"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

یه چیزی شبیه گول زدن خودم

جمعه, ۸ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۵۰ ب.ظ

و یکی از اخلاقای بدم که جدیدا کشفش کردم اینه که: به همه حق میدم. 

موافقين ۹ مخالفين ۰ ۹۸/۰۶/۰۸

نظرات  (۱۱)

من برعکس...

به هیچ کس حق نمیدم (به جز یه سریا)

بعضی از اوقات هم خسته م میکنه چون بعدا میفهمم حق با اونا بوده

پاسخ:
بنظرم نگاه صفر و صدی درهرصورت ضربه میزنه.
البته فکر کنم تو چه برهه سنی هم باشیم تاثیر داره.

نمیدونم خوبه یا بد ؛ ولی من گاهی واقعا نتونستم به همه حق بدم!

پاسخ:
اینطوری بهتره :)

خیلی عجیبه همه چی. مثلا چرا باید خودتو گول بزنی؟ چرا گول نزنی؟ چرا به همه حق بدی؟ چرا ندی؟ چرا اسمشو میزاری اخلاق بد؟ ویژگی اخلاق خوب چیه؟ معیار برای گول زدن خود ادم چی؟ 

رد دادم یکم. توجه نکن :|

پاسخ:
نه اتفاقا قبل انتشار پست به این جزئیات یا بهتره بگم به این واقعیت های بی جواب فکر کردم.
ببین لیلی مثلا من از یکی بی محلی دیدم تو ذهنم با دلایل واهی خودمو توجیه میکنم، میگم: خب دلش از جایی پُر بوده اینکارو کرده، خسته کار بوده یا هرچیزی وقتی این توجیه کردنه بشه کار همیشگیم عملا به همون شخص این اجازه رو میدم که به بی محلی کردنش عادت کنه بدون اینکه فکر کنه من اذیت میشم. میشه یه چیزی شبیه دست کم گرفتن خودم.

به نطرم اصلا بد نیست خیلیم خوبه...اینجوری  کمتر از آدما بخاطر کارای نکرده و یا بدشون ناراجت میشی و اینجوری خودت حس بهتری میگیری..

پاسخ:
ولی تکرارش اذیت میکنه دلارام...
خوشحالم همچنان هستی :)

خوشحالم که خوشحالی اونم از بودن من؛)

پاسخ:
خوبه اینطوری :)

عزت نفس در هر شرایطی حفظ بشه

پاسخ:
بله اینو واقعا موافقم و روش حساس :)

من از همه عذر میخوام و خودمو مدیونشون حس میکنم:| اسکلیم ماها هم به واقع:|

پاسخ:
شما وضعت از من خرابتره :))

اره واقعا!

پاسخ:
بچه با این اسمت فکر کردم غریبه ای :))
هان بله تو رو میشناسم، مثل خودم یه نمه خُلی :)

من شاید خیلیا رو بتونم درک کنم اما حق نمی‌دم به هیچ‌کس

پاسخ:
خب دیگه بایدم اینطوری باشه :)
یعنی بنظرم باید تلاش کنم منم این شکلی باشم.

از خوبی زیادیته

به بقیه رو نده

پاسخ:
:))
۳۱ شهریور ۹۸ ، ۱۵:۲۷ مصطفی کسعلی

واقعا به همه حق دادن خوبه یا بد؟

پاسخ:
حتما بده :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">