"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

دو روی یک سکه

دوشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۸، ۰۲:۴۴ ق.ظ

بی هوا پرسید: بازم زیر چشمات سیاه میشه؟! قبلنا عادت داشتم به چشمم مداد مشکی بکشم فکر کردم منظورش به اونه ولی نه راست میگه وقتی خسته میشم زیر چشمام به طور نامحسوسی کبود میشه و گود میره، خوشحال هم باشم چشمام نشون میده و همینطور غمگین هم باشم. لبهامم ژل تزریق نکردم، خیلی معمولیه درحدی که به صورتم میاد. تازه تبخال هم زدم، درسته اذیت میکنه ولی خب تجربه بدی نیست سرگرم هم میکنه حتی. هیچ وقت قرار نیست دماغمو عمل کنم، خب نه قوز داره، نه بلنده، معمولیه. همیشه دوست داشتم کمی کوتاه تر باشم ولی خب وقتی خیلیا میگن قدبلند مُده منم قبول میکنم. هر دستم پنج تا انگشت داره، پاهامم همینطور، پلک هام زیاد بلند نیست، ریمل هم نمیزنم. هان یادم رفت باید اول از همه از رنگ چشمام میگفتم، سبزی که تیله است. 

همه امون یه شکلیم با جزئیاتی متفاوت، تفاوت ها فقط تو رنگ چشم و کم پشتی مو و بور بودن و نبودن رنگمون نیست، بعضی وقتها تفاوت ها عمیق تر و مهم ترن و همین اندازه شباهت ها زیادتر و حساس ترن. 

موافقين ۱۳ مخالفين ۰ ۹۸/۰۶/۱۱

نظرات  (۸)

۱۱ شهریور ۹۸ ، ۱۶:۲۹ دچارِ فیش‌نگار

ایش نکَن اون تبخالو!

پاسخ:
پماد میزنم :)
رو به بهبوده.

اونجایی که گفتی هر دستم پنج انگشت داره یه جوری شدم. :)
خیلی عادیه که یه نفر پنج انگشت داشته باشه اما خیلیا همون 5 تا هم ندارن.

پاسخ:
نیلی حتی یه تعدادی یکی هم اضافه دارن. :|

سیب یکی از درمان‌گرهای خوب برای تبخاله.

پاسخ:
خدا خیرت بده سیب هم امتحان میکنم، هنوز کامل خوب نشده.!

حالا بغل ما چی میشه این وسط؟ 

پاسخ:
صخی صخی دلم میخواد اون لپ هاتو گاز بگیرم خیلی هم بیرحمانه اینقدر که جیغ بزنی :)
یه بغل خیلی خیلی خیلی محکم، دیروز دلم برات خیلی تنگ شده بود.:*

خلاصه اینکه شما یک عدد خوشکل هستی که من دوستت دارم ♡ ( چه سعادتی از این بیشتر اخه؟:دی)

پاسخ:
^_____^
هی جو بده هی بگو خوشگل و هی من لوس تر بشم :))
عزیزم :* 
بدو بغلم :)

سلام و درود هلما خانوم عزیز

با لبـخـــــــنــدی کش دار متن رو خوندم و تو دلم گفتم : "همینکه درونت قشنگ هست کافیه ! "

قد بلند و چشم زاغ و ..... علی السویه ست :)

 

شاد و سلامت باشی 

پاسخ:
سلام :)
این لبخند کش دار خیلی جذاب و باحاله :)
مرسی ^__^

شما هم شاد و سلامت باشید :)
۱۷ شهریور ۹۸ ، ۱۶:۳۹ دریچه منهول کامپوزیت

قلم بسیار زیبایی دارید خیلی لذت بردم

پاسخ:
ممنون :)

ای جان چه جواب کامنت من با مهر و خشونت داده شده:))) :-D ممنونتم یه هوار که مهربون!^____^ بغل سفت برات

پاسخ:
بله بله جفتش هم حقته :))
ای جان دلم تو فقط بخند، حرف بزن، جیغ و داد کن یه عالمه انرژی بفرست ^___^
:**

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">