"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

تولدانه

شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۸، ۰۸:۴۰ ب.ظ

فکر کنم همه میدونن امروز تولد بانوچه است، اگر نمیدونید اینجا رو بخونید. 

 


دریافت

موافقين ۵ مخالفين ۱ ۹۸/۱۰/۱۴

نظرات  (۹)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

چه صدات خوبه **** !!!! د! تولد ما خار داشت برامون هیچی نخوندین؟(میرود با حسادت ابانی اش به زندگی ادامه دهد)

پاسخ:
حالا شما یکم خونسردی خودتون رو حفظ کنید. :)) ممنون بابت تعریف از صدام. :)
انشاءالله آبان 99. البته اینکه من شما رو نمیشناسمم تاثیرش کم نیستاااا :)

خاک بر سرم! صخی ام پری!!! تو با ناشناسات انقد مهربونی؟:-D

پاسخ:
خجالت نمیکشی تا الان خودت رو معرفی نکردیییییی :)))
چطوری میتونم سانسور رو برگردونم😂😂😂😂
آره بابا حس بحث با ناشناسا رو ندارم محبت از سر واکنیه😂😂
ای جون دلم که من عاشقتم😍😍😍

فک کردم میدونستییییی!

نمیخواد برگردونی حالا!:-D مخاطب عزیز! بنده فحش داده بودم. :-D حل شد. مخاطب با شعور خودش جایگزین میکنه. 

جاااااان:-D با محبت کی بودی توووو

دلم برات تنگ شد یه لحظه اصلا! مهربان زیبا چشم

پاسخ:
عاشق سرعت عملتم از قدیم الایام *__*
نمیدونستم ...
مخاطبا صخی، صخی مخاطبا :)) 
درحال حاضر مگه میشه با محبت کسی جز صخی بود آخه ^___*
هوووم من خیلی وقتها دلم تنگ میشه برات. عزیزم 😍😍 یاد چشمای تو افتادم که. :)

عررررررر^____^ ریللی؟ دلت بره من تنگ مره؟ اوه مای دییر گاد!:-D بیا درراغوشم خب بابا/_____\

پاسخ:
دله دیگه بعضی وقتها سرش پاره سنگ ورمیداره😂😂(توضیح بدم شوخیه الکی مثلا تو نمیگیری)
وااوو اوه god. بغغغغل :***
۱۴ دی ۹۸ ، ۲۲:۳۶ منتظر اتفاقات خوب (حورا)

من براش نقاشی کشیده بودم. بعد از بس خوشگل(!) بود عمومیش نکردم واسه خودش فرستادمD:

پاسخ:
عزیزم یاد بگیر مثل من دلتو بزنی به دریا نترسی😂😂 برا منم بس که خوشگل شده گفتم عمومیش کنم همه لذت ببرن. :))))
حورا میدونستی من نقاشی کردن بلد نیستم واقعا؟! :|
۱۴ دی ۹۸ ، ۲۲:۴۸ دُردانه ⠀

من با خودکار بنفش تو تقویمم داشتم براش تبریک می‌نوشتم که خودکارم تموم شد. جمله‌مو با صورتی ادامه دادم :))

پاسخ:
شما که خودت ادیبی میدونی که نفس و نیت عمل مهمه :)) حتما صورتی ها رو هم یاسی میبینه ثریا :)
شاید باورت نشه ولی اون یه بیت شعر رو با خودکار بنفش نوشتم، یعنی پاشدم رفتم از برادرزاده ام قرض گرفتم نوشتم اونوقت تو عکس مشخص نیست، البته تقصیر کیفیت گوشیه منه رنگ طفلی گناهی نداره. 
۱۵ دی ۹۸ ، ۰۸:۳۶ میرزا مهدی

به بانوچه نباید تبریک گفت برای روز تولدش. باید تبریک گفت به خاطر داشتنِ دوستانِ گُلی مثل شما....

+هرچقدر هم که لهجه نداشته باشی، باز لهجه ت شیرینه...

پاسخ:
ای جانم :) مرسی میرزا عزیز نظر لطف شماست.
+ اصلا مگه میشه لهجه نداشته باشم؟! :)) خیلی ممنون.
۱۵ دی ۹۸ ، ۰۸:۵۸ بانوچـه ⠀

وای پری من نمی‌دونم چی بگم... پُستت، دست‌خطت، صدات... مرسی مهربووووون خیلی لطف کردی عزیز بودی عزیزتر شدی :*:*:*

پاسخ:
عزیزم....
قابل تو رو نداره ***
خوشحالم دوست داشتی. ^___^
۱۵ دی ۹۸ ، ۰۹:۱۳ منتظر اتفاقات خوب (حورا)

منم که نقاش واقعی نیستمD: الکی الکی یه چیزی می‌کشم و رنگ می‌کنم. ولی نقاشی کشیدن حالم رو خوب میکنه:-) حالا میخواد یه نقاشی رنگی کوچیک از گلدون کاکتوس گوشه دفترم باشه یا یه جیز بزرگتر!

پاسخ:
یادت باشه از نقاشیات نشونم بدی لطفا. من درسته نقاشی کشیدن بلد نیستم ولی دوست دارم دیدنشو :)
همین حس خوبه مهمه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">