"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

ما با هم معنی میشیم

جمعه, ۱۹ مهر ۱۳۹۸، ۰۱:۴۴ ق.ظ

شب از نیمه گذشته و من همچنان بیدارم، برای بیدار ماندن بهانه جور میکنم: کاری قبول کردم و باید انجامش بدم هرچند دیروقت باشه. کاملا مشخصه که خودم رو گول میزنم. هنوز تا بیستمِ ماه چند روزی باقی است یعنی من وقت کافی دارم و مهمتر از این دوساعت است دور خودم میچرخم و هرکاری انجام میدهم جز کاری که دلیلِ بهانه طور بیداری ام هست. دلم برای نوشتن تنگ شده، دلم برای شما تنگ شده، مرداد نودویک دنیای وبلاگ رو به من شناساند، گاه آروم و گاه پرتلاطم بودم، گاه شاد و گاه غم زده و گاه خنثی و بی حس، در مبهم های زندگی، بدیهی ها و حتی سخت ترین لحظه های زندگی اینجا تکیه گاه امن من بوده. باهیجان نوشتم، با چشم گریان نوشتم، با دست لرزان از شدت خوشحالی نوشتم، تک تک این کلمه ها که گره خوررده به اعماق احساسم مقدس هستند. با لبی خندان برام نوشتین، با دلی ناآرام برام نوشتین، با عصبانیت برام نوشتین، تک تک این کلمه ها که گره خورده به اعماق احساستان مقدس هستند. 

میشه همراهی کنید تولد هفت سال و چندماه و چندروزگیِ بلاگر شدنم رو جشن بگیریم؟! 

موافقين ۱۷ مخالفين ۰ ۹۸/۰۷/۱۹

نظرات  (۱۹)

۱۹ مهر ۹۸ ، ۰۲:۲۸ פـریـر بانو

حضور تو قطعا جشن گرفتن داره قشنگ‌ترین و مهربون‌ترین پری دنیا. 💙

پاسخ:
من یه نفس عمیق بکشم بعد از این ذوق کردن اساسی ^__^
ممنون حریرجان هنرمند. :)
۱۹ مهر ۹۸ ، ۰۶:۱۱ آشنای غریب

بله 

من حاظرم کمک الیَم

بادکنک لری من پوفلَرم. داهی آیری ایش وار؟

 

پاسخ:
چوخ ممنون :)

آفرین آفرین :)) خوبه خوبه ادامه بدین.
۱۹ مهر ۹۸ ، ۰۷:۱۳ محبوبه شب

چرا که نه هلمایی 😘

با افتخار 💚💚

پاسخ:
مرسی محبوبه جان :)
❤❤❤

چرا نشه؟ مگه ما یه پری بیشتر داریم؟ ! :**

پاسخ:
آره خب واقعا هم همینطوره :)) مرسی :*
دختر ببین کم و کسری نباشه :)

سلام

بقول پسر خاله تو فیلم کلاه قرمزی :)) 

برم بادکنک بگیرم  ؟!:)) 

برم نون بگیرم ؟!:)) نه منظورم شمع بود ؟!:دی

برم کیک بگیرم ؟!:))

چرا که نه ؟!:))

تولده دیگه :))

تولد ۷ سالگی :)) 

۷ ساله داری مینویسی ؟!:)

آفرین  و احسنت بر تو ای پری نازنین  💙💙💙

ولی به دو شرط من همکاری میکنم :))

یک از این به بعد نوشتن هاتون  زیاد بشه و حضور مستعمر و فعال در این وبلاگ داشته باشید :)) 

دوم اینکه شاد و سرزنده بنویسی مثل سالهای قبل با حال و پر از ذوق باشی و بنویسی :)

اگر شرط ها قبوله ؟!  [ حداقل سعی کن اینجوری باشی و بنویسی :) ]

 منم هستم :))

با تشکر :) 

 

 

 

پاسخ:
سلام...
شما کِل بکش :))
یه وقتایی نوشتم، یه وقتایی ننوشتم و فقط خوندم، یه وقتایی کلا نبودم. هفت ساله که تو دنیای وبلاگم :)
واران واقعا دست خودم نیست، سعی میکنم زیادتر و بهتر بنویسم. 
مرسی مرسی 

سلام و درود هلما خانوم عزیز

 

شما بنویس :) منم میخونم و اگر چونه ام گرم بود کمی هم ولحرفی میکنم

برای هفت سالگی خونه ات هم بگم من نه میتونم برقصم :)) نه میتونم رو نردبون برم و چیزی آویزون کنم نه کاری ازم برمیاد :)

 

سلامت و شاد و نویسا باشی

پاسخ:
سلام :)
سلام... سلامت باشید 
ممنون بخاطر کامنت خصوصی تون، یهو شوکه شدم. خیلی خوشحالم وقت میزارید نوشته های بی سروته منو میخونید. :)
خیلی خوشحال میشم از فرمایشاتتون استفاده کنم. مشکلی نیست حضور شما کفایت میکنه. :)

خیلی خیلی ممنون :)

من این  یه قلم رو  بلد نیستم :|:))

 

همون سعی هم خوبه :)

ممنونم 

 

پاسخ:
منم هیچ وقت یاد نگرفتم :))

حواست به مهمونا باشه پس.

مرسی :)
۲۰ مهر ۹۸ ، ۱۴:۴۶ دچارِ فیش‌نگار

آقا من یه پیشنهاد دارم به همگی @@@@

 

روز تولدت هر کی دوس داره درباره اشنایی و رفاقتش با هلما پست بذاره :)

پاسخ:
ممنون :)

مطمئنا از حوصله دوستان خارجه.
۲۰ مهر ۹۸ ، ۲۳:۳۸ منتظر اتفاقات خوب (حورا)

میشه بستنی هم بدین توی جشن؟ D:

پاسخ:
با بستنی شکلاتی موافقی؟!
۲۱ مهر ۹۸ ، ۲۰:۴۴ منتظر اتفاقات خوب (حورا)

بلههه اصلا بستنی هرچی باشه من موافقم:-)

پاسخ:
حله بستنی اوکیه :)

بگید رامین بیاد یخ در بهشت بده تا من مجلس رو گرم نومایم

پاسخ:
دستت به رامین رسید بگو: دوتا عکس تولدی هم بگیره از منو وبلاگم :))
باشه بخاطر گل روی تو خواهش میکنم یه لیوان یخ در بهشت بده دستت بالاخره مسئولیت خطیری رو دوشته.  :)

منم بلدم کِل بزنم تو مجلس *_*

پاسخ:
خوبه راضیم ازت :*
۲۸ مهر ۹۸ ، ۱۳:۳۰ نصب دوربین مداربسته

سلام، شما کانال تلگرامم دارید؟

پاسخ:
سلام..
چطور؟!

واقعا بلاگ به این خوبی نشاندهنده بلاگر بودن حرفه ایی شماست جشن نگیرید اشتباه کردید عالی

پاسخ:
خیلی ممنون :)

مرداد ۹۱...

من اواخر تیر ۹۱بلاگر شدم:) فقط چندروز فاصله‌ی سنی داریم پس:)

پاسخ:
پس تولد هفت سال و خورده ای شدن شمام مبارک همزادجان :)

سلام و درود هلما خانوم 

 

اگر بخاطر مشغولیات خوش اینجا بروز نمیشه ! :)

امیدوارم ک تداوم داشته باشه حال و روز خوبت !

 

اگر خدای ناکرده هم کسالتی عارض شده ـ آرزو میکنم ک زودتر بهبود پیدا کنی!

 

ده روز نبودم بیان انگار سکته زده و :))) هیشکی نمینویسه !

 

سلامت و شاد باشی

 

پاسخ:
سلام... روز و روزگارتون خوش جناب جانان :)

واقعیت روزهای معمول و تاحدودی کسل کننده رو سپری میکنم، هم تو این روزها شادی دارم هم ... هوووم بهتره بگم کمی هم نگرانی یا استرس یا چیزی شبیه دل ناآرومی :)
زندگیه دیگه مثل زمین که گرده اونم برا خودش میچرخه.

من دوست دارم بنویسم ولی انگار جدیدا نوشتن سخت شده. هوووووم نگران کننده است باید وبلاگ نویسی رو حفظ کنیم به حال خودش رها نکنیم..

خیلی ممنون :)

مبارکه

 

---

تراریوم

پاسخ:
مرررسی :)

خب خوبه کادو رو هم انتخاب کردی.!
۰۶ آبان ۹۸ ، ۱۹:۵۹ ابوالفضل ثابت

:)

پاسخ:
:)

سلام و درود هلما خانوم عزیز

 

من کشورای دور برم رو مرتب بخاطر سمینار و .... زیارت میکنم

یکشنبه ک برگشتم خونه ب خانومم گفتم میخام تزکی رو یاد بگیرم حوصله داری یادم بدی ؟ :)

گفت : جدی میگی ؟

گفتم : بله !

رفتم از اطاقم دفتر و قلم آوردم و گفتم : خب بیا درس اول رو با چند کلمه شروع کنیم 

خندید و گفت : تو با یک کلمه شروع کن چندتا پیشکش :)) و شروع کرد 


دوز یعنی نمک
دوز یعنی درست
دوز یعنی مستقیم
دوز یعنی بچین
دوز یعنی خوک
دوز یعنی صبرکن

گفتم: اینا چیه ؟
یه چیز درست یادم بده

گفت : باشه :))


اوزوم یعنی خودم
اوزوم یعنی صورتم
اوزوم یعنی شنا کنم
اوزوم یعنی پاره کنم
اوزوم یعنی انگور

گفتم: عزیزم اینا رو ول کن اصلن یک جمله بگو

گفت : باشه


کتی گِتی کُتی گُتی گِتی ! :))

گفتم: این یعنی چی ؟

گفت: یعنی روستایی رفت کُت رو برداشت و رفت !

دفترم رو بستم و گفتم : مرسی عزیزم میرم زبون آنگولایی میگیرم بی شک از زبون ترکی قطعن راحتره ! :))

پاسخ:
سلااام :))
مطمئنا هیچ چیز و هیچ کس تو این وقت شب نمیتونست این اندازه منو به قهقهه بندازه :))
وااایییییی خدای من چه خانم باحال و باهوشی دارین ^____^
یعنی یه درصد امکان دسترسی بهتون داشتم خواهش میکردم خانمتون رو ببینم اصلا عاشقشون شدم😂😂😂 
یه کلام میگفتن: نمیخوام یادت بدم. :)
ولی واقعا آموزش زبان تُرکی خیلی سخته، تو محیط قرار بگیرید میتونید راحتتر یاد بگیرید. :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">