداری خودت بگرد ی تئاتر مطابق سلیقه ات پیدا کن و ب یکی ک پایه باشه پیشنهاد کن و برید ببنید فقط امیدوارم چون تجربه در این کار نداری به تئاتری نری ک عطایش را ب لقایش ببخشی :))

اما جواب سوال ک پرسیدی : بله خیلی دلم میخاد (بانجی جامپینگ) پرش از ارتفاع رو تجربه گنم :)

شاد و سلامت باشی و نویسا

پاسخ:
سلام :)

چی میگفتین؟! جالبه برام.!
در حد تئاتر خیابانی و دانشگاهی دیدم، بقول شما اون تجربه خوب اصیل برام جذابه که کامل بفهممش :)
حتما.. منتظر یه فرصت خوبم ایشالا یه تجربه خووب رو رقم بزنم. :)
خوبه خوبه حتما یه حس رهایی عمیقی بهتون القا خواهد کرد. من ترس از ارتفاع دارم.:|) هرچند چند باری تو پارک آبی از ارتفاع پریدم تو آب یا تو تونل آبی خفه و اینا ولی خب زهرم ترکید کنارش :))
خیلی ممنون.. شمام شاد و سلامت باشید.

سلام وبلاگ خوبی دارین از وبلاگ ما هم دیدن کنید 

اجناسمون رو زیر قیمت بازار به قیمت عمده حراج زدیم

بدو اقااااا اتیش زدم به مااااالم:-D

پاسخ:
سلام :)
کی بمیری تو راحت شیم😂😂 خدا نکنه🙈
دیروز از وبلاگتون دیدن شده😎 حواست باشه که به حال خودت ولت نکردم بچه جان، هرجا اثری ازت میبینم پیگیری میکنم. بله اینجوریاس :))

من مریض اون ابراز احساساتنم:-D 

پاسخ:
تهش روانی میشی حتی :))

منم به شدت دوست دارم تئاتر رو تجربه کنم ولی متاسفانه هیچ همراهی ندارم که پایه تئاتر رفتن باشع؛(

پاسخ:
والا منم به شدت دلم برا تو تنگ شده ولی نیستی که.!
داشتن همراه پایه خیلی باحاله. :)

منمم واقعا تنگ شده...ولی خیلی وقتا سعی میکنم کامنت بذارم نظر بدم بعد میگم خب که چی الان نمیگن خب بماچه:///میدونم یکم قاطی دارم ولی واقعا همین حس بهم دست میده😅

اگر رفتی تهران و منم رفته بودم بیااا باهم بریم:)

پاسخ:
آره کاملا مشخصه خُل شدی :))
پُررنگتر باش :)
آره حتما😍😍😍 خوش میگذره دلارام.

😅😅😅

سعی میکنم:)

اوهوم اوهوم خیلیییی😍😍😍

پاسخ:
آفرین :)
خیلی خیلی ^__^

سلام

*ما زاده شده ایم برای نوشتن

خیلی جالبه این کلمه

پاسخ:
سلام..
به جالب بودنش فکر نکرده بودم :) اوهوم جالبه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">