"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

مدیر خوب

سه شنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۸، ۰۱:۴۱ ق.ظ

وقتی عکسِ کادویی که برا دختر دوستم گرفته بودم رو نشونش دادم با هیجان گفتم: جعبه اش رو هم خودم ساختم، ساختن حال خوب کنه حالا میتونه ساختن یه جعبه باشه یا ساختن زندگی. ازم نظری پرسیده نشده بود انگار که اون لحظه این جمله آرمش بخشترین جمله موجود تو دنیا بود که باید با کسی به اشتراک میذاشتم. بعضی وقتها فکر میکنم به هر قیمتی شده باید خودم رو سرحال نگه دارم حالا به هر قیمتی حتی شده تظاهر به پُرنشاط بودن، ساده ترین راه ممکن برای فرار از واقعیت که به واقع گم کردن سرِ کلاف زندگیه. کم کم زندگی رو بهتر میشناسم، آدمای اطرافم رو راحتتر میفهمم و مهمتر از همه خودم رو جوری که هستم قبول میکنم. من باید یاد بگیرم تو این دنیا هرچیزی ممکنه، امکان داره حقم ضایع شه، امکان داره دوست نداشته شم، امکان داره دوست نداشته باشم و هزاران امکان دیگه. خلاء احساسی منو قرار نیست کار پُر کنه یا بالعکس دغدغه های کاری من با پذیرفتن دوست داشته شدن هایی که دلیلی جز فرار از موقعیت موجود نداره حل نخواهند شد. برای زندگی ساختن باید مدیر بود، باید هر جنبه از زندگی رو جدا مدیریت کرد، ادغام دغدغه هامون، غرق شدن در قسمتی خاص از زندگی، لاپوشونی ها و جایگزین کردن ها دوای درد نیستن، ایبوپوروفینِ گول زننده هستن که تسکین میدن ولی آروم آروم استخوونمون رو پوک میکنن.

وقتی نقطه رو آخر جمله میذارم و حرفم رو پایان میدم، یه لبخند پت و پهنی به خودم تحویل میدم، همین تز دادن ها موظفم میکنه برا پایبند بودن به عقایدم تلاش کنم.

موافقين ۱۰ مخالفين ۰ ۹۸/۰۶/۲۶

نظرات  (۹)

بحث انتخابه باید تصمیم بگیریم الان درد بکشیم

یا با پوکی استخوان چند سالِ دیگه درد بکشیم

پاسخ:
انتخاب درست و آگاهانه :)
۲۶ شهریور ۹۸ ، ۰۹:۱۴ منتظر اتفاقات خوب (حورا)

ما آدم‌ها خالق بودن رو دوست داریم، وقتی چیزی خلق می‌کنیم خوشحالیم:-)

پاسخ:
آره انگار یه حس ذاتیه :)
شاید جعبه سازی بهانه‌ست. تو دوست داری احساس مفید بودن و شاد بودن کنی. حالا با جعبه یا بی جعبه. :))
پاسخ:
خیلی موافقم :)
چون فقط هم تو ساختن خلاصه نمیشه هر کار خوب و مفید شاد بودن در پی داره برام هرچند به زحمت بندازه یا حتی خسته ام کنه.
۲۶ شهریور ۹۸ ، ۱۲:۵۹ دچارِ فیش‌نگار

انشالله بزودی این هدیه رو در حقت تلافی کنه دوستت 😎

پاسخ:
ممنون :))
حتما فاطی هم با خلاقیت خاص خودش که احتمالا خیلی با مال من متفاوته تلافی خواهد کرد. :)

اما من فکر می‌کنم همه‌ی قسمت‌های زندگی با یه ریسمون به هم وصلن و تصمیم ما تو هر قسمتی به کل بخش‌های دیگه هم مربوط میشه ، یعنی این‌ها جدا از هم‌ نیستن که بشه جدا جدا مدیریتشون کرد.

پاسخ:
شاید هم نتونستم منظورم رو درست برسونم در کل حرف من با حرف تو منافاتی نداره اینکه ارتباط اونم از نوع پیوسته دارن رو منکر نمیشم فقط حرف من اینه که بخاطر فرار از قسمتی، قسمت دیگر رو بولد نکنیم. :) 

آها، پس منظورت تعادل و توازن بین بخش‌های مختلف زندگیه :)

پاسخ:
آی خدا خیرت بده همینه :)

من یک بار تو زندگیم جعبه کادو درست درمون درست کردم:) تمام پولام رو صرف خریدن یه عروسک خرس نسبتا بزرگ برا دوستم کرده بودم و جعبه رو دیگه نمیشد بخرم. اون روزا اسباب کشی شمال_تهران داشتیم و هزار تا کار! و من نشستم، یه جعبه بزرررررگ به ابعاد خرس درست کردم و بی نهایت زیبا شد! بیییی نهایت! بعدنا همیشه دوستداشتم بپرسم خرس به جهنم! جعبه رو نگه داشتی هنوز یا نه؟:-D :) هیچوقتم روم نشد. 

پاسخ:
خب خب یه جواب متفاوت هم نثارت کنم کیف کنی :)
عزیزم شما که دست به جعبه درست کردنت مشخص شد خوبه خودشم تو چه حجم ابعادی پس یادت باشه تبریز اومدنی کادو رو هم که آماده کردی برام جعبه اش باید دست ساز خودت باشه :***
ازت بعیده تو قید و بند روم نشدا باشی همین امشب بپرس ازش آفرین دختر خوب :)

#کامنت متفاوت پست را ازان خود کنیم. 

پاسخ:
#جوابی متفاوت تقدیم تو باد....

اگه مدیریت رو یاد بگیریم به نظرم همه چی قشنگ و خوب میشه یعنی حتی اونجایی که سخت میگذره رو هم میتونیم درست کنیم چون مدیریم و مدیریت رو بلدیم.

پاسخ:
البته اگه یاد بگیریم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">