"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

ملیجک

پنجشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۵، ۰۴:۴۹ ب.ظ

ما ی استادی داریم دختر جوانیه مث هر انسان دیگه رفتارای منحصر ب خودشو داره این تو هر کلاسی یک ملیجک داره ی روالی هم داره هر پسری تو کلاس سروصداش بالا باشه میاره میزاره کنار دخترا بعضیا با این مسئله ریلکس برخورد میکنن چون خب عادیه نمیشه ک کلاسو نسبت ب جنسیت تقسیم بندی کرد ولی چن نفری هستن ک اینکار استاد رو ی جور تحقیر میدونن ی رامین نامی هست ک پسر خوبیه فقط زیادی شیطونه و بلبل زبون اینقد حرف زد تا استاد گف بیا جلو کنار پری بشین اینم اومد فقط یواش بهم گف استاد حرفی زد بچه ها چیزی گفتن نخند بهم گفتم باشه باز این دست از نمک پاشی برنداشت تا اینکه استاد گفت رامین نمک کلاسه درسته یکم شلوغه ولی ملیجکه خودمه رامین و ملیجک بنظرم جور در نمیومد گفتم استاد من در مورد همین ملیجک گفتنای شما پرس و جو و مطالعه کردم متوجه شدم ملیجک ها انسان هایی کوتاه قد و لاغر و ریزاندام بودن ماشالا ملیجک شما بیشتر شبیه قوی ترین مردان جهان میمونه (با دستم شکل مربع بزرگ درست میکنم) ملیجک ورژن جدیدن ایشون فقط ی کوچولو اسباب خنده دوستان فراهم شد یهو دیدم ی لگد آروم ب صندلیم زده شد نگا کردم دیدم همین رامین ریلکس گفتم بله ؟ آروم بهم گفت شما هم ؟؟ فک کنم اون لحظه یکم ناراحت شد ولی نمیدونم چرا ؟؟

یک نمونه از ملیجک های ادوار گذشته

موافقين ۱ مخالفين ۰ ۹۵/۰۴/۰۳

نظرات  (۱)

زدین نابودش کردین میگین فک کنم ناراحت شد اون لحظه ؟؟ :))))))
پاسخ:
واقعا ؟؟
خب چیکا کنم من نمیتونم بزارم حرف رو دلم بمونه میگم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">